• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl
    Camryn - Tempus

    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 21:35 ]


    26 - 02 - '16

    ~Oh en beterschap!~


    Tijd voor koffie.

    [Haha, dank jullie.
    Maar ik ben alleen behoorlijk verkouden en had geen zin om 2 uur te reizen voor 2 uur school xD En mn ouders vonden het geen probleem :)]

    Brennen

    Snel zocht ik mijn weg naar de lantaarnpaal. De volgelingen van de heks zouden vast ook gehoord hebben dat er mensen waren aangekomen, dus moesten wij goede Narniërs ze zo snel mogelijk overhalen om met ons mee te komen. En dan moesten we ze natuurlijk nog voor de heks verborgen houden. Wat toch best moeilijk zou kunnen worden.
    Al snel kwam de lantaarnpaal in zicht en ik zag dat er al een redelijk grote groep stond. Zoals de kauw had gezegd mensen en Eirena, maar ook een vos en een jongeman met een zwaard die duidelijk niet nieuw was hier. En hij kwam me vaag bekend voor. Maar tot mijn grote schrik zag ik dat ook de witte heks er was. Dit zou heel link kunnen worden.
    Zonder duidelijk gehoord te hebben wat er werd gezegd zette de jongeman zijn zwaard tegen de keel van Eirena. Hoe durfde hij! Bijna wou ik op hem afhollen, maar ik wachtte nog heel even, zodat ik niet iets zou doen, wat uiteindelijk niet slim zou zijn. De heks probeerde ondertussen de kinderen met koekjes te lokken. Dat mocht al helemaal niet gebeuren. Gelukkig was Eirena zo slim om te zeggen dat ze niet van die koekjes mochten eten.

    [vanmiddag hopelijk meer ^^]


    Stenenlikker

    Dawn Snow

    Ik rolde met mijn ogen. Eirena had haast gesmeekt om die koekjes niet te eten.
    'Dat bepaal ik zelf wel, miss Horsey' bitste ik naar Eirena.
    Oké, dat was niet aardig. Maar kom op! We leven in een vrij land - hoopte ik - en ik hoefde niet te luisteren naar een pratend paard. Ik beslis mijn eigen leven.
    Ik liep naar voren, naar de koekjes. Op het midden van de weg daar naartoe bleef ik staan en ik grijnsde naar Eirena. Oh, dit was zo leuk om te doen! Keihard mensen irriteren was al mijn specialiteit geweest, maar dit was leuker! Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek de Koningin aan.
    'Ik hou niet van koekjes' zei ik schouderophalend.
    'Wel van sneeuw, mensen en of half dieren te irriteren en...'
    Ik keek naar het zwaard van Alwyn.
    'En zwaardvechten' zei ik, weer naar de Koningin gericht.
    Ik loog niet. Ik bedoel, waarom zou ik liegen?


    I will keep watch.

    [Een korte samenvatting ? ^^ ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Een aantal kinderen zijn, ik geloof Ophelia, Dawn, David, Ayden en Olivia, in Narnia angekomen. Daar zagen ze een vos, Camryn maar al gauw kwam de centaur Eirena er ook bij. Even later ook Wyn, en daarna ook nog de witte heks. De heks probeert de kinderen met koekjes te lokken. Wyn heeft zijn zwaard tegen de keel van Eirena gelegd.
    Dat was t geloof ik. Als ik wat ben vergeten, vul me gerust aan ^^]


    Stenenlikker

    Olivia Meghan Fallon.
    Terwijl een van de andere kinderen uit het huis tegen de vrouw, ze werd net heks genoemd, maar ook koningin, ik had geen idee hoe ik haar moest noemen, praatte, kon ik mijn blik niet van het koekje afhouden. De honger die ik eerder gevoeld had kwam terugkeren en daarbij, koekjes kreeg ik misschien eens in het jaar.
    De aantrekkelijke jongen hield nu zijn zwaard tegen de keel van Eirena, zoals ik net gehoord had, aangedrukt.
    Heel licht schoten mijn ogen het tafereel over, zeker toen er nog iemand zich bij ons voegde.
    Voorzichtig stapte ik naar de koningin toe, terwijl mijn buik nu samenkneep van de honger.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    |Hmm ik sta er nog altijd in als Bastard. (; |
    Bryson Noah Snow
    Bryson stond met zijn gezicht naar de muur toe en hield zijn ogen stijf dicht terwijl hij aftelde. "Tien, negen, acht, zeven, zes, vijf, vier, drie, twee, één. Wie niet weg is, is gezien!" Bryson draaide zich grijnzend om en ging meteen zoeken. Hij zocht in alle hoeken en gaten van het huis. Elke kamer, tot Brys een volledig lege kamer vond, op een grote houten kast na. Hier was hij nog nooit geweest. Bryson bedacht zich even alter pas dat de kast een uitstekende verstop plaats was. Hij opende de kast en riep luid,"Got ya!" Maar er was niemand. Doch voelde Bryson een koel briesje. Niet koel, eerder koud. Erg nieuwsgierig stapte Bryson de kast in en duwde de jassen aan de kant. "Wat is dit?" vroeg hij aan zichzelf toen Bryson een stap zette die meteen erg koud aanvoelde. Hij keek naar zijn schoenen en zag dat de helft diep in de laag sneeuw gezonken was. En toen hij opkeek zag Bryson dat hij in een winter wonderland terechtgekomen was.


    kindness is never a burden.

    [Changed it c: ]


    26 - 02 - '16

    David Morgan

    Terwijl ik naar de centaur sloop, gebeurde er van alles. Er kwam een jongeman bij, ik schatte hem een jaar of 18. Hij en de centaur bleken elkaar te kennen en dan niet op een positieve manier. Hijzelf leek me niet bepaald aardig, gewoon die manier hoe hij tegen die centaur deed, die Eirena bleek te heten. Hij heette Wyn. Even later kwam er ook een vrouw aan. Ze had een lange witte jurk aan die heel goed bij de sneeuw paste. Ze maakte een opmerking, waaruit bleek dat ze de centaur niet mocht en de jongeman haar zoon was. Daarna ziet ze ons en probeert ons te lokken met koekjes. Hmm, koekjes. Ze zijn wel lekker, maar waarom lokt ze ons daarmee? En gezien ze de centaur niet mocht, en ik haar tot nu toe echt geweldig vond, besloot ik er maar niet op in te gaan. Koekjes waren ook weer niet zo belangrijk. Ik antwoordde niet op haar vraag en probeerde me achter de centaur de verbergen, die ondertussen haar zwaard getrokken had en probeerde ons te weehouden die koekjes te eten. Maar sommige anderen leken daar wel door aangetrokken. De centaur bleef roepen dat ze er vanaf moesten blijven en ze viel de vrouw aan, maar de jongeman stak daar een stokje voor door zijn zwaard tegen haar keel aan te houden.
    Weer bleef ze ons smeken niet de koekjes te eten. Ik had mijn besuit genomen en was dat niet van plan. Voor mijn eigen veiligheid trok ik me voorzichtig in het bos terug. Plotseling hoorde ik het geluid van hoeven en kwam er een andere centaur aangestormd, maar deze keer was hij mannelijk. Ik verbrog me gauw achter een boom voor hem. Je wist maar nooit of hij me kwaad wou doen, ookal was de andere centaur tot nu toe wel vriendelijk voor ons geweest. Maar de centaur leek me niet te zien en bleef even stilstaan alsof hij twijfelde. Algauw ging hij toch naar de groep bij de lantaarnpaal en riep: 'Blijf van Eirena af, jij vuile!'


    Stenenlikker

    [Zal ik Eevee er ook mee laten bemoeien? Aangezien diecin de buurt zweeft?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Zal ik Eevee er ook mee laten bemoeien? Aangezien diecin de buurt zweeft?]


    [Hoe meer actie hoe beter! ]


    26 - 02 - '16

    Eevee And Drare
    Ik daal steeds meer en uiteindelijk landen we op de grond. Ik zie veel leven op de grond. De zo genoemde koningin of heks. Haar volgelingen en andere wezens, maar ook mensen. Ik pak mijn zwaard die ik uit de schede trek. Hij grom helemaal en hij had een prahctige grip, maar dan maakte nu niet uit. drare volgt me op de voet. Ik ruik de koekjes en sis even. Ik had sommige dingen van mijn draak geërft. Ik loop door de bossen heen. Ik loop naasqt Drare zodat hij me kan beschermend wanneer dan ook. Ik hoopte dat de witte heks niet met ons moest sollen aangezien wij ook ijs konden besturen en haarstaf werkte niet helemaal aangezien je ons bijde moest prikken in een bepaalde tijd. De bomen laten ons er min if meer door en ik zie de koekjes. 'Koningin.' Ik spuugde het een soort van uit, maar ik koos geen kant dus ze was ook geen heks. 'Als je het spel wilt spelen moet het wel eerlijk en volgens de regels.' Zeg ik rustig terwijl ik Drare naast me hoor grommen. We waren beide wit zoals de seizoenen ons beschutte. Ieder seizoen werden we een andere kleur. Van groen tot bruin en weer wit. Ik trek mijn wenkbrauw op. Drare gromt harder als waarschuwing, maar ik kalmeer hem door hem simpelweg snel aan te kijken. Ik was niet om te praten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dawn Snow

    Echt out of nothing kwam er nog een centaur aangerend.
    'Blijf van Eirena af, jij vuile!' riep hij.
    Ik grinnikte vals. Wat, het was grappig! De vrouwelijke centaur zou toch niet zo dom zijn om expres haar keel open te laten halen, ik bedoel... Duh.
    Ik zag iets neerkomen, wat wel wat weghad van sneeuw. Toen ik wat beter keek, zag ik een soort draak met iemand erbij.
    'Koningin. Als je het spel wilt spelen moet het wel eerlijk en volgens de regels' zei "iemand".
    Ik fronsde.
    'Welk spel?' vroeg ik.
    Het was een normale vraag, dus ik verlangde een normaal antwoord. Als ze toch besloten om een zwaard tegen mijn keel aan te leggen, zou ik ze zo kunnen overmeesteren. Alleen met een draak erbij... De lucht van de koekjes was misselijkmakend, dus ik besloot me weer te richten op de sneeuw. Ik bukte om wat sneeuw op te rapen. Wauw, dit lag er niet maar één wintertje. De sneeuw was geen ijs, maar de structuur was harder dan normaal. Ik moest er van glimlachen. God, alle jaargetijden sneeuw. Hoe fijn dat zou zijn...!


    I will keep watch.

    Camryn Delia.

    Nadat de zoon van de witte heks, ook wel Alwyn genoemd, me weg had gestuurd, heb ik een paar stappen naar achteren gedaan. Ik zou dit voor geen goud willen missen. Dit zou hoe dan ook kostbare informatie zijn voor dieren uit het bos en als iets kostbaar is, loop ik er niet zomaar van weg.
    Mijn staart zwiept langzaam over de met sneeuw bedekte aarde, waardoor er een driehoek zich in de sneeuw vormt. Ik ben gaan zitten en laat mijn ogen van de een naar de ander glijden. Ik lik even vermakelijk met het puntje van mijn tong over mijn snuit heen. De manier waarop de witte heks de kinderen probeert te lokken is gewoon lachwekkend. En het erge is, dat er ook nog eens kinderen op de koekjes af gaan.
    "Blijf van Eirena af, jij vuile!" Ik kijk opzij en zie dat we nog meer gezelschap krijgen. Het verbaasde me eerlijk gezegd niet. Het nieuws verspreid zich vast snel. Iets wat mij niet echt goed uitkomt, maar er zijn altijd nog wel dieren die hier het fijne van willen weten en daar ben ik voor. Niet dat ik het ze zomaar vertel. Ik wil er natuurlijk wel wat voor terug.
    Ik volg met mijn gele ogen de dochter van Eva en Adam die ik net nog op de grond heb laten vallen. De heks heeft iemand in haar val gelokt. Zo te zien is het meisje niet heel erg, laten we zeggen, slim.

    [Heeft iemand hier weleens pijn in zijn rug gehad die zo erg was dat je niet eens normaal een knot in kan maken en kan zitten ?]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 17:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alwyn
    "Blijf van Eirena af! Jij vuile!" klonk een stem. Wyn keek opzij en hield zijn hoofd schuin, al verslapte zijn grip op het zwaard voor geen miniem beetje. Hij schoot in de lach.
    "Ach, zijn we nu al verliefd? Wat lief zeg," zei Wyn spottend. Zuchtend rolde hij met zijn ogen. Het werd hem hier een beetje te druk. Een stuk of tien kinderen, twee centaurs, de slaaf van zijn moeder, zijn moeder zelf en... Oh ja. Daar kwam Drare met zijn berijdster irritante Eevee aangevlogen die 'aan geen zijde stond' maar toch voor Aslan zou kiezen als het moest. Ze was bespottelijk. Hetgeen wat ze zei was nog meer bespottelijk.
    "Koningin," zei ze toen ze met Drare aan haar zijde het bos uit kwam. "Als je het spel wilt spelen moet het wel eerlijk en volgens de regels."
    "Eerlijk," zei Wyn. "Eérlijk. Besef je wel wat je zegt? Je maakt een grapje hoop ik toch?" antwoordde Wyn.
    "Welk spel?" vroeg het ene meisje dat constant gebiologeerd naar Wyns zwaard staarde.
    Wyn zuchtte. Opnieuw. "Kunnen we dit niet sneller afhandelen? Deze hele situatie is gewoon belachelijk en jullie werken me op mijn zenuwen." Wyn had zin om gewoon Eirena's keel over te snijden, maar dat zou zijn moeder waarschijnlijk niet echt appreciëren.


    help