• Ik zit met een dilemma, in April heb ik namelijk gala. Onze school kent maar een gala in je hele middelbare schooltijd en dat is het eindexamen gala. Alleen ben ik altijd al het gepeste meisje geweest die nergens bij hoort. Ook al probeer ik nog zo hard, ik krijg op school maar geen vrienden. Mijn moeder weet dit en ze weet ook hoe graag ik naar het gala wil....schitteren in een prachtige lange fel rode strepless jurk met (nep) diamantjes op de decolote, hoe graag ik mijn haren, make-up en nagels zou willen laten doen en een avond lang de show stellen. Maar omdat ik dus helemaal alleen zou gaan heeft me moeder me een voorstel gedaan, in plaats van het gala zouden we een paar dagen naar Londen kunnen gaan....iets wat ik ook al heel lang wil en we hoe dan ook wel zouden doen ooit een keer maar wat me moeder me aanbied om me te beschermen.

    Ik weet nu dus echt niet wat ik moet kiezen want het gala wil ik al zo lang meemaken maar Londen wil ik ook zou graag.:(


    You were born original, don't die as a copy.

    Londer, natuurlijk. Ik ben ook als enige van mijn klas niet naar het gala geweest, je mist er niets aan. De helft vond het dodelijk saai.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik begrijp heel goed dat je naar het gala wil gaan, maar ik denk niet dat het tegen zal vallen als je er alleen bent. Londen, dus. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Londen! Zeker weten Londen.
    En Gale's lijken mooi. Ik dacht eerst ook dat een gala leuk en geweldig was. Kom ik daar is het sh*t. Irritante mensen, slechte dj, saai en het stinkt vaak, omdat alle meiden hun hakken uitdoen. Ze krijgen dan last van hun voeten ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als je mij liet kiezen tussen wat saaie klasgenootjes of Londen dan wist ik wel wat ik moest kiezen hoor. ;D

    Heathrow schreef:
    (...)Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik werk bij de McDonalds en heb nog nooit iemand gepest..
    OT: Londen, zeker weten Londen


    Ik bedoelde het niet serieus. ik wilde je niet beledigen of zo. (:


    life is awesome

    Ikzelf vond het gala best leuk omdat ik met een groep vriendinnen ging. Maarrrr als ik de kans had gehad om naar Londen te gaan, had ik dat absoluut gedaan! Echt meid, fuck al die pestkoppen en ga naar de mooiste stad van Europa. (;


    ars moriendi

    Twee vriendinnen van me hadden ook de keuze tussen kerstgala of trip naar Londen en ze kozen voor Londen. Als het had gekund, was ik mee gegaan D: Geloof me, gala's zijn (tenminste, op mijn school) niets anders dan normale schoolfeesten, alleen zijn de meiden in te korte jurken en op te hoge hakken en de jongens in een witte blouse met vlinderdas. Niet bijzonder interessant dus, vooral niet als je de hele avond alleen zou staan...
    Ga lekker naar Londen, meid c:


    i put the fun in funeral

    London, for sure!
    London is vele malen mooier dan zo'n gala, vooral als er mensen zijn die je toch niet mag.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Londen.
    Waarom zou jij jouw tijd verdoen aan irritante rot mensen waarvan jij dadelijk toch af ben. In plaats daarvan kan je lekker naar Londen gaan zonder gehoorbeschadiging :3.


    Shoganai i ne~

    Kies voor Londen! Zo'n gala stelt echt niet zoveel voor.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zou naar Londen gaan. Als je verder studeert heb je nog genoeg kansen om naar een gala te gaan en ik begrijp wel dat je de show wilt stelen door je eens extra op te tutten, maar ik vrees er voor of je het daarom naar je zin zal hebben. Het is namelijk ontzettend saai als je alleen naar een gala moet en dan zou je droom een beetje verpest worden. Ga naar Londen met je moeder en doe daar iets leuks.
    Mij zouden ze dat geen 2x moeten vragen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    londooonn ! :D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Zo'n gala is echt vreselijk saai, believe me. Gewoon exact hetzelfde schoolfeest als altijd alleen draag je wat nettere kleding, goedkope dj, etc. Echt naar Londen gaan, zo'n kansje moet je niet laten schieten!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Barnabas schreef:
    Londen, absoluut! Zo'n gala is verrekte saai, met meestal slechte dj's en er zijn nare lui die je gepest hebben. Het lijkt mooi in je hoofd, maar het valt altijd vies tegen in werkelijkheid. Ga naar Londen, dat is 100000000000x mooier dan zo'n dom gala.


    Haha tja natuurlijk lijkt het mooi in mijn hoofd....teveel disney films gekeken vroeger, maar waarschijnlijk hebben jullie gelijk.:x


    You were born original, don't die as a copy.

    Parachutes schreef:
    Ik begrijp heel goed dat je naar het gala wil gaan, maar ik denk niet dat het tegen zal vallen als je er alleen bent. Londen, dus. (:


    Daar ben ik ook bang voor ja.D=


    You were born original, don't die as a copy.