• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Op Paulien na was Daniël toch wel mijn favoriet. Ik weet dus niet of ik opgelucht of teleurgesteld moet zijn. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Nee, ik ook niet. Ik irriteerde me dan ook echt ongelofelijk aan Carolien deze aflevering, ik bedoel; Daniël was echt het levende in de groep vond ik.


    De enige die nu nog over is met een vorm van droge humor is Paulien. De rest vind ik niet leuk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ik vind jou vreemd, Jakko.
    en ik jou, Eemie, daarom liggen we elkaar zo goed :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    meh vond het echt stom dat Daniel er uit ging, hij was juist zo grappig!
    Maar nu denk ik dat Zarayda de mol is


    As travars

    Wario schreef:
    (...)en ik jou, Eemie, daarom liggen we elkaar zo goed :Y)

    Gosh, je hebt me. Ik ben gedist jongens, zien jullie het!!!!! ;$$$$$$$$$


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Noh, Daniel is eruit. Hij was niet mijn mol, maar hij was awesome.
    Zarayda is de mol. For sure.
    En ik ging echt dood van het lachen met Paulien. Ze is mijn held:Y)


    Miep

    Ik heb echt hekel aan Paulien, hahaha. Nou ja in ieder geval, m'n ma blijft erbij dat Kees de mol is, dus dan ga ik haar maar volgen dit keer. Idunno. Normaal heb ik altijd zo'n goed voorgevoel, zie ik hints, maar dit jaar echt helemaal niets. Eerst dacht ik Tania, maar nu dat zij eruit is, pfff.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik heb echt hekel aan Paulien, hahaha. Nou ja in ieder geval, m'n ma blijft erbij dat Kees de mol is, dus dan ga ik haar maar volgen dit keer. Idunno. Normaal heb ik altijd zo'n goed voorgevoel, zie ik hints, maar dit jaar echt helemaal niets. Eerst dacht ik Tania, maar nu dat zij eruit is, pfff.

    En dat begrijp ik nou weer niet. x'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Everdeen schreef:
    Ik heb echt hekel aan Paulien, hahaha. Nou ja in ieder geval, m'n ma blijft erbij dat Kees de mol is, dus dan ga ik haar maar volgen dit keer. Idunno. Normaal heb ik altijd zo'n goed voorgevoel, zie ik hints, maar dit jaar echt helemaal niets. Eerst dacht ik Tania, maar nu dat zij eruit is, pfff.


    HAHAH AMY, Kees de mol?
    Sorry, ik vind het idee echt lachwekkend. Iedere keer als ik hem zie zeg ik dat ik papier vreet als hij de mol is. Gewoon omdat ik hem nooit verdacht heb.
    En Paulien is geweldig. Ik kan haar droge humor wel waarderen
    .


    Miep

    Naww, Daniël. Echt lullig voor hem :'D Ik heb hem geen moment verdacht, trouwens. Veel te fanatiek :')


    Caution first, always.

    Donoghue schreef:
    (...)

    HAHAH AMY, Kees de mol?
    Sorry, ik vind het idee echt lachwekkend. Iedere keer als ik hem zie zeg ik dat ik papier vreet als hij de mol is. Gewoon omdat ik hem nooit verdacht heb.
    En Paulien is geweldig. Ik kan haar droge humor wel waarderen
    .

    Mijn ma is hier echt goed in, dus ik zou maar uitkijken, hahaha. Ze raad al vijf jaar lang de mol zonder het zelf te kijken. Rond de vijfde aflevering laat ik haar altijd een foto zien en wijst ze 'em zo aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Mijn ma is hier echt goed in, dus ik zou maar uitkijken, hahaha. Ze raad al vijf jaar lang de mol zonder het zelf te kijken. Rond de vijfde aflevering laat ik haar altijd een foto zien en wijst ze 'em zo aan.


    Deze keer niet dan. Paulien. 100% zeker.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Deze keer niet dan. Paulien. 100% zeker.

    We zien wel. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Mijn ma is hier echt goed in, dus ik zou maar uitkijken, hahaha. Ze raad al vijf jaar lang de mol zonder het zelf te kijken. Rond de vijfde aflevering laat ik haar altijd een foto zien en wijst ze 'em zo aan.


    Amy, dat is eng.
    Mijn vader heeft het normaal ook altijd goed. Hij werkt bij de politie en pikt ze er zo uit.
    BEHALVE DIT JAAR. ghehe, want hij zat op Daniël


    Miep

    Jammer dat Daniel eruit is, mijn mol is nu 100% Zarayda.


    Aan niets denken is ook denken.