• Ik zit met een dilemma, in April heb ik namelijk gala. Onze school kent maar een gala in je hele middelbare schooltijd en dat is het eindexamen gala. Alleen ben ik altijd al het gepeste meisje geweest die nergens bij hoort. Ook al probeer ik nog zo hard, ik krijg op school maar geen vrienden. Mijn moeder weet dit en ze weet ook hoe graag ik naar het gala wil....schitteren in een prachtige lange fel rode strepless jurk met (nep) diamantjes op de decolote, hoe graag ik mijn haren, make-up en nagels zou willen laten doen en een avond lang de show stellen. Maar omdat ik dus helemaal alleen zou gaan heeft me moeder me een voorstel gedaan, in plaats van het gala zouden we een paar dagen naar Londen kunnen gaan....iets wat ik ook al heel lang wil en we hoe dan ook wel zouden doen ooit een keer maar wat me moeder me aanbied om me te beschermen.

    Ik weet nu dus echt niet wat ik moet kiezen want het gala wil ik al zo lang meemaken maar Londen wil ik ook zou graag.:(


    You were born original, don't die as a copy.

    Londen, absoluut! Zo'n gala is verrekte saai, met meestal slechte dj's en er zijn nare lui die je gepest hebben. Het lijkt mooi in je hoofd, maar het valt altijd vies tegen in werkelijkheid. Ga naar Londen, dat is 100000000000x mooier dan zo'n dom gala.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben het eens met Barnabas. Als ik jou was zal ik zonder twijfel naar Londen gaan!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Barnabas schreef:
    Londen, absoluut! Zo'n gala is verrekte saai, met meestal slechte dj's en er zijn nare lui die je gepest hebben. Het lijkt mooi in je hoofd, maar het valt altijd vies tegen in werkelijkheid. Ga naar Londen, dat is 100000000000x mooier dan zo'n dom gala.


    Dit. Het is echt niet leuk om de hele avond zo'n beetje in je eentje rond te banjeren, ook al zie je er nog zo mooi uit.
    Besides, het is veeeeeeel leuker om de mensen die je gepest hebben uit te lachen als je ze later tegenkomt bij de MacDonalds, als wc-schrobber. :D


    life is awesome

    Barnabas schreef:
    Londen, absoluut! Zo'n gala is verrekte saai, met meestal slechte dj's en er zijn nare lui die je gepest hebben. Het lijkt mooi in je hoofd, maar het valt altijd vies tegen in werkelijkheid. Ga naar Londen, dat is 100000000000x mooier dan zo'n dom gala.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    What kind of question is this?
    London of course!


    Take me to wonderland

    Nibug schreef:
    What kind of question is this?
    London of course!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zonder twijfel: Londen! c:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 4:19 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Creativity schreef:
    (...)

    Dit. Het is echt niet leuk om de hele avond zo'n beetje in je eentje rond te banjeren, ook al zie je er nog zo mooi uit.
    Besides, het is veeeeeeel leuker om de mensen die je gepest hebben uit te lachen als je ze later tegenkomt bij de MacDonalds, als wc-schrobber. :D
    Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik werk bij de McDonalds en heb nog nooit iemand gepest..
    OT: Londen, zeker weten Londen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tja ik heb al drie gala''s meegemaakt en ik mijn schooltijd krijg ik er nog twee. Ik zou er dus ongeveer een moord voor doen om naar Londen te gaan dan naar een gala


    Can't control my second personality

    Barnabas schreef:
    Londen, absoluut! Zo'n gala is verrekte saai, met meestal slechte dj's en er zijn nare lui die je gepest hebben. Het lijkt mooi in je hoofd, maar het valt altijd vies tegen in werkelijkheid. Ga naar Londen, dat is 100000000000x mooier dan zo'n dom gala.


    No growth of the heart is ever a waste

    Londen, zonder twijfel.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Londen natuurlijk!


    Caution first, always.

    Barnabas schreef:
    Londen, absoluut! Zo'n gala is verrekte saai, met meestal slechte dj's en er zijn nare lui die je gepest hebben. Het lijkt mooi in je hoofd, maar het valt altijd vies tegen in werkelijkheid. Ga naar Londen, dat is 100000000000x mooier dan zo'n dom gala.


    Absoluut dit...die van mij viel ook vies tegen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mousider schreef:
    Ik ben het eens met Barnabas. Als ik jou was zal ik zonder twijfel naar Londen gaan!


    26 - 02 - '16

    Londen, zeker weten.
    Zo'n gala is vaak een normaal schoolfeest maar dan heeft iedereen fancy kleding aan. En ik weet niet of je wel eens naar een normaal schoolfeest bent gegaan, maar over het algemeen is het niet leuk om daar in je eentje rond te lopen.
    En, ik bedoel maar, het is LONDEN! Supergave stad, heel erg mooi, met veel winkels en leuke jongens met Britse accenten (:


    From these ashes, I will rise