• Neverland, het magische land waar niemand ouder wordt. Een wereld waar je dan ook niet zo maar kan komen. Alleen door op een magische bol te slaan kan je erheen worden gebracht. De wereld zit onder andere vol met vreemde dieren, vogels, feeën, meerminnen, indianen, piraten en natuurlijk Peter en zijn Lost Boys.
    Neverland bestaan uit een groot hoofdeiland met heel veel kleinere eilandjes in de zee eromheen. In de zee leven de meerminnen, samen met allerlij zee wezens. De piraten bevolken de eilanden het verst van het hoofdeiland vandaan. De meeste eilanden zijn bergachtig met bossen en weides. Het hoofdeiland is gesplitst in drieën. Een deel is overgroeit met bos, waar de indianen leven. Afgescheiden door een onoverkomelijke bergketen is een ijzige vlakte met veel grote woeste monsters, waar de indianen met een geheime gang gaan jagen. Ten derde is er het feeënrijk, dat aan de kant van de bergketen zit met de indianen, die het feeënrijk beschermen tegen de piraten. Peter en the Lost Boys leven overal en nergens, altijd opzoek naar avontuur.
    Neverland is het fantasieland waar elk kind naartoe kan in zijn dromen, die nooit wil opgroeien.


    Personages:
    Lost Boys(max.6 + Peter)
    - Peter - Sylvesti
    - Curly - Bastard
    - Nibs - CarrotNiall

    Indianen
    - Flow Halona Matana - Brookie
    - Dylan Tigger - Coockies
    - Pavati Niabi Imala - ForbesBrooks
    - Xela Kylie Leqouia - Arriver
    - Chayton Evan Leqouia - Arriver
    - Elan Iye Singa - Beat

    Feeën(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Tinkerbell - Bastard
    - Elliot Andy Leave - xElounor
    - Vidia - Eluveitie

    Meerminnen(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Lydia Arianna Willows - xElournor
    - Susan Adams - Ruexx
    - Gwendolynn Lilly Ocean - Pebble

    Piraten
    - Captain James Hook - Bastard
    - Aily Veins - Rider
    - Davey Scarr - Djeesum
    - Aria Maya Knight - Coockies
    - Louis Michel Aury - ForbesBrooks

    Rest
    - Caitlin Alice Edwards - Beat - Gewoon Mensenkind
    - Rosalou "Rose" Avalana McMitch - MrsShelley - Gewoon Mensenkind


    Rollentopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft, maar hou het acceptabel.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:26 ]


    Bowties were never Cooler

    [Louis zit alleen op het schip je kan wel naar hem anders?]

    (Oké, ik heb haar er naartoe gestuurd)

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Mijn voorhoofd was ondertussen bedekt met zweet door een combinatie van de bloedhete zon op mijn gezicht en het harde werken. Dit was eigenlijk wel het stomste van piraat zijn, de klusjes. Ik was gewend dat een heleboel dingen voor mij werden gedaan en hier op dit schip, moest ik als nieuweling vaak juist veel doen. Ik had nu bijna het hele dek gehad, behalve de plaats waar Louis zat. Eerder had ik hem niet willen storen, maar nu was dat stuk toch echt het enige gedeelte dat ik nog moest doen. Ik liep dus ook op hem af met de emmer met vuil water in mijn ene hand en de zwabber in de andere hand.
    'Hi Louis, je zit zeg maar op het enige stuk dek dat ik nog schoon moet zwabberen, dus zou ik er even bij mogen?' vroeg ik zo vriendelijk mogelijk. Ik had niet zoveel met de mensen op het schip en was liever sarcastisch en onaardig dan vriendelijk. Dat leverde mij echter vaak veel problemen op, dus probeerde ik nu maar vriendelijk te zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Caitlin Alice Edwards.

    'Dead End's Cliff. Ongeveer een kilometer weg van het indianenkamp.' beantwoorde hij mijn vraag. 'Hier neem dit' zei hij en hij haald een stukje gedroogd vlees uit zijn jaszak. 'Dankje' glimlachte ik. Ik nam een hapje. Dit was goddelijk.En ik sloot voor even mijn ogen, maar opende ze al snel weer. Ik had zo'n honger! 'Maar hoe kom je eigenlijk hier? De meeste levende wezens stoppen zo'n honderd meter voor Dead End's Cliff en gaan dan snel weg. Het heeft namelijk geen lekkere reputatie.' vroeg hij. 'Ehmm.. Ik vond een glazen bol in het bos, dicht bij mijn huis en toen gaf hij licht of zo. Ik tikte erop en toen was ik hier.' zei ik. Veel kon ik er zelf nog niet van geloven. Het was vreemd hoe ik hier gekomen was, ik bedoel, eerst zag ik het bos, toen tikte ik op de bol, een flits en ik was hier. Ik schudde licht mijn hoofd. Apart. Ik nam nog een hap. Man, ik had echt beter moeten eten vanochtend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Pavati Niabi Imala

    'He! wacht op mij!' zei hij terwijl ik richting de kano's liep, niet veel later voelde ik zijn arm om mijn schouder en ik schoof die van mij om zijn middel. Toen we bij de kano's kwamen lieten we elkaar los en draaide hij er een om, even boog hij voorover om al het zand uit zijn haar de halen. Daarna keek hij me even grijzend aan . 'He, moeten wij vanavond niet de afwas doen?' vroeg hij toen. Ik haalde mijn schouders op 'En wat dan nog? Ze kunnen ons heus wel een keertje missen' Zei ik terwijl ik mijn schoenen uit trok en ik de kano legde, ik liep naar de voorkant van de kano en begon hem voorzichtig het heldere water in te trekken. Het water was niet heel erg koud maar toch wel verfrissend op zo'n dag als vandaag, toch werd ik zenuwachtig als ik er aan dacht dat ik straks zo midden op het water zou zitten maar ik dwong mezelf te ontspannen.

    Louis Michel Aury

    'Hi Louis, je zit zeg maar op het enige stuk dek dat ik nog schoon moet zwabberen, dus zou ik er even bij mogen?' Ik schrok op uit mijn gedachten en keek even op, recht in de ogen van Aily. Het verbaasde me een beetje dat ze dit zo vriendelijk zei en ik haalde even mijn wenkbrauwen op "Natuurlijk" zei ik met een schuine lach op mijn gezicht. Ik stond op en deed een paar stappen opzij om daarna op een ton te gaan zitten en te kijken hoe Aily het laatste deel van het dek zou schoonmaken. Ze was dit duidelijk niet gewent, maar iedereen hier aan boord had zo zijn eigen klussen. En aangezien ze vrij nieuw was kreeg ze er vaak wat extra bovenop, ergens vond ik het wel sneu maar iedereen was zo begonnen. Ik zuchtte even en trommelde met mijn vingers een ritme op de ton, ik had haar niet veel te vertellen. Als ik mensen niet goed kende kwam ik altijd stil over, ik ben niet zo'n sociaal persoon en ik moest zeggen dat zij zich ook niet echt behoorlijk open en vriendelijk opstelde tegenover de anderen hier op het schip.

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Ik merkte dat hij duidelijk diep in gedachten verzonken moest zijn geweest en keek mij verbaasd aan. Wow, had ik dan echt zo vriendelijk geklonken? Ach, het zou wat, ik was sowieso wel goed in mij vriendelijker voordoen dan dat ik was. 'Natuurlijk,' antwoordde Louis met een schuine lach en hij stond op. Ik begon vlug het laatste stukje te doen, terwijl ik vaag het ritme van de tikkende vingers van Louis hoorde. Onbewust begon ik een onbekende melodie te neuriën, passend op het ritme.
    Zuchtend leegde ik dan uiteindelijk de emmer in de zee en zette hem naast de zwabber. Met mijn ogen bestudeerde ik mijn handen. De blaren waren opengesprongen en brandden verschrikkelijk. Het was dat ik geen pieper was en mijn pijn redelijk makkelijk weg kon denken. Toch was ik ook nog wel zo slim om te bedenken dat het schoongemaakt moest worden om ontstekingen te voorkomen. Ik zou straks wel even het water induiken.
    Ik scheurde mijn blik los van de blaren en keek naar Louis. 'Weet jij wat de kapitein zijn plannen zijn voor de komende dagen?' vroeg ik, aangezien ik daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar was. Hook zat maar in zijn hut en ik was benieuwd wat hij daar bedacht had om te doen. Waarschijnlijk was het iets met die voor mij nog onbekende Peter Pan of zo, die hij haatte. Daar werd in ieder geval veel over gesproken.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 15:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Michel Aury

    Ze begon mee te neuriën op het ritme dat ik trommelde, toen ze klaar was en de inhoud van de emmer overboord had gegooid keek ze even naar haar handen. Ik kon het niet zo goed zien maar waarschijnlijk had ze blaren, dat was een van de vervelendste dingen van het dek schrobben. Het zou vanzelf wel weer overgaan en als je het vaal genoeg deed kreeg je zo'n dikke laag eelt op je handen dat blaren vanzelf wegbleven. 'Weet jij was de kapitein zijn plannen zijn voor de komende dagen?' Ik haalde even mijn schouders op . "Geen idee eigenlijk, als hij plannen heeft zal hij dat vanzelf wel duidelijk maken.. Er zijn niet veel die hem storen als hij in zijn hut zit" grijnsde ik. Aangezien hij zich al een tijd niet had laten zien zou hij wel weer bezig zijn met nieuwe plannen, de dagen voor hij zijn bevelen uitdeelde waren altijd enorm rustig. Iedereen deed zijn taken en S'avonds was het vooral drank en muziek, daarna was er genoeg tijd om je kater weg te slapen zolang je je klussen maar gedaan kreeg. Ik bleef echter het liefst nog op het dek als bijna iedereen al ging slapen, ik dronk bijna nooit zoveel en probeerde s'nachts het grootste gedeelte van mijn klussen al af te krijgen.

    Elan Iye Singa

    Ze haalde haar schouders op. 'En wat dan nog? Ze kunnen ons heus wel een keertje missen' Zei ze terwijl ze haar uit trok en ik de kano legde. Ik volgde haar voorbeeld en trok mijn schoenen ook uit om ze er vervolgens in te leggen. Ze liep naar de voorkant van de kano en begon hem in het water te trekken. Ik ging aan de achterkant van de kano staan en hielp haar door hem te duwen. Toen hij al aardig diep het water in was stapte ik er voorzichtig in. Ik pakte alvast een peddel en stroopte mijn broek wat op. Ik keek haar aan. 'Kom je er ook in of ga je liever zwemmen' zei ik grijnzend en stak mijn tong uit. Ik keek even over het water heen. Prachtig, het was zo helder, als je erin zwom en je keek naar je benen kon je je benen ook daadwerkelijk zien.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    'Geen idee eigenlijk, als hij plannen heeft zal hij dat vanzelf wel duidelijk maken.. Er zijn niet veel die hem storen als hij in zijn hut zit,' hoorde ik Louis zeggen en ik knikte. Aangezien ik niet echt een idee had wat verder te vragen en ik door snel door te werken weer klaar was met mijn klusjes, ging mijn blik even over het water tot aan het strand. Zonder ook maar iets aan Louis te melden, trok ik het grote slobber shirt uit, zodat ik alleen nog een strak topje en mijn korte broek aanhad. Ik klom op de rand en sprong met een soepele sprong naar beneden. Het zoute water prikte in mijn handen, maar nu was het in ieder geval wel schoon en ik had het gelijk een stuk minder warm. Het was niet echt normaal om zomaar het water in te springen, maar ik was dan ook niet echt een gewone piraat. Bovendien hield ik gewoon van zwemmen.

    (was inspi-loos :c )


    Happy Birthday my Potter!

    [Lol ik weet niet wat Davey moet doen.]


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Peter
    Mijn ogen werden groot toen ik over de bol hoorde. "Wat? Waar? Is die nu ergens waar niemand hem kan vinden?" Ik dacht dat ik hem had verstopt op een plek waar niemand hem zou kunnen vinden en nu lag hij ergens in een random bos. Dit kon dus nog wel eens flink verkeert uitpakken. Van binnen flipte ik een beetje. Ik haalde mijn fluit uit mijn binnenzak en floot ons standaard sos muziekje. De jongens wisten wat het betekende behalve dat het een leuk melodietje was. Als de bol in verkeerde handen zou vallen zou heel Neverland een probleem kunnen hebben. Ik was dan misschien maar een jochie van 16, ik voelde me toch verantwoordelijk over deze wereld. De piraten plaag haaden we nu ver onder controle. Net als de Mekipkachelfanten, maar een nieuwe plaag van weet ik veel wat zou desastreus kunnen zijn. Vooral als ze bijvoorbeeld gas of mitarieuren zouden meebrengen. Dan kon deze hele wereld in een klap uitgeroeit worden. Iets wat ik niet zou kunnen toestaan.


    Bowties were never Cooler

    Djeesun schreef:
    [Lol ik weet niet wat Davey moet doen.]


    (Hij kan ook gaan zwemmen, dat doet Aily :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Hij kan ook gaan zwemmen, dat doet Aily :') )

    [Ik ga even een echte mannelijke piraat spelen.]

    Davey Scarr

    Ik veegde wat zweetdruppeltjes van mijn voorhoofd terwijl ik over de zee uit keek. Het water was hier helder en had een prachtige kleur blauw. Mijn ogen gleden terug over het schip, over de bemanning die hier en der stonden niks te doen. Het dek waarvan je eindelijk weer de orginele kleur van het hout kon zien, en vervolgens op het meisje aan de rand van de boot. Ze stond te praten met een kerel waar ik nog nooit fatsoenlijk mee had gesproken. Een glimlach verscheen op mijn mond toen ik mijn ogen liet dwalen. Don't get me wrong. Ik ben geen perv maar je moet weten dat het schip niet echt een groot aantal meisjes telt. Het is een eenzaam leven voor een jonge piraat. Ik streek met mijn hand door mijn haren, mijn glimlach verdween terwijl mijn ogen een groter omtrek aannamen. Ik zag hoe haar shirt over haar hoofd ging en ze een sierlijke duik in het water nam. Ik bleef vanaf de rand kijken, ik was natuurlijk niet de enige van de bemanning die dit "spektakel" had gezien. Niemand volgde, hoewel het water vast verkoelend aan moest voelen. Onzeker of ik het moest wagen keek ik rond. Wat had ik te verliezen? Ik trok mijn shirt over mijn hoofd, om vervolgens een heerlijk verkoelende duik te nemen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:52 ]


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Ik grinnikte toen er iemand achter mij aan dook. Blijkbaar kon iemand het dus toch niet laten. Ik herkende de jongen met ze zwarte krullen als Scarr. Zijn voornaam wist ik echter niet, maar zijn achternaam was gewoon niet te missen door het litteken bij zijn oog. Ik vroeg mij af of hij in het water gedoken was, omdat een frisse duik hem inderdaad wel een goed idee leek, of gewoon om het feit dat één van de weinige meisjes net haar slobber shirt had uitgetrokken en in het water was gesprongen in het volle gezicht van de gehele bemanning. Ik ging het hem alleen niet vragen, zo was ik gewoon niet. Ik praatte in het algemeen niet met de andere bemanning, tenzij ik iets nodig had of ik een sarcastische opmerking wilde maken.
    Verder geen aandacht aan hem bestedend zwom ik met een snelle borstcrawl iets verder van de boot af om daar een beetje koppeltje te duiken onderwater en uiteindelijk rustig te blijven drijven op mijn rug met mijn arme gespreid. Ik staarde naar de blauwe hemel met mijn ogen iets samengeknepen in verband met de felle zon. Dit voelde gewoon heerlijk. Ik was vrij en had geen problemen met ouders meer. Het prikkende gevoel in mijn handen was ondertussen verdwenen en ik kon mij op het moment geen fijner moment wensen.


    Happy Birthday my Potter!

    Caitlin Alice Edwards

    Zijn ogen werden groot. '' Wat? Waar? Is die nu ergens waar niemand hem kan vinden?' zei hij. Hij haalde zijn fluit uit zijn binnenzak en begon een wijsje te spelen. Ik kende het wel, maar kon niet zo goed plaatsen waarvan. Ik trok even mijn wenkbrauwen. 'Is het normaal dat je een wijsje speelt als iemand iets zegt?' vroeg ik en ik nam nog een hapje van het gedroogde vlees. 'Maar, ik weet niet waar de bol is. Ik denk nog in het bos, het andere bos, bij mij thuis' zei ik en keek hem aan. 'Toen ik hier aankwam was hij ineens weg' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Is het heel belangrijk dat je weet waar hij is?' vroeg ik en keek hem vragend aan. Was die bol dan zo belangrijk. Ik kwam aan en toen was de bol weg, netzoals het bos. Plotseling, verdwenen, weg, foetsie, kwijt, weggegaan. Ik had geen idee. Ik keek even naar het vlees en zag dat het bijna op was. Jammer. Ik at hem op en glimlachte even. 'Dat had ik echt nodig' glimlachte ik en sloeg mijn armen over elkaar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Davey Scarr

    Ik streek mijn natte haren naar achter, het water was heerlijk. Dit was precies de verkoeling die ik nodig had. Van de boot af hoorde ik enkele bemanningsleden fluiten en lachen. Wat opmerkingen werden mijn kant in geschreeuwt maar meerendeels bleef de aandacht bij het meisje. Ik gaf een kleine lach, natuurlijk hebben die mannen alleen daar oog voor. Ik keek vanuit mijn ooghoek naar der. Ik probeerde diep in mijn gedachte te graven naar een naam. Haar natte lange blonde haren kleefde een beetje aan haar gezicht, ik zuchtte en krabte aan mijn hoofd. Ellen? Elly? Ik gromde, ik moest echt eens de tijd nemen mensen hier te leren kennen. Kom op, haar achternaam sloeg op het feit dat ze goed aders wist te vinden. Veins. Ah, Juffrouw Veins. Ik bedacht me op mijn voornemen te focussen en zwom haar kant op. "Juffrouw Veins?" vroeg ik glimlachend, een kleine twinkel speelde in mijn ogen. Ik wees mijzelf erop dat dit meisje nooit intresse toonde in mannen van de bemanning. Niet geschoten is altijd mis, wie weet schenkt ze je de tijd van de dag. Ik hoorde de bemanningsleden achter me maar focuste mij meer op haar diepe zeeblauwe ogen.


    "It is the east, and Juliet is the sun"