• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl
    Camryn - Tempus

    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 21:35 ]


    26 - 02 - '16

    Ollivander schreef:
    (...)

    | I agreed with both. Maar zelf zou ik nog niet meteen Wynn naar de kinderen laten gaan, aangezien zij geen idee hebben van de plaats waar ze zijn; waarom het er altijd winter is en of er überhaupt wel twee kanten zijn.
    Ik zou eerst een dier het allemaal laten uitleggen, maar ik beslis hier niet, dus ja. Enkel een voorstel. |


    Het is WYN. Met enkele n. Drie lettertjes, beginnend met een w en eindigend op EEN n.

    En ik zie hem ook niet direct "Hey, hai! Why don't you follow me to the dark side? We have coockies and candy!"

    Just. No. Als hij iemand zou willen overtuigen, dan moet er daar een hele goeie, persoonlijke reden achter zitten. Niet gewoon omdat zijn moeder rekruten nodig heeft. :Y)


    help

    | Sorry. Typfout? (A) |


    kindness is never a burden.

    I don't believe you.


    help

    | Then don't. |


    kindness is never a burden.

    Okay.


    help

    [Ugh, stomme toetsweek. Het maakt mij niet uit wat jullie doen, of dat jullie Camryn er bij betrekken (: Verzin iets leuks zou ik zeggen. (: ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Succes met je toetsen!]


    26 - 02 - '16

    {Sorry voor mijn lange afwezigheid- wat is er allemaal gebeurt?}


    Tijd voor koffie.

    [De kinderen doen verstoppertje en sommigen van hen zijn al in Narnia]


    26 - 02 - '16

    Eirena
    Voorzichtig loop ik dichterbij, en ook een andere jongen komt naar me toegelopen. Ik laat mijn hand langzaam over het gevest van mijn zwaard glijden, voor het geval dat de Zonen van Adam en Dochters van Eva aan de verkeerde kant staan. Toch wil ik niet vijandig overkomen, en begin te praten. "Dochters van Eva, Zonen van Adam. Welkom, in Narnia." Er is geen twijfel over dat zíj de reden zijn van mijn voorgevoelens, de tekens die in de sterren geschreven stonden. De profetie komt uit, na honderd jaren winter. Maar zo ver is het nog niet, eerst moeten ze wel aan Aslan's kant komen te staan. Ik sluit mijn ogen kort, terwijl ik alles probeer te ordenen. Sinds een lange tijd kan ik nauwelijks meer bijhouden wat er is gebeurt. Oké, wat moet eerst. Het begint zachtjes te sneeuwen, en er blijven zachte sneeuwvlokjes in mijn haar en manen hangen. Misschien moet ik ze een warme plek bieden, ik open mijn ogen weer. Eerst wachten wat ze te zeggen hebben. Misschien zijn ze er al eerder geweest, of staan ze aan de kant van de Heks?


    Tijd voor koffie.

    Sooo... Should I send Wyn to screw the whole situation up? ^^


    help

    [ I think that's a good idea! ]


    26 - 02 - '16

    ZDHFUEH.

    Why do I always have to go when I want to post something? :/

    Ben pas rond halfnegen weer terug.


    help

    [Hmm, ik heb Brennen ook nog....]

    Brennen

    Kou en sneeuw, dingen die bij de winter horen; dingen die ik haat. Ik liep door het besneeuwde bos, uitkijkend dat ik geen sneeuw over me heen kreeg, want dan werd ik weer nat en koud. Ik trok mijn mantel nog wat steviger rondom mijn schouders in een poging de kou te verdrijven. Verdomme, wat was het toch koud! Sinds is een pasgeboren centaur was, was deze eeuwige winter er al. Maar nog steeds had ik er nog niet aan kunnen wennen.
    Ik was op zoek naar Eirena. Er deden geruchten de ronde dat er iets aan de hand was. Iets dat de hele situatie hier in Narnia zou kunnen veranderen. Ik had zelfs verhalen gehoord over dat er zonen van Adam en dochters van Eva hier waren. Daarom zocht ik dus Eirena. Ik wou weten wat zij van dit alles had meegekregen. En of ze misschien zelfs wel wist wat er aan de hand was. Zij behoorde tot de centauren die in de sterren konden kijken en daarin delen van de toekomst zagen. En ik had van iemand gehoord, dat zij door haar gave dingen had gezien die voor ons Narniërs van belang konden zijn. Heel misschien zouden we wel van die ellendige winter afkomen.
    Na een tijd gelopen te hebben, zag ik een kauw in een boom zitten, waarvan ik zeker wist dat hij aan de kant van Aslan stond.
    'Weet jij toevallig of het waar is, dat er zonen van Adam en dochters van Eva hier in Narnia zijn aangekomen?' vroeg ik hem.
    'Jazeker, ik heb ze zelf gezien,' antwoordde de kauw.
    'Dus het is echt waar,' mompelde ik in mezelf. 'Weet je toevallig ook waar Eirena is?' vroeg ik de kauw gauw daarna.
    'Zij is bij de mensen. Bij de lantaarnpaal.'
    'Dank je wel.' Ik controleerde gauw of mijn zwaardriem nog goed zat, omdat de kans dat er ook volgers van de witte heks zouden zijn behoorlijk groot was. En ik zou dan geen problemen willen hebben met mijn zwaarden. Nadat ik had geconcludeerd dat er geen problemen met mijn zwaarden zouden zijn, galopeerde ik weg, richting de lantaarnpaal. Dit zou een belangrijk moment voor de geschiedenis van Narnia zijn.


    Stenenlikker

    KAY. I'M BACK.

    Ik post zo met Wyn the Awesome.


    help