• Vijf jongeren [2 jongens en 3 meisjes] dansen hun hele leven al. Sinds 5 jaar geleden zijn ze samen een dansgroep, onder leiding van hun docent.
    Drie weken geleden is een van de leden vermoordt. De dader is bekend, niet gevat. Vooral uit op het leven van de anderen.
    Ze leven naar elkaar toe en hebben last van het enorme verdriet dat op hun schouders rust. De docent probeert hen erdoor te helpen, wat moeilijker lijkt dat gedacht.
    Wat als de dader van de moord op de dag van de jaarlijkse voorstelling andere plannen heeft dan een gezellige show?
    Valt de groep uiteen of houden de noten van hun lied hen bij elkaar?


    Rollen:

    Meisjes:
    - # Elizabeth 'Ellie' Esmée O'Pry ~ Souvenir
    - # Calliope ‘Callie’ McDroozy ~ Glucio


    Jongens:
    - # Jonathan Hojem McBright ~ Sinistra
    - # Daniel Cameron Vartanian ~ Shooter


    Docent:
    - # Milenka Popova ~ Sylvesti

    Slachtoffer:
    - # Maia O'Pry ~ Anguish


    Moordenaar:
    - # Valerio Javier Middleton ~ Sinistra

    Regels:
    # Minimum 4 regels.
    Er wordt oop gelet op extra enters!Meer mag natuurlijk!
    # 16+ mag.
    Daaronder wordt alles verstaan. Hou het wel netjes.
    # Géén eendags rpg.
    Je hoeft niet ervaren te zijn. Doe toch je best.
    # Sluit niemand uit etc.
    Praat met meerdere personen!
    # LET OP SPELLING EN ANDER DINGEN.
    Leestekens, woorden en andere.
    # Eén personage per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:20 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    || Helemaaaaal niet. Hij is 'n jongen die zich laat leiden door z'n instincten. ||


    |Ja, toch wel. Eerst brengt hij Ellie's hoofd helemaal op hol, om haar vervolgens -op dat vlak- te laten vallen als een baksteen. Smeerlap dus. :'D|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    || Tsjaaa, als Ellie hem zo in de war brengt door zo'n kutreacties te geven kan ze dat natuurlijk verwachten. ||


    |Ho, ho. Calm down! Het was al grappend bedoeld.|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    || I knooow honey. ||


    [Jon kan niet veel doen... Kunnen Callie en Daniel niet gaan lopen oid? O en doe trouwens niet te overhaast, een uitgebreide samenvatting voor geschiedenis ligt te wachten tot ik hem ga schrijven, dus daar moet ik maar eens aan beginnen.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Iedereen weet hoe het met Maia is en gaat naar huis en dergelijke... kunnen we nu dan niet verder, of zijn er nog mensen die verder willen spelen op dit punt?)


    Happy Birthday my Potter!

    |Ik zou nog een reactie willen plaatsen. Dan kunnen we, mits iedereen akkoord gaat, een tijdsprong maken.|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ Ik ben sowieso akkoord, maar zoals ik het lees wil Sinistra nog wat schrijven? ]


    everything, in time

    [Ik vind het best. Moeten we alleen wachten tot Pygmalion wat heeft geschreven :3]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ En Shooter heeft nog niet gezegd of ze het goed vindt.(: ]


    everything, in time

    || Ik vind het allemaal prima! Dan zou ik nog graag één afsluitingsstukje willen schrijven over hoe Daniel verder de nacht in gaat ;] Dat wordt dan waarschijnlijk morgen ! ||


    [ Ja is goed hoor! We zien dat vanzelf wel verschijnen dan.^^ ]


    everything, in time

    |Mijn stukje komt hopelijk vandaag nog.|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Ik hoop het :3 was er de hele dag niet ivm dat ik jarig ben. Ik heb een koning gekregen (A)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel