• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    SeverusS schreef:
    Ik verdenk Zarayda omdat ze dom is en alleen slimme mensen komen zover zonder dat ze de mol zijn, haha :')

    Haha, dat denkt mijn moeder dus ook! (":


    Chaos is a ladder.

    Tunnelvisie tunnelvisie tunnelvisie... al het hele programma lang... Nu nogsteeds... Kees

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 22:15 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kees of Paulien is de mol. Ik ben in de war geraakt door dat filmpje. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oké, nu weet ik het écht niet meer. Echt niet gewoon.


    Chaos is a ladder.

    Oke mijn mol is weg. Nu is het Paulien. Dat filmpje sloeg op Zarayda of Paulien. En mijn mol was Zarayda, maar die is weg, dus nu is het Paulien.


    Miep

    Ik dacht; Oké, het is Paulien want die spreekt Zulu. Maar er werd heel nadrukkelijk gezegd dat de mol aan het langste eind trok en Carolien had het langste touw. Dus... WHUT? Echt, ik weet het niet.


    Chaos is a ladder.

    Ik ga nu even wachten op een fanatiekeling die die Mollenhints op Youtube zet. Ik heb ze naar mijn gevoel bijna allemaal gemist, terwijl ik toch duidelijk hoorde dat de Mol vloeiend Zulu spreekt en dat iemand weldegelijk een rood scherm gezien heeft of zo. Ik hoorde dus wel wat, maar niet genoeg. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben zó blij dat Zarayda eruit is. Ik mocht haar echt niet -_-'


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wiarda schreef:
    Ik ga nu even wachten op een fanatiekeling die die Mollenhints op Youtube zet. Ik heb ze naar mijn gevoel bijna allemaal gemist, terwijl ik toch duidelijk hoorde dat de Mol vloeiend Zulu spreekt en dat iemand weldegelijk een rood scherm gezien heeft of zo. Ik hoorde dus wel wat, maar niet genoeg. D:

    Ik volg die Molhints op Twitter. Er staan echt goede tussen maar sommige spreken elkaar ook weer zo erg tegen...

    Kirito schreef:
    Ik ben zó blij dat Zarayda eruit is. Ik mocht haar echt niet -_-'

    Ik mocht haar ook totaal niet! Ik vond haar altijd een beetje dommig klinken, maar ik dacht wel dat zij de mol was (mede omdat mijn moeder daar zo overtuigd van was)


    Chaos is a ladder.

    Paulien reageert zooooo sloom. Vooral met die auto opdracht met vragen stellen aan Art..


    Shit happens but pee happens a lot more.



    Dit is wat de Mol gezegd heeft tijdens die film. Voor mensen die gauw bang zijn; de stem is heeeel erg vervormd, dus niet met de volumeknop helemaal opgedraaid in een donkere kamer gaan luisteren (zoals ik dus net deed :W).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik ga nu even wachten op een fanatiekeling die die Mollenhints op Youtube zet. Ik heb ze naar mijn gevoel bijna allemaal gemist, terwijl ik toch duidelijk hoorde dat de Mol vloeiend Zulu spreekt en dat iemand weldegelijk een rood scherm gezien heeft of zo. Ik hoorde dus wel wat, maar niet genoeg. D:

    Ze staan op de officiele site van WIDM. Hebben ze heel lief gedaan, wetende dat het anders toch wel zou gebeuren.
    KLIK HIERO


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Wiarda schreef:


    Dit is wat de Mol gezegd heeft tijdens die film. Voor mensen die gauw bang zijn; de stem is heeeel erg vervormd, dus niet met de volumeknop helemaal opgedraaid in een donkere kamer gaan luisteren (zoals ik dus net deed :W).

    Fuck, ik vond dat net dus totaal niet eng en nu wel hè, HAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eigenlijk moet Paulien de mol zijn. Zij spreekt heel goed Zulu, Zarayda is eruit, dus zij blijft over. Maar dat zou te makkelijk zijn (:
    Het kan Carolien ook zijn. In dat filmpje zegt ze bijvoorbeeld dat Janine een hele goede vriendin van haar was geweest en zo. En ze was ook wel opgefokt toen Kees zei dat ze moest vertellen wat ze had gehoord :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik denk eerlijk gezegd dat het Carolien is. De manier waarop de Mol in het filmpje 'grappig hè?' zegt klinkt echt heel erg als Carolien. Plus; ze vertelde aan Zarayda dat de Mol heel goed Zulu spreekt en wees haar daarbij duidelijk op Paulien. In het filmpje hoor je echter dat het ook een soort van grapje kan zijn ('ik weet één woord Zulu, dus ik spreek héél goed Zulu!') en tja, Zarayda moest er vorige keer wel uit, waarschijnlijk omdat ze dus vol op Paulien heeft ingezet. En dan heb je natuurlijk nog het incident met de auto...
    Ik ben er aardig van overtuigd dat het Carolien moet zijn.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 14:07 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.