• Link naar nieuwe rollentopic
    Link naar oude rollentopic
    Link naar het volgende topic

    Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.



    De tienerwolven [max 7] ;;
    Jongens ;;
    1- Tijdelijke Alfa ;; Cooper Henderson. - GleeManiac
    2- Memphis Grimmaud - Roane
    3- Cyril Nightingale - Eltham
    4- Vegangirl
    Roedelloos ;; Jack Willows - [qGleeManiac[/q]

    Meiden ;;
    1- Scarlet Morningstar - Jackxdaniels
    2- Ayla Hope Savage - Vesta
    3- Gwenx1D

    Hunters [max 12] ;; NODIG!

    Jongens ;;
    1- Beau James Sykes nessje
    2-
    3-

    Bounty hunter ;; Xander Dodge Outcast - Ninuturu

    Meiden ;;
    1- Marcy Jarvis - Morrowind
    2- Aowynn Rune Savan - Vesta
    3- Maia Felice Johnson Jaimes
    4-
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ok]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    nessje schreef:
    {Mijn topics, kan ik een sammenvatting krijgen?}


    [Wat ik zo nog even uit mijn hoofd weet; De eerste vollemaans nacht is geweest, die is een beetje uit de hand gelopen en verschillende wolven en hunters zijn gewond geraakt. De meeste zijn de volgende dag gewoon naar school gegaan, andere zijn thuis gebleven. Op dit moment zijn er van de hunters alleen nog maar Marcy en Aowynn. Er zou een nieuwelinge komen, maar Fluttershyx heeft niet meer gereageerd is dus even afwachten of ze nog mee schrijft.
    Aowynn heeft Marcy een berichtje gestuurd ivm met de nieuweling en hebben afgesproken in het tuinhuis van Aowynn, het verzamelpunt voor de hunters wanneer er dingen worden besproken met betrekking op de groep. Marcy en Aowynn zijn beide gewond geraakt tijdens de vollemaans nacht.
    Hopelijk was dat een beetje voldoende ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aghra schreef:
    [Al een gb'tje gestuurd ^^]


    [Ik zag het >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aghra schreef:
    [Cyril is nu trouwens aan de beurt ^^]

    (Ja i know maar ik probeer wat spectaculairs te verzinnen)

    [Fluttershyx doet niet meer mee mensjes.;( Ze gaat het morgen op het nieuw topic zetten als het moet dus jullie mogen gewoon verder doen. Ik heb een berichtje naar haar gestuurd.(;]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Zijn degene die nieuw in het rpg komen, ook nieuw bij de groepen?
    Bijv, Maia, mijn hunter, zat die dan al bij de andere hunters, of is ze een nieuweling? Maakt mij namelijk niets uit ^^ ik denk handiger als ze een nieuweling is, aangezien ze net zo onwetend als ik is in het rpg :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jammer van Fluttershyx.
    Denk dat het voor de nieuwe in de RPG wel iets handiger is om als nieuweling binnen te komen.. (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Okay, laatste vraag voordat ik een post maak, moet ze dan ook naar die meeting komen al? Of via een sms ofzo opgeroepen worden?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ehm, Aowynn heeft Marcy gesmst omdat er een nieuweling zou komen. Dat was eigenlijk de rol van Fluttershyx, maar die valt nu dus weg. Als je wil, en evt de andere nieuwe hunters, kun je die plek gewoon opvullen en naar de meeting komen. Dan hebben ze via sms contact gehad en afgesproken. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    {Zal ik Beau dan ook maar meteen laten komen? Of hebben jullie liever dat er eerst eentje komt en dan pas de ander?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Okay! Dank u vriendelijk ^^ dan ga ik een post aanmaken -en aangezien ik op mijn mobiel zit een extra lange zodat ik zeker weet genoeg regels heb- en dan daarna slapen (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    nessje schreef:
    {Zal ik Beau dan ook maar meteen laten komen? Of hebben jullie liever dat er eerst eentje komt en dan pas de ander?}


    [Mij maakt het niet zo heel veel uit, denk dat direct met z'n alle wel gemakkelijker is. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vesta schreef:
    (...)

    [Mij maakt het niet zo heel veel uit, denk dat direct met z'n alle wel gemakkelijker is. ]


    {Ik zal proberen nog een stuk te kunnen schrijven, maar kan weg vallen omdat mijn ouders mijn laptop afpakken... Dan zet ik hem morgenochtend in dit topic}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Is goed, ik wacht dan met posten tot die van jullie er zijn ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Maia Felice Johnson
    Dit wordt mijn kans, ik kan het gewoon voelen tot in het puntje van mijn tenen. Hoewel ik dat puntje van mijn teen ook kan voelen, doordat ik het gaspedaal van mijn auto diep intrap. Vanmorgen/vanmiddag heb ik een sms gekregen waarin de informatie stond. Mijn eerste meeting met de andere hunters van de groep. Eigenlijk vind ik het best wel spannend, hoewel ik er koeltjes op reageer. Vandaag is de grootste stap die ik tot nu toe gezet heb tegen de wolven. De reden waarom ik die beesten wil vermorzelen? Simpelweg omdat zo'n beest mìj bijna vermorzeld heeft en dat kan ik niet zomaar laten gebeuren. De wolven vormen een gevaar voor deze mensheid, ik zie het als mijn plicht om tegen de wolven te strijden. Mijn raampje staat wagenwijd opengedraaid en mijn lange lichtbruine haren wapperen door de wind. Ik strijk een lok achter mijn oor en af en toe kijk ik in mijn achteruitkijkspiegel. Dat soort dingen vind ik altijd heel belangrijk, ten alle tijden weten wat er zich achter je begeeft. Via een spiegel, een raam, de lak van een auto, zo kom je erachter hoe je altijd achterom kan kijken, zonder je hoofd ervoor te hoeven draaien. Subtiel, want dat is ook precies mijn aanpak. Alles moet subtiel gaan, maar ik heb het voordeel dat mijn uiterlijk daar ook aan meewerkt, mensen zien mij vaak als het onschuldige, lieve buurmeisje. Ze moesten eens weten. Ik draai de radio-volumeknop iets omlaag, aangezien ik een wijk inrijd. Bijna ben ik bij het adres waar ik zijn moet. Van te voren heb ik via een kaart al de omgeving bestudeerd, want geloof het of niet, daar kan ik best paranoïde in zijn. Ik vind het fijn om te weten waar ik heen ga, waar ik ben, wat er om me heen is. Vandaar dat je mijn ogen in het begin altijd heen en weer ziet schieten en dan pas je echt aankijken, omgeving eerst, dan de personen in de omgeving en eventueel nog opzoek naar wolven. Wolven wolven wolven. Ik ga ze afmaken, stuk voor stuk. Ik ben er echt gedreven in en ik kan dan ook niet wachten om hieraan te beginnen. Mijn auto gaat nog langzamer en ik ben in de goede straat. Mijn ogen glijden langs de plek en ik vind dan waar ik wezen moet. Ik parkeer mijn auto, die gelukkig niet uit de toon valt met de rest van de buurt, en stap op. Met een harde klap sla ik de deur dicht en ik strik nog een keer mijn veters. Een snelle hand trekt mijn kleding recht en ik loop dan naar de deur. Ik aarzel niet en klop dan gelijk aan. Ondertussen bekijk ik mijn omgeving en wacht tot er dan open wordt gedaan. Eens zien hoe dit allemaal gaat verlopen.

    [Is dat lang genoeg? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.