• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl
    Camryn - Tempus

    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 21:35 ]


    26 - 02 - '16

    AAAAH, DAWN IS ECHT GENIAAL XD

    Ze gaat toch niet aan Wyn plakken, of zo, hé? xd


    help

    { Hihi :) En nee, maar ze gaat zich wel aansluiten bij de heks, dus tjaaaaa..... Ahem ;) }


    I will keep watch.

    Pebble schreef:
    Olivia Meghan Fallon.
    Ayden pakte mijn hand vast en nam me mee naar de keuken, waar hij me een koekje toestopte. Verlegen pakte ik het aan en stopte het in mijn mond. Heerlijk. Thuis kreeg ik niet vaak een koekje, we hadden ook niet veel geld. Ayden stelde voor om mee verstoppertje te doen om zo het huis te verkennen en ik knikte. Het was best een goed idee. Verstoppertje spelen was altijd een spel geweest wat ik graag deed, samen met mijn broertjes en zusjes. Enthousiast glimlachte ik naar de voor mij nog bijna onbekende jongen en trok hem aan zijn hand mee de gangen door. Op een gegeven moment kwamen we bij een kamer aan waarvan de deur open stond en nieuwsgierig keek ik naar binnen. Op een grote kast na was die leeg. 'Dit lijkt me een goede verstopplek,' zei ik en stapte de oude kast in. Ik duwde een aantal jassen opzij om zoveel achterin te gaan zitten, dan zou ik met mijn kleine lichaam niet te zien zijn. Maar er leek maar geen einde te komen aan de kleding die ik opzij duwde. Opeens viel ik over een slingerende schoen heen, waardoor ik een hoog gilletje slaakte en voorover viel, in de sneeuw. Sneeuw? Verbaast keek ik op en zag dat de andere kant van de kast uitgekomen was op een heel nieuwe wereld. Was dit echt? Of was ik nou net zo hard met mijn hoofd op de grond gevallen dat ik bewusteloos was geraakt en dit alles droomde? Verward keek ik achterom naar Ayden. 'Wat is dit?' vroeg ik zachtjes.

    Ayden Samuel Bright
    Ze pakt mijn hand en we zoeken naar een verstopplek. We lopen dan een kamer in. Er staat niets alleen een oude kast. 'Dit lijkt me een goede verstopplek,' Zegt ze. Ze duwt de jassen opzei bond bah. Die man had geen goede smaak en ik slui de deur achter ons. Ik loop naar achter, maar er is geen einde lijkt el. Opeens hoorde ik een gil en ik draaide me gelijk om en ik zag sneeuw. Wacht Sneeuw?? Wat is dit? Vraag ik mezelf af. 'Wat is dit?' Vraagt Olivia aan mij. Ik kijk haar verbijsterd aan. 'Sneeuw.' Floept uit mijn mond. 'Ik heb werkelijk geen idee. Een wereld in een kast dat is onmogelijk.' Het laatste zei ik eerder in mezelf. Hoegraag ik ook terug wou lopen ik moest zien wat er nig meer was. Ik help haar overeind en haal de sneeuw van haar kleding af. Ik duw de takken voor ons opzei en kijk naar de lantaarnpaal voor ons. 'Kijk een lantaarn paal.' Zeg ik een tikkeltje verbaasd. 'Wil je hier rondkijken of...?' Vraag ik haar als ik me omdraai en haar pols loslaat. Ik wistbwel dat ik hier niet alleen wou zijn. Dit was niet realistisch. Ik wou hier een verklaring voor. Ik ben erg slim weet bijna alles, maar dit. Dit weet ik niet uit te leggen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Olivia Meghan Fallon.
    Ook Ayden wist niet waar we beland waren en ik knikte toen hij vroeg of ik wat wilde rondkijken. Nieuwsgierig dat ik was liep ik voor hem uit, tot ik stemmen hoorde. In stilte wenkte ik Ayden mee, en liep in de richting van de stemmen. Op een gegeven moment kwamen we bij een groepje anderen. Kinderen die ik net gezien had bij het huis, die de kast blijkbaar ook een goede stopplek gevonden hadden, maar er was ook nog een andere jongen bij, die ik niet kende. Samen met een Sentaurs bij. Bestonden die echt. Versteld bleef ik staan, in zicht van de anderen. Het was misschien niet slim, ik kon makkelijk ontvoerd worden.
    Wind blies mijn lange krullen, die tot mijn middel reikten, uit mijn gezicht, die vrolijk tussen de sneeuwvlokjes dansten.
    Het was koud, maar in mijn kleding had ik het gelukkig niet koud. Dat de onbekende jongen knap was was me allang opgevallen, maar ik wist dat dat niet altijd te vertrouwen was. Daarbij stond zijn gezichtsuitdrukking niet erg aardig. De Sentaurus was trouwens ook erg fascinerend, het leek wel alsof ik in een soort sprookjeswereld terecht kwam. Wijselijk hield ik mijn mond, zeker ook omdat ik veel te verlegen was. Mijn grote lichtblauwe ogen staken af bij het witte van de sneeuw, dat overal leek te liggen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Waiting for Eireeeeenaaaa! (:


    help

    [Die is offliiiiine ): ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik weeeeeet het. En ik wil echt posten, maar ik had nog iets tegen haar gezegd en het lijkt me vreemd om me plotseling tot die kinderen te richten. xd


    help

    [Ik kan met m'n rol als koningin ook niet zomaar naar de kids toegaan. Like come to the darkside, we have cookies ]


    26 - 02 - '16

    Doe maar, maar ik vind dat Eirena nog moet posten. Dan is dat awesome because that'd be awesome.

    Ik ben loos, ik weet het. xd


    help

    (Hmm, wat zal ik met Brennen doen.... Hij kan idd een paar kids van Wyn komen redden, maar dat Wyn wel Dawn weet mee te krijgen?
    Maar ik zal morgen wel een stukje schrijven als ik tijd heb, of anders vrijdag want dan ben ik (waarschijnlijk) vrijjjjjj :))

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 22:23 ]


    Stenenlikker

    Ik denk dat het leuker is als er een paar mensen van aslan door wyn worden meegenomen en omgekeerd. Tht'd be awesome.


    help

    Eirena
    De vaag bekende komt op me afgelopen, en begint te spreken. "Eirena, herken je me niet meer?" Zegt de vreemdeling, met een honende stem. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes terwijl ik me focus op zijn gezicht. Dan schiet zijn naam me te binnen, en deins ik onbewust een beetje achteruit. "Alwyn." Zeg ik vastberaden, alsof ik net heb besloten dat hij zo moet heten. Mijn hand blijft rusten op het gevest van mijn zwaard, voor het geval het nodig is. Maar het is niet mijn veiligheid waar ik bang voor ben. Het zijn de mensen. Ik loop een paar stappen naar voren, om te tonen dat ik niet bang ben. "Ach, nu weet ik het weer. Alwyn, is het niet?" Zeg ik, terwijl ik vriendelijk probeer te blijven. Technisch gezien is hij mijn vijand niet. Nog niet. "Wat doe jij hier?" Vraag ik, terwijl ik mijn gevoelens onderdruk, en ik redelijk aardige tonen produceer.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 22:36 ]


    Tijd voor koffie.

    {All those ideas would be awesome! Les Narniaawesomeheid}

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 22:38 ]


    Tijd voor koffie.

    [He can take Olivia?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Tolkien schreef:
    Ik denk dat het leuker is als er een paar mensen van aslan door wyn worden meegenomen en omgekeerd. Tht'd be awesome.


    [ That would be really awesome! Een beetje speling erin is altijd leuk. Maar dat voor Aslan kiezen en zo was puur voor mij - en de rest natuurlijk - voor het overzicht :Y) ]


    26 - 02 - '16