• Neverland, het magische land waar niemand ouder wordt. Een wereld waar je dan ook niet zo maar kan komen. Alleen door op een magische bol te slaan kan je erheen worden gebracht. De wereld zit onder andere vol met vreemde dieren, vogels, feeën, meerminnen, indianen, piraten en natuurlijk Peter en zijn Lost Boys.
    Neverland bestaan uit een groot hoofdeiland met heel veel kleinere eilandjes in de zee eromheen. In de zee leven de meerminnen, samen met allerlij zee wezens. De piraten bevolken de eilanden het verst van het hoofdeiland vandaan. De meeste eilanden zijn bergachtig met bossen en weides. Het hoofdeiland is gesplitst in drieën. Een deel is overgroeit met bos, waar de indianen leven. Afgescheiden door een onoverkomelijke bergketen is een ijzige vlakte met veel grote woeste monsters, waar de indianen met een geheime gang gaan jagen. Ten derde is er het feeënrijk, dat aan de kant van de bergketen zit met de indianen, die het feeënrijk beschermen tegen de piraten. Peter en the Lost Boys leven overal en nergens, altijd opzoek naar avontuur.
    Neverland is het fantasieland waar elk kind naartoe kan in zijn dromen, die nooit wil opgroeien.


    Personages:
    Lost Boys(max.6 + Peter)
    - Peter - Sylvesti
    - Curly - Bastard
    - Nibs - CarrotNiall

    Indianen
    - Flow Halona Matana - Brookie
    - Dylan Tigger - Coockies
    - Pavati Niabi Imala - ForbesBrooks
    - Xela Kylie Leqouia - Arriver
    - Chayton Evan Leqouia - Arriver
    - Elan Iye Singa - Beat

    Feeën(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Tinkerbell - Bastard
    - Elliot Andy Leave - xElounor
    - Vidia - Eluveitie

    Meerminnen(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Lydia Arianna Willows - xElournor
    - Susan Adams - Ruexx
    - Gwendolynn Lilly Ocean - Pebble

    Piraten
    - Captain James Hook - Bastard
    - Aily Veins - Rider
    - Davey Scarr - Djeesum
    - Aria Maya Knight - Coockies
    - Louis Michel Aury - ForbesBrooks

    Rest
    - Caitlin Alice Edwards - Beat - Gewoon Mensenkind
    - Rosalou "Rose" Avalana McMitch - MrsShelley - Gewoon Mensenkind


    Rollentopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft, maar hou het acceptabel.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Peter
    Ik zat ergens boven in een boom en floot op mijn fluit. Het was een heerlijke dag. De zon scheen, de vogeltjes tjilpten en in geen heinde en verre was er een spoor te bekennen van de piraten. Honderd meter verderop lag ons 'hol'. Een soort hut onder de boomwortels waar de jongens en ik 's nachts sliepen en plannen beraamden, Tinkerbell sliep er ook, maar dan in een eikenblad naast mijn bed. Het was er echt heel gezellig en mooi en warm, al waren we er lang niet altijd. Als we op avontuur waren kwamen we natuurlijk niet daar slapen, dan sliepen we ergens in bomen of holen die we onderweg tegenkwamen. Dat ik kon vliegen was erg handig bij het zoeken daarnaar, maar toch vond ik meelopen met mijn vrienden ook weer zo leuk dat ik vaak maar eens per half uur een patrouille rondje vloog om uit te kijken voor vijanden of rustplaatsen.


    Bowties were never Cooler

    [Waar kunnen Xela en Chayton heen?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Zal ik Flow sturen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Als je wilt c:]


    That is a perfect copy of reality.

    [ik hb ook nog Aria. Reageer zo met Dylan (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Eerst eten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Laat maar. Anders val ik dalijk nog in slaap en zit je aan me vast]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Beat - Sourire]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Is er misschien iemand die Caitlin wil meeten?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Pavati Niabi Imala

    'Kom' zei hij terwijl hij de boom in klom, ik volgde hem. Hij ging zitten met zijn benen over de rand, ik deed hetzelfde en zuchtte diep "Wauw," zei ik zachtjes. Het uitzicht over het dorp gaf een hele nieuwe kijk op het eiland, ik trok mijn knie op en legde mijn kin erop. Ik wist veel van dit eiland en dacht dat ik ieder plekje wel had ontdekt, maar vanaf hier leek het toch allemaal weer anders. Bovendien was ik hier nooit eerder geweest. Vaak had ik vanuit hoog in een boom naar beneden gekeken, maar dit gaf een ander soort overzicht. "Kom je hier vaak?" Vroeg ik en even keek ik zijn kant op. "Je had me wel eerder mogen meenemen.." Zei ik terwijl ik even mijn tong naar hem uitstak. Ik streelde met mijn vingers voorzichtig over het hout en genoot van het uitzicht. Het was nog mooier geweest als het een stukje hoger geweest was, het overzicht van het dorp maakte me rustig maar aan de andere kant voelde ik nog meer wat ik miste. Het uitzicht van de zee, andere eilanden.. Dat was ook de reden waarom ik zo jaloers kon zijn op de lost boys, ze konden gaan en staan waar ze wouden, waar maar wat te doen was. Ik haalde even mijn hand door mijn haar zodat het uit mijn gezicht zou gaan, maar zodra ik mijn hand weer op het hout had rusten viel het langzaam terug.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 20:10 ]

    [Peter zit niks te doen in een boom...]


    Bowties were never Cooler

    Elan Iye Singa.

    'Wauw' zei ze zachtjes en ik glimlachte. 'Kom je hier vaak?' vroeg ze en ze keek mijn kant op. 'Je had me wel eerder mogen meenemen..' zei ze terwijl ze haar tong uitstak. 'Pas maar op dat ik hem er niet afbijt' zei ik grijnzend. 'Maar, ja ik kom hier vaak. Het geeft me rust' zi ik. Oke, dat klonk best raar uit mijn mond, aangezien ik altijd wel in was voor avontuur of een geintje. Ik keek weer voor me uit en keek naar het dorp. 'Zullen we straks een kano pakken en gewoon ergens heen varen?' vroeg ik uit het niets. Ik had er echt zin in. Ik weet ook niet waarom, maar ik had er gewoon zin in. Niet weten waar je heen gaat, dat is leuk, iets niet weten. Dat maakt het leven weer een beetje spannender, dan weten waar je heen gaat. Dit bos kende ik uit duizenden, dus zelfs als ik gewoon een kant opliep, wist ik nog waar ik was. Je kon me honderd keer ronddraaien en dan wist ik het nog. De zee kende ik niet zo goed. Ik kwam er alleen om te jagen en verder niet echt. Soms maakte ik een tochtje langs de kant om te zien of er nog nieuwe vruchten waren aan de bomen langs de oever. Maar dan nog had ik er niet veel van gezien.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Pavati Niabi Imala

    'Pas maar op dat ik hem er niet afbijt' grijnsde hij, "Dat zou ik niet eens proberen als ik jou was" zei ik dreigend en ik lachte even naar hem. 'Maar, ja ik kom hier vaak. Het geeft me rust.' Dat kon ik me goed voorstellen, zelf ik kon hier gewoon zitten zonder iets te moeten. Voor hoelang ik dat gevoel echter vast zou kunnen houden wist ik niet. 'Zullen we straks een kano pakken en gewoon ergens heen varen?' Vroeg hij ineens, ik keek hem aan met glimmende ogen dit was precies wat ik nodig had. "Lijkt me een goed plan!" Zei ik vrolijk zonder er bij na te denken. Ineens begon ik te twijfelen, kano's waren niet zo mijn ding aangezien je midden op het water zit en- Nee Pavati, onderbrak ik mijn eigen gedachten. Ik wou wat nieuws, en nu ik de kans had zou ik terug stribbelen? Dacht het niet. Zo was ik niet, ik zou me niet laten tegenhouden door een beetje water. En daarbij was ik met Elan, er zou weinig mis kunnen gaan. Ik stond langzaam op. "Wedden dat ik sneller bij de kano's ben?" Ik moest even mijn energie kwijt en had wel zin een wedstrijd. Ik stak mijn hand uit om Elan overeind te trekken. Even dacht ik of het niet verstandig was om nog langs het kamp te gaan, maar dit leek me niet echt nodig. Daarbij had ik nog wat dingetjes die ik daar moest doen, waar ik absoluut geen zin in had. Dat kon later ook nog wel, ik moest nu gewoon even wat leuks doen.

    Elan Iye Singa.

    'Lijkt me goed plan!' zei ze vrolijk. 'Wedden dat ik sneller bij de kano's ben?' zei ze en ze stak haar hand uit. Ik pakte hem aan ,maar gebruikte mijn eigen kracht om overeind te komen. Ik trek mijn trui even goed en kijk haar aan. 'Wat krijg ik als ik win?' vroeg ik en ik keek haar grijnzend aan. Ik hield van weddenschappen, het maakte me niet echt veel uit of ik nou won of verloor. Natuurlijk is winnen leuker, maar het is ook wel eens leuk om niet te winnen. Ik kon wel goed tegen mijn verlies. Niet dat ik vaak verloor. Ik tegendeel, ik won vaak. Behalve als ik met mijn zusje weddenschappen deed, dan verloor ik altijd. Laatst deden we een wedstrijdje wie het snelst de bol wol kon opmaken. Op een geven moment zaten mijn vingers vast in de wol en kon ik niks meer doen. Ik glimlachte even bij de gedachte daaraan. Ik hield veel van mijn zusje, ze was 8 en we waren close. Ik zal haar altijd beschermen en we hebben veel lol samen. Ze vindt het leuk om over mij op te scheppen tegen de andere kinderen, dan zegt ze dat ik een boomstam kan optillen of zo en dan moet ik dat daadwerkelijk gaan doen. Ik kies dan natuurlijk de dunste boomstam.

    Caitlin Alice Edwards

    Ik zuchtte diep, nogsteeds geen eten gevonden en mijn buik begon behoorlijk te zeuren. Ik hoorde een melodietje en liep op het geluid af. Ik hoorde het nu heel dichtbij, maar zag niemand en draaide een rondje. Nog steeds zag ik niemand en begon rondjes te lopen rond een boom. Oke, die persoon verstopte zich niet voor mij. Ik keek omhoog en zag dat diegene in de boom zat. OMG, Caitlin, dat je daar niet eerder aan heb gedacht. Kneus. 'Hey!' zei ik als begroeting. Misschien was hij wel aardig, tenminste dat leek zo. Ik kon vanaf hier wel zien dat hij niet van mijn leeftijd was. Hij was een stuk jonger. Iets van twaalf of zo. Dat kon ik niet zo goed inschatten. Hij zat namelijk erg hoog. Ik vroeg me af hoe hij daar gekomen was aangezien er niet echt takken dicht bij de grond waren of op spring hoogte. Ik bleef naar hem kijken en hield mijn hand boven mijn ogen omdat ik tegen de zon inkeek.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Misschien is het handig om een linkje van dit topic naar de mensen te sturen die nog niet hebben gereageerd. Misschien komt er dan wat meer gang in]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †