• Ik zit met een dilemma, in April heb ik namelijk gala. Onze school kent maar een gala in je hele middelbare schooltijd en dat is het eindexamen gala. Alleen ben ik altijd al het gepeste meisje geweest die nergens bij hoort. Ook al probeer ik nog zo hard, ik krijg op school maar geen vrienden. Mijn moeder weet dit en ze weet ook hoe graag ik naar het gala wil....schitteren in een prachtige lange fel rode strepless jurk met (nep) diamantjes op de decolote, hoe graag ik mijn haren, make-up en nagels zou willen laten doen en een avond lang de show stellen. Maar omdat ik dus helemaal alleen zou gaan heeft me moeder me een voorstel gedaan, in plaats van het gala zouden we een paar dagen naar Londen kunnen gaan....iets wat ik ook al heel lang wil en we hoe dan ook wel zouden doen ooit een keer maar wat me moeder me aanbied om me te beschermen.

    Ik weet nu dus echt niet wat ik moet kiezen want het gala wil ik al zo lang meemaken maar Londen wil ik ook zou graag.:(


    You were born original, don't die as a copy.

    ImStrong schreef:
    Ik zou naar Londen gaan, er is echt niets aan als je geen vrienden hebt... (dit klinkt misschien lullig maar ik heb zelf ook geen vrienden) het is toch niet leuk om maar een beetje alleen rond te lopen?!


    Hmnmm ja ik denk dat ik ook voor Londen ga ja.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 19:58 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    230710 schreef:
    Wij hebben geen gala, dus ik weet niet hoe het in werkelijkheid is, maar in jouw situatie zou ik toch voor Londen gaan. Ik snap waarom je het wilt, maar de hele avond alleen rondlopen is ook niet zo leuk. ;3


    klopt helemaal.


    You were born original, don't die as a copy.

    Moffat schreef:
    Londen.
    Ik zou me niet uitsloven om naar een gala te gaan waar je je uiteindelijk toch niet goed bij voelt...


    Nou ja ik zou me wel trots voelen op hoe ik er op dat moment uit zou zien maarja voor de rest zou niemand het iets boeien wss.


    You were born original, don't die as a copy.

    Londen. Zie het zo: Met wie deel je liever je avond/dagen? Je moeder of een paar van die kutkinderen die je gepest hebben?
    Ik zou het wel weten hoor (: Besides: Je ziet ze daarna toch niet meer.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 19:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn gala was heel erg leuk, maar ik zou toch voor Londen gaan. Wat is een feest met dezelfde gezichten die je elke dag ziet in vergelijking met Londen?


    The pen is the tongue of the mind

    Apocalyptic schreef:
    Ikzelf vond het gala best leuk omdat ik met een groep vriendinnen ging. Maarrrr als ik de kans had gehad om naar Londen te gaan, had ik dat absoluut gedaan! Echt meid, fuck al die pestkoppen en ga naar de mooiste stad van Europa. (;


    Tell me about it, stud.

    Nibug schreef:
    What kind of question is this?
    London of course!

    Barnabas schreef:
    Londen, absoluut! Zo'n gala is verrekte saai, met meestal slechte dj's en er zijn nare lui die je gepest hebben. Het lijkt mooi in je hoofd, maar het valt altijd vies tegen in werkelijkheid. Ga naar Londen, dat is 100000000000x mooier dan zo'n dom gala.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.