• Ik zit met een dilemma, in April heb ik namelijk gala. Onze school kent maar een gala in je hele middelbare schooltijd en dat is het eindexamen gala. Alleen ben ik altijd al het gepeste meisje geweest die nergens bij hoort. Ook al probeer ik nog zo hard, ik krijg op school maar geen vrienden. Mijn moeder weet dit en ze weet ook hoe graag ik naar het gala wil....schitteren in een prachtige lange fel rode strepless jurk met (nep) diamantjes op de decolote, hoe graag ik mijn haren, make-up en nagels zou willen laten doen en een avond lang de show stellen. Maar omdat ik dus helemaal alleen zou gaan heeft me moeder me een voorstel gedaan, in plaats van het gala zouden we een paar dagen naar Londen kunnen gaan....iets wat ik ook al heel lang wil en we hoe dan ook wel zouden doen ooit een keer maar wat me moeder me aanbied om me te beschermen.

    Ik weet nu dus echt niet wat ik moet kiezen want het gala wil ik al zo lang meemaken maar Londen wil ik ook zou graag.:(


    You were born original, don't die as a copy.

    Nibug schreef:
    What kind of question is this?
    London of course!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Jullie hebben allemaal een mening dus zo moeilijk zou kiezen niet moeten zijn, tenminste als ik jullie mag geloven.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    lol.
    Londen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    SPECS schreef:
    (...)

    Lol ja ik wil ook in Amerika gaan wonen of op zijn minst een uitwisselings jaar.:')


    Good luck met naar daar te verhuizen. ^^ Is namelijk heel moeilijk.


    Take me to wonderland

    Zelf zou ik voor Londen kiezen, omdat ik het gala niet leuk vond.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Waarom zou je Londen laten schieten voor een schoolfeest (dat overigens veel te overrated is), waar je eigenlijk dus met niemand omgaat?
    Het is zonde om jezelf zo mooi te laten maken voor niks, geloof me.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 17:40 ]


    To infinity and beyond •

    Nibug schreef:
    (...)

    Good luck met naar daar te verhuizen. ^^ Is namelijk heel moeilijk.


    Oja? Wist ik niet.


    You were born original, don't die as a copy.

    Westcoast schreef:
    Waarom zou je Londen laten schieten voor een schoolfeest (dat overigens veel te overrated is), waar je eigenlijk dus met niemand omgaat?
    Het is zonde om jezelf zo mooi te laten maken voor niks, geloof me.


    Ja eigenlijk wel maar ja ik wil ze eigenlijk laten zien dat ik ook mooi kan zijn weet je wel.xd

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 18:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Je hebt t denk ondertussen wel door, maar zeker voor London kiezen! Ik had ook gala, en vond de voorbereiding leuker dan t gala zelf, dat was echt best saai. Geef mij maar London dan hahah


    As travars

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja eigenlijk wel maar ja ik wil ze eigenlijk laten zien dat ik ook mooi kan zijn weet je wel.xd

    Je kan ook op een normale schooldag laten zien dat je mooi bent c:. Geloof me, ergens naar toe gaan waar niemand je echt mag helemaal in je eentje is niet leuk. Dan is het zonde om daarvoor een jurk te kopen en 2 uur bezig zijn met je haar en make-up.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Creativity schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het niet serieus. ik wilde je niet beledigen of zo. (:
    Oh okeeee (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    SecretDoor schreef:
    (...)
    Je kan ook op een normale schooldag laten zien dat je mooi bent c:. Geloof me, ergens naar toe gaan waar niemand je echt mag helemaal in je eentje is niet leuk. Dan is het zonde om daarvoor een jurk te kopen en 2 uur bezig zijn met je haar en make-up.


    En nagels.(cat) Nou nee voor een normale schooldag ga je niet in een fel rode lange jurk met sleep en diamantjes lopen en ga je niet me schitterende sieraden om je nek en pols lopen en ga je al helemaal niet je make-up, haren en nagels voor laten doen.=')
    Normaal mooi ja, maar niet overdreven mooi, maarja Londen word steeds aantrekkelijker zeker omdat we misschien ook naar het Harry Potter museum gaan als het mogelijk is.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Wij hebben geen gala, dus ik weet niet hoe het in werkelijkheid is, maar in jouw situatie zou ik toch voor Londen gaan. Ik snap waarom je het wilt, maar de hele avond alleen rondlopen is ook niet zo leuk. ;3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou naar Londen gaan, er is echt niets aan als je geen vrienden hebt... (dit klinkt misschien lullig maar ik heb zelf ook geen vrienden) het is toch niet leuk om maar een beetje alleen rond te lopen?!


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Londen.
    Ik zou me niet uitsloven om naar een gala te gaan waar je je uiteindelijk toch niet goed bij voelt...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.