• Ik zit met een dilemma, in April heb ik namelijk gala. Onze school kent maar een gala in je hele middelbare schooltijd en dat is het eindexamen gala. Alleen ben ik altijd al het gepeste meisje geweest die nergens bij hoort. Ook al probeer ik nog zo hard, ik krijg op school maar geen vrienden. Mijn moeder weet dit en ze weet ook hoe graag ik naar het gala wil....schitteren in een prachtige lange fel rode strepless jurk met (nep) diamantjes op de decolote, hoe graag ik mijn haren, make-up en nagels zou willen laten doen en een avond lang de show stellen. Maar omdat ik dus helemaal alleen zou gaan heeft me moeder me een voorstel gedaan, in plaats van het gala zouden we een paar dagen naar Londen kunnen gaan....iets wat ik ook al heel lang wil en we hoe dan ook wel zouden doen ooit een keer maar wat me moeder me aanbied om me te beschermen.

    Ik weet nu dus echt niet wat ik moet kiezen want het gala wil ik al zo lang meemaken maar Londen wil ik ook zou graag.:(


    You were born original, don't die as a copy.

    SecretDoor schreef:
    Londen! Zeker weten Londen.
    En Gale's lijken mooi. Ik dacht eerst ook dat een gala leuk en geweldig was. Kom ik daar is het sh*t. Irritante mensen, slechte dj, saai en het stinkt vaak, omdat alle meiden hun hakken uitdoen. Ze krijgen dan last van hun voeten ._.


    Hoe jij het zegt met die voeten klinkt smerig.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Londen. Ik heb me vier jaar lang verheugd op mijn gala en het viel zó ontzettend tegen. Slechte DJ's, mensen die zich van tevoren indrinken en vervolgens dronken op het feest komen, leraren die de hele avond als planken naast de dansvloer staan. Echt, Londen is zoveel leuker. Je mist niks aan zo'n gala, het is gewoon een schoolfeest alleen dan net wat anders.


    Chaos is a ladder.

    Hybrids schreef:
    Londen. Ik heb me vier jaar lang verheugd op mijn gala en het viel zó ontzettend tegen. Slechte DJ's, mensen die zich van tevoren indrinken en vervolgens dronken op het feest komen, leraren die de hele avond als planken naast de dansvloer staan. Echt, Londen is zoveel leuker. Je mist niks aan zo'n gala, het is gewoon een schoolfeest alleen dan net wat anders.


    De vergelijking schoolfeest is niet echt praktisch bij mij aangezien ik nog nooit naar eentje ben geweest maar goed.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ancore schreef:
    Londen, zeker weten.
    Zo'n gala is vaak een normaal schoolfeest maar dan heeft iedereen fancy kleding aan. En ik weet niet of je wel eens naar een normaal schoolfeest bent gegaan, maar over het algemeen is het niet leuk om daar in je eentje rond te lopen.
    En, ik bedoel maar, het is LONDEN! Supergave stad, heel erg mooi, met veel winkels en leuke jongens met Britse accenten (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Leuke jongens met Britse acenten hmmm.....:9~


    You were born original, don't die as a copy.

    London ofcourse
    ik zou zeggen, laat die school stikken
    1 dag minder op school


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    London ofcourse
    ik zou zeggen, laat die school stikken
    1 dag minder op school


    Klopt, maja daar gaat me kleine meisjes droom.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Een gala bij ons is alles behalve vergelijkbaar met een Disneyfilm, daar moet je volgens mij voor in Amerika wonen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 12:38 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SPECS schreef:
    (...)

    Klopt, maja daar gaat me kleine meisjes droom.xd

    In films ziet zo'n gala er altijd zo mooi en geweldig uit, maar de werkelijkheid is dat de helft dronken raakt, je enorme pijn aan je voeten krijgt van je torenhoge hakken en de dj slecht is. Realitycheck! ;D


    ars moriendi

    SPECS schreef:
    (...)

    Klopt, maja daar gaat me kleine meisjes droom.xd


    Maar in je latere leven zal je misschien ook nog wel een gala meemaken, ik zou echt voor Londen kiezen als ik jou was. Wat is er nou leuk aan om alleen op een gala rond te lopen, tussen mensen die stinkende voeten hebben doordat ze hun schoenen uitdeden en slechte dj's. Ik zou niet eens voor een keuze blijven staan en weten wat ik zou willen.


    26 - 02 - '16

    Apocalyptic schreef:
    In films ziet zo'n gala er altijd zo mooi en geweldig uit, maar de werkelijkheid is dat de helft dronken raakt, je enorme pijn aan je voeten krijgt van je torenhoge hakken en de dj slecht is. Realitycheck! ;D

    Dit dus ^ ^

    Geloof me, ga naar Londen. Ik weet zeker dat je spijt krijgt als je voor je gala kiest. Je mond zal openvallen van de slechte kwaliteit die zo'n gala heeft.


    Chaos is a ladder.

    Amortentiae schreef:
    Een gala bij ons is alles behalve vergelijkbaar met een Disneyfilm, daar moet je volgens mij voor in Amerika wonen.


    Lol ja ik wil ook in Amerika gaan wonen of op zijn minst een uitwisselings jaar.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    In films ziet zo'n gala er altijd zo mooi en geweldig uit, maar de werkelijkheid is dat de helft dronken raakt, je enorme pijn aan je voeten krijgt van je torenhoge hakken en de dj slecht is. Realitycheck! ;D


    Buh ik mag toch wel dromen?xd
    Al weet ik ookwel dat ik dan altijd teleurgesteld zal zijn.:/ maja.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Buh ik mag toch wel dromen?xd
    Al weet ik ookwel dat ik dan altijd teleurgesteld zal zijn.:/ maja.

    Ehm ja, dan moet je gewoon gaan.


    ars moriendi

    Ancore schreef:
    Londen, zeker weten.
    Zo'n gala is vaak een normaal schoolfeest maar dan heeft iedereen fancy kleding aan. En ik weet niet of je wel eens naar een normaal schoolfeest bent gegaan, maar over het algemeen is het niet leuk om daar in je eentje rond te lopen.
    En, ik bedoel maar, het is LONDEN! Supergave stad, heel erg mooi, met veel winkels en leuke jongens met Britse accenten (:


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'