• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl
    Camryn - Tempus

    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 21:35 ]


    26 - 02 - '16

    [Just sayin. Eevee/Drare burned all the cookies. Dus die zijn er niet meer :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    We hebben toch nooit gezegd dat er wel nog waren?


    help

    [O. Lol. Dan hebben mijn hersenen dat om een of andere reden gelinkt. Sorry. Heb dan gewoon verkeerd gelezen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tolkien schreef:
    Alwyn
    Het meisje dat daarnet constant gebiologeerd naar de zwaarden had staan staren ging tussen de Eirena, Brennen en Wyn in staan.
    "Stoppen nu! Mogen wij eerlijk kiezen en uitleg krijgen over alles zonder dat er iemand gewond raakt?!" Wyn, die nu zwaar geirriteerd was, sloeg nijdig zuchtend zijn ogen ten hemel en knarsetandde even.
    "Nee," zei hij kwaad. "Hou je bek in godsnaam, dit is geen initiatieles om een leuk zomerkamp te volgen of zo, idioot die je bent!" Het meisje draaide zich om naar Jadis' zoon.
    "Ik doe dit niet voor jou, maar voor hen," zei ze. Ze knikte naar de anderen. "Zij hebben namelijk wel trek in koekjes."
    "Zie ik eruit alsof het me kan schelen?" spuwde Wyn er bijna uit. Zijn stem klonk giftig en er flikkerde een gevaarlijk, wild licht in zijn ogen.
    "Dit gaat godverdomme niet over eerlijk koekjes verdelen of zo! Ben je soms achterlijk?"


    Dawn Snow

    Wyn werd kwaad, en dan bedoelde ik ook echt kwaad. Ik beet geïrriteerd op mijn lip. Ik wilde nog wat zeggen, maar zijn tirade kwam er steeds weer doorheen. In een simpele beweging - aangezien het zwaard niet goed meer in zijn hand lag door de verwonding - haalde ik met tactiek het zwaard uit zijn handen en zette het met een soepele beweging tegen zijn keel.
    'Hou je bek dicht, prinsje' siste ik nijdig.
    'Ik ben niet achterlijk en al helemaal geen idioot. Ik weet niet wat hier allemaal gebeurt en het enige wat ik weet is dat ik moet kiezen tussen ene Aslan en de Koningin. Dus ik kies hoogstwaarschijnlijk voor de koningin. Maar weet wel een ding, Sherlock. Ik probeerde daarnet zo nonchalant over te komen, dus noem me geen namen'
    Ik liet het zwaard langzaam van zijn schouder afglijden, zonder een verwonding te veroorzaken. Ik draaide het zwaard zo dat het lemmet naar beneden wees en het gevest in mijn hand lag. Ik stak het zwaard voor Wyn in de sneeuw.
    Ik keek naar de koningin.
    'Het spijt me dat ik uw zoon daarnet heb bedreigd, maar hij moest even stil zijn' zei ik, bijtend op mijn lip van woede.


    I will keep watch.

    De Witte Heks

    Geamuseerd stond ik naar het hele tafereel te kijken. Het amuseerde me dat men zich zo opwond over simpele, maar toch dodelijk verslavende koekjes. Een meisje stak het zwaard van mijn zoon voor mijn zoon Wyn in de sneeuw. Ze keek me aan en zei dat het haar speet dat ze mijn zoon bedreigd had. Iets wat me werkelijk niks kon schelen, omdat mijn zoon weerbaar genoeg was om op zichzelf te letten. Ik zag dat een van de kinderen twijfelend op mij af liep en ik keek er naar. Vriendelijk glimlachte ik naar het kind. Ik zag dat ze bijna verging van de honger en liep er met vol gemaakt medelijden op af. Snel gaf ik haar een van de koekjes die ik nog in mijn grote witte jas had zitten. Het meisje at ze op en ik zag dat ze verzadigd raakte. Het zou niet lang duren of ik had haar in mijn macht. Ik fluisterde het meisje in haar oor dat ze nog veel meer van die koekjes kon krijgen als ze slechts mij zou volgen door bij mij op de slee te stappen. Ook de dwerg, mijn knecht en metgezel lachte vriendelijk naar het meisje. Daarna ging ik er vandoor op mijn slee. Die lui moesten het allemaal zelf maar uitvechten. Veel zin had ik niet in dit gezeur. Ik was blij dat ik minimaal één dochter van Eva in mijn macht had. Weer een kleinere kans voor Aslan om eventueel weer aan de macht te komen. Verheugd reed ik naar huis waar ik een bad liet vullen, vervolgens ging ik in mijn mooiste kleding aan tafel zitten om te vieren dat ik een dochter van Eva in mijn macht had.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 17:17 ]


    26 - 02 - '16

    Olivia Meghan Fallon.
    Vol medelijden kwam de koningin op me af lopen, waarna ze me nog een van de koekjes die in haar jas zat aanreikte. De andere waren net verbrand.
    Dankbaar pakte ik het koekje aan en at hem op. Hij vulde goed en ik had ook geen hoger meer. Opeens voelde ik iets in me veranderen. Ik voelde hoe mijn pupillen wat kleiner werden en toen weer op normale grootte bleven staan. De vrouw fluisterde in mijn oor dat als ik haar zou volgen naar haar huis, ik er nog veel meer kreeg. Zonder erbij na te denken ging ik bij haar in de slee zitten en reden we naar het kasteel. Verwonderd keek ik toe, zelfs toen de koningin al verdween. Niet wetend waar ik naartoe moest keek ik om me heen. Het volledige kasteel was gemaakt van ijs, wat wonderlijk! De vrouw was erg aardig tegen me, ik snapte niet waarom ze een heks genoemd werd. Voorzichtig raakte ik de muur aan, die ijskoud was. Vlug trok ik mijn hand terug en liep een beetje rond. Waar moest ik naartoe in dit gigantisch ijskasteel?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Eirena
    Ineens gebeurd er vanalles tegelijk, en het gekling van zwaarden vult de lucht. Ik zie een korte flits, wat de weerspiegeling van een dolk is. Door iedereen die door elkaar loopt, zie ik niet wat er gebeurd, en voel ik ineens een scherpe steek in mijn arm. Ik kijk, en zie een ondiepe snee in de bovenkant van mijn arm. Geïrriteerd zie ik hoe er bloed uit stroomt, maar besluit er niet op te letten. Het is niet gevaarlijk, en ziet er erger uit dan het is. Een meisje gaat tussen ons in staan, en ik berg mijn zwaard zorgvuldig op. Ik grom honend als ik haar het woord Koningin hoor zeggen. "Koningin? Mocht ze willen." Mompel ik onder mijn adem uit, maar ik doe niet onvriendelijk. Ineens schiet me iets te binnen: Als de kinderen komen, komt Aslan dan ook terug? Ik haal opgelucht even adem en mis het staartje van het gesprek. "Het spijt me dat ik uw zoon bedreigd heb, maar hij moest even stil zijn." Hoor ik de Dochter van Eva zeggen. Meteen keert mijn ongerustheid terug, en kan niks anders dan hopen dat ze voor Aslan kiest. Een van de kinderen pakt een koekje aan, en voor ik het weet rijden de Heks en het kind weg oor ik iets kan doen. Ik zuig bezorgt op mijn onderlip.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 17:42 ]


    Tijd voor koffie.

    Vegangirl schreef:
    (...)

    Dawn Snow

    Wyn werd kwaad, en dan bedoelde ik ook echt kwaad. Ik beet geïrriteerd op mijn lip. Ik wilde nog wat zeggen, maar zijn tirade kwam er steeds weer doorheen. In een simpele beweging - aangezien het zwaard niet goed meer in zijn hand lag door de verwonding - haalde ik met tactiek het zwaard uit zijn handen en zette het met een soepele beweging tegen zijn keel.
    'Hou je bek dicht, prinsje' siste ik nijdig.
    'Ik ben niet achterlijk en al helemaal geen idioot. Ik weet niet wat hier allemaal gebeurt en het enige wat ik weet is dat ik moet kiezen tussen ene Aslan en de Koningin. Dus ik kies hoogstwaarschijnlijk voor de koningin. Maar weet wel een ding, Sherlock. Ik probeerde daarnet zo nonchalant over te komen, dus noem me geen namen'
    Ik liet het zwaard langzaam van zijn schouder afglijden, zonder een verwonding te veroorzaken. Ik draaide het zwaard zo dat het lemmet naar beneden wees en het gevest in mijn hand lag. Ik stak het zwaard voor Wyn in de sneeuw.
    Ik keek naar de koningin.
    'Het spijt me dat ik uw zoon daarnet heb bedreigd, maar hij moest even stil zijn' zei ik, bijtend op mijn lip van woede.


    Alwyn.
    Het meisje beet geïrriteerd op haar lip. Het was niet echt moeilijk geweest voor Wyn om de poging van het meisje af te weren. Of haar hand af te hakken.
    Hij had alleen geen zin en liet haar maar begaan. Terwijl het zwaard tegen zijn keel rustte, draaide hij zich een kwartslag naar zijn moeder, die blijkbaar plannen had om te vertrekken na dit hele gedoe, zo kon hij opmaken uit haar blik.
    "Hou je bek dicht, prinsje," siste het meisje plotseling nijdig.
    "Dat deed ik al," zei Wyn met een ongeduldige zucht.
    "Ik ben niet achterlijk en al helemaal geen idioot." Wyn deed niet eens de moeite om haar aan te kijken en floot gewoon weg even. "Ik weet niet wat hier allemaal gebeurt en het enige wat ik weet is dat ik moet kiezen tussen ene Aslan en de Koningin."
    "Wie heeft hier over kiezen gesproken? Serieus kind. Niet achterlijk? Geloof me, je bent nog achterlijker en naïever dan ik vijf jaar geleden."
    "Dus ik kies hoogstwaarschijnlijk voor de koningin. Maar weet wel één ding, Sherlock." Wyn fronste even zijn wenkbrauwen, aangezien hij dat woord niet kende. Hij keek, totaal niet op het zwaard lettend, even om zich heen en zag zijn paard tussen de bomen staan, braaf wachtend totdat zijn baasje een teken gaf. "Ik probeerde daarnet zo nonchalant over te komen, dus noem me geen namen."
    "Dan wordt Geen Namen je nieuwe naam, neem ik aan?" mompelde Wyn een beetje vermoeid.
    Hij voelde hoe de kling van zijn zwaard zijn schouder afgleed en hoorde een doffe klop in de sneeuw. Wyn nam het ding aan het heft weer vast en stak het in de schede, aangezien hij hier toch niets meer te doen had.
    "Het spijt me dat ik uw zoon daarnet heb bedreigd, maar hij moest even stil zijn."
    "Ohja, het was een ferme bedreiging." Wyn aanschouwde het hele gebeuren met één meisje dat een koekje aannam en meeging met Jadis. Daarop vertrok ze en Wyn wandelde zo'n beetje op zijn gemak, maar desalniettemin aandachtig voor moest er iemand hem opnieuw aanvallen, naar zijn paard.
    "Wel, ik heb denk ik niets meer te doen, geen zin meer om hier langer te blijven, dus ik ben weg. Denk maar niet dat dit nu al voorbij is." Het klonk niet echt als een dreiging, eerder een deuntje dat hij opdreunde.
    Wyn steeg op en gaf zijn paard de sporen.


    help

    Brennen

    Na een kort gevecht tussen mij, de jongeman Wyn en Eirena, waarin ik Wyn had weten te verwonden, kwam een van de mensen meisjes tussenbeide. Ze wilde weten wat er precies aan de hand was. Voordat ik iets kon zeggen gaf Wyn woedend een soort van uitleg. Ondertussen had ik een van mijn zwaarden terug in zijn schede gestopt, maar hield het andere zwaard gereed voor het geval dat nodig zou zijn. Maar het meisje was ook niet bepaald in een goede bui en antwoordde ook nijdig. En uit haar antwoord bleek dat ze voor de heks zou kiezen. Ik schrok heel erg daarvan. Dat moesten we niet hebben! Bezorgd keek ik naar Eirena en ook zij leek ongerust daarover. Ik keek gauw om me heen hoeveel kinderen hier eigenlijk waren en zag toen alweer tot mijn grote schrikt dat de koningin wegreed in haar slee met een van de dochters van Eva. Dit liep helemaal niet goed! Al gauw besloot ook Wyn maar te vertrekken. Ik was daar heel blij en bedacht me opeens dat er nu alleen nog maar aanhangers van Aslan waren. Dat zou betekenen dat we, als we snel waren, alle andere kinderen mee zouden kunnen nemen. Als ze mee zouden willen werken....
    'Zo, we zijn geloof ik van ze verlost,' zei ik. 'En Eirena, ik kwam eigenlijk hierheen om jou te vragen of het gerucht klopte dat er zonen van Adam en Dochters van Eva hier in Narnia waren aangekomen. Niet meer nodig, het antwoord staat voor me. Maar wat doen we nu? Nemen we ze mee?'


    Stenenlikker

    [I suggest that some of the kids run away out of curiosity and follow Wyn or something. (:

    It's just a tought. ^^]


    help

    Tolkien schreef:
    [I suggest that some of the kids run away out of curiosity and follow Wyn or something. (:

    It's just a tought. ^^]


    [Or he could go home and be a "gentleman" to Olivia? Just a thought (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [Or he could go home and be a "gentleman" to Olivia? Just a thought (: ]


    He is going home already, het was gewoon een ideetje voor de anderen, omdat ik zo het gevoel heb dat het anders gaat vastlopen, aangezien al de rest dan meegaat met Aslan enseu. xd

    Of ze kunnen natuurlijk ook allemaal besluiten om Olivia te gaan redden? :Y)


    help

    [ Fuck, m'n moeder is net boos het huis uit gegaan. Ben echt niet meer in de stemming om te posten ;o ]


    26 - 02 - '16

    [Nah, don't worry about it. (: Kan ik begrijpen, als ik net ruzie heb gehad ben ik ook niet in de stemming om iets met anderen te doen. :/

    We kunnen wel wachten, denk ik. Veel sterkte, trouwens.]


    help

    [ Thank you ]


    26 - 02 - '16