• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl
    Camryn - Tempus

    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 21:35 ]


    26 - 02 - '16

    Tolkien schreef:
    Njeh. :/

    Ik doe Latijn. Twee leesteksten. Ben al van zes uur bezig. :/


    [Auwtjss.. Dan baal je ook. Ben bang dat ik dat over een jaar ofzo ook ga krijgen :(
    Oh, ik heb btw nu echt een uberawesome laptop achtergrond :) Charge of the Rohirrim]


    Stenenlikker

    OKAYIKGAPOSTEN.


    help

    HUH WACHT.

    Brennen komt op Wyn afgestormd, Eevee en Drare bedreigen hem en Eirena zet een zwaard tegen zijn keel.

    How should I respond to that in god's name.


    help

    { Ehhh.... Flow te creativityyyy ^^ Succes :3! Kan nu niet schrijven, maar imagine dat Dawn hem te hulp schiet :3 }


    I will keep watch.

    Ewijn schreef:
    Brennen

    Uiteindelijk besloot ik het toch maar te wagen en ik liet me zien, terwijl ik boos 'Blijf van Eirena af! Jij vuile!' naar de jongeman riep.
    'Ach, zijn we nu al verliefd? Wat lief zeg,' zei de jongeman spottend.
    'Nee, ik wil alleen weten wat er aan de hand is en zij weet dingen,' antwoordde ik nijdig. Hoe waagde hij zoiets te zeggen! Natuurlijk bedacht ik me op dat moment niet, dat hij me gewoon probeerde uit te lokken.
    Maar ondertussen kwamen er een draak geland en een meisje aangelopen. Ik had gehoord dat hun namen Eevee en Drare waren. Ze waren onpartijdig, maar er werdt gefluisterd dat ze partij voor Aslan zouden kiezen als het vechten werd. En daar was ik wel blij mee, gezien ik liever niet tegenover hen kwam te staan als vijand.
    'Koningin, als je het spel wilt spelen moet het wel eerlijk en volgens de regels,' zei Eevee. Ik zag verbazing op de gezichten van de kinderen, waarschijnlijk omdat zij niet snapten wat er werd bedoelt met 'het spel', maar ik had haar wel door. Het spel wie de kinderen aan zijn/haar kon krijgen. En desnoods, zoveel mogelijk.
    De jongeman en een van de meisjes reageerden erop. De jongeman weer spottend en het meisje verbaast. Zoals de andere kinderen waarschijnlijk nu ook waren, maar zij was de enigste die dapper genoeg was om om uitleg te vragen. Of brutaal genoeg.
    'Kunnen we dit niet sneller afhandelen? Deze hele situatie is gewoon belachelijk en jullie werken me op mijn zenuwen,' zei de jongeman daarna. Ik bedacht me dat zijn zwaard nog steeds tegen Eirena haar keel lag en ik begon dit allemaal eigenlijk ook een beetje zat te worden. Ik trok mijn zwaarden en draafde recht op de jongeman af, om hem weg van Eirena te duwen, hopelijk zonder dat zij gewond raakte, om haar uit haar benarde situatie te redden.


    Alwyn.

    "Nee, ik wil alleen weten wat er aan de hand is en zij weet dingen," antwoordde Brennen nijdig. Alwyn schoot half in de lach en hield zich op het laatste nippertje in, waardoor hij een vreemd geluid produceerde. Hij haalde even adem en keek Brennen met een opgetrokken wenkbrauw aan.
    "Zij weet dingen," herhaalde Wyn op een quasi-ongelovig toontje. Het werd nogal op een open plek. Het was een wonder dat ze er allemaal op geraakten.
    Wyn moest zich even inspannen om zich te blijven concentreren, zodat Eirena niet weg zou geraken.
    "En jij," zei Eevee plotseling tegen Wyn, "laat Eirena los."
    "Idioot, ik heb haar niet eens vast."
    "Tenzij je geroosterd wilt worden, Alwyn."
    "Kan iedereen gewoon ophouden met me Alwyn te noemen?"
    "Er gebeurt hier niets tot de dag des oordeels."
    "Maak dat jezelf wijs."
    Op dat moment raakte Wyn wat afgeleid, waardoor hij Brennens zwaarden maar net kon pareren. Hij schoof een stukje achteruit in de sneeuw door de snelheid waarmee de centaur op hem kwam afgerend. De drie zwaarden zaten aan de pareerstang in elkaar gehaakt, waardoor Wyn zijn hand en pols verwondde aan één van Brennens zwaarden. De snee was diep, en hij liet bijna het zijne uit zijn handen vallen.
    Uiteindelijk kreeg de zoon van de Witte Heks het voor elkaar om Brennens woeste macht af te buigen. Met perfect voetenwerk ging hij schuin staan en boog de zwaarden met redelijk wat macht af, waarna hij de punt van Eirena's zwaard plotseling tegen zijn nek voelde. Een straal bloed liep van zijn hand langs het heft naar beneden en druppelde in de witte sneeuw. Het zwaard lag totaal niet meer goed in zijn hand en hij omklemde pijnlijk het handvat zodat het niet uit zijn handen zou vallen.
    "Wel, dit is gezellig." Wyns hand gleed naar de dolk die achteraan zijn riem was vastgemaakt en nam na twee seconden nadenken een risico: Hij haalde uit met dolk naar Eirena, niet zeker wetend of hij haar wel geraakt had of niet, zette een stap achteruit en kreeg het ondanks de helse pijn die nu heel zijn arm in beslag nam voor elkaar om het zwaard weer weg te slaan. Als hij langer had gewacht was zijn keel waarschijnlijk overgesneden. Er stond sowieso al een streep bij zijn nek, aangezien hij een beetje mis had gemikt om het zwaard van Eirena weg te slaan. Hijgend ging hij weer in een aanvalspositie staan. Hij zou zich niet nog eens laten overvallen.

    Pampampaaaaam! Wyn the undefeatable. :Y)

    No, just kidding. xd


    help

    Vegangirl schreef:
    { Ehhh.... Flow te creativityyyy ^^ Succes :3! Kan nu niet schrijven, maar imagine dat Dawn hem te hulp schiet :3 }


    Te laat.

    He almost died. D:


    help

    [Ahh, dat heb je goed opgelost :) Hopelijk kan ik morgen schrijven (denk het niet), ga namelijk nu naar bed. En schrijven op een Ipod is niet ideaal...
    Wie heeft ooit verzonnen dat het leuk is om leerlingen tot 4 uur op school te laten zitten?? en dan die laatste 2 uur gym :S.... Zucht, wordt dus hopelijk woensdag een stukje...]


    Stenenlikker

    Meh, heb morgen ook L.O. :/

    Derde en vierde lesuur.


    help

    [Ugh, sorreh dat ik nog niet gereageerd heb. Mijn laptop gaf ineens een blue screen of death en ik moest een scan van meer dan een uur doen en tig dingen verwijderen om alles weer goed te krijgen. Ben dik gefrustreerd maar ook blij nu :'D ]


    26 - 02 - '16

    {Nou, maar even sneaky online gekomen. Goed opgelost!!!!! Dus dit wordt even een korte post.. Hope you guys don't mind!}

    Dawn Snow

    Ze vielen allemaal Alwyn, of Wyn, aangezien hij zo genoemd wilde worden, aan. Hij leek wel dood te gaan. Toen hij net weer in de aanvalspositie stond, kwam ik tussen de aanvallers en Wyn in te staan.
    'Stoppen nu! Mogen wij eerlijk kiezen en uitleg krijgen over alles zonder dat er iemand gewond raakt?!' kwam ik tussen beiden.
    Ik probeerde niet te kijken naar de zwaarden, anders zou ik als een socially awkward iemand er de hele tijd naar blijven kijken.
    De zwaarden prikten een beetje tegen me aan, maar ik ging niet weg. Ik wist toch wel dat ze me niet zouden vermoorden, ik was toch wel zo'n dochter van Eva ofzo.
    Vanuit mijn ooghoek zag ik nu ook Bryson in de sneeuw. Finally, iemand die ik echt kende!
    Ik keek om naar Wyn. Er drupte nog steeds bloed van hem af, maar om de een of andere reden was ik haast niet bezorgd. Ik schoof een klein beetje meer naar hem toe.
    'Ik doe dit niet voor jou, maar voor hun' zei ik en ik knikte naar de andere kinderen.
    'Zij hebben namelijk wel trek in de koekjes'


    I will keep watch.

    [ Je hebt in principe zeven regels dus het is gewoon goed c: ]


    26 - 02 - '16

    {Ohw, hihi! Khad geen idee, aangezien ik op mijn Ipod typ d: Niet echt praktisch }


    I will keep watch.

    Alwyn
    Het meisje dat daarnet constant gebiologeerd naar de zwaarden had staan staren ging tussen de Eirena, Brennen en Wyn in staan.
    "Stoppen nu! Mogen wij eerlijk kiezen en uitleg krijgen over alles zonder dat er iemand gewond raakt?!" Wyn, die nu zwaar geirriteerd was, sloeg nijdig zuchtend zijn ogen ten hemel en knarsetandde even.
    "Nee," zei hij kwaad. "Hou je bek in godsnaam, dit is geen initiatieles om een leuk zomerkamp te volgen of zo, idioot die je bent!" Het meisje draaide zich om naar Jadis' zoon.
    "Ik doe dit niet voor jou, maar voor hen," zei ze. Ze knikte naar de anderen. "Zij hebben namelijk wel trek in koekjes."
    "Zie ik eruit alsof het me kan schelen?" spuwde Wyn er bijna uit. Zijn stem klonk giftig en er flikkerde een gevaarlijk, wild licht in zijn ogen.
    "Dit gaat godverdomme niet over eerlijk koekjes verdelen of zo! Ben je soms achterlijk?"


    help

    Woops, this is shored compared to my other posts.

    Ik ga slapen. Byee!


    help

    Tolkien schreef:
    Meh, heb morgen ook L.O. :/

    Derde en vierde lesuur.


    (ook lekker.... Maarja, lijkt me beter dan het 7/8.
    Sorry, ben een beetje in een zeurbui, maar ik ben school echt zat :()

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:05 ]


    Stenenlikker