• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Mijn Topics]


    El Diablo.

    [My topics]


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (mijn topics, ik reageer morgen pas, sorry)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 21:21 ]


    :dp

    [Mijn topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rae Jade Parker
    Ik hoor de wekker gaan en ik kreun even. Ik was gedoemd alweer een dag school. School ik haatte het. En het kwam niet door de lessen. Maar simpelweg door de mensen. Ik werd omgeduwd er werd om me gelachen bijnamen sheldwoorden en ik wist niet eens waarom. Hierdoor vermeed ik ook de bus. Ik hield niet van de bus dus ik nam hem nooit. Het was niet ver rijden vanaf mijn huis dus ik ging op mijn Longboard erheen. Ik reed toch al ermee door de school. Ik stap uit bed en loop naar beneden waar ik aan mijn ontbijt begin. Twee broodjes met kaas en een cracker met boter en jam. Ik genoot van mijn ontbijt met versgeperste jus d'orange.
    Als ik het op heb loop ik weer naar boven om iets aan te trekken. Ik open mijn inloop kast en loop erin. Ik pak een wit hempje en een donkerblauwe skinny jeans. Dan zoek ik door de rekken en pak ik een donkerbruin leren jasje. Nu alleen nog schoenen. Dat is simpel. Ik pak mijn Adidas sneakers die Donkerblauw zwart en wit zijn. De veters waren wit en zwart en ik had ze er zelf ingedaan. Ik keek naar de tijd en start mijn computer op. Mijn vakken wist ik al, maar ik ging op YouTube en logde in als MissMystique. Ik ging door de commentaren. 'I love Your voice When are you going to show Your face?' Vroeg iemand ik glimlach maar weethet antwoord al. Nooit. Misschien als ik van school af ben wat nog lang duurt. 'I really love your voice!!' en 'I can't wait till your next video Mystique!!' 'You almost have the 1 million subscribers!' En nog meer het laat me glimlachen. Ik moest vanmiddag weer opnemen zodat ik vanavond kon posten. Mijn masker hing bij mijn camera, maar mijn zus wisthet en zei niets en er kwam toch nooit iemand bij mij dus het kon geen kwaad. Ik doe nu weer mijn schoenen aan en pak mijn pintailboard. Het was een longboard met een spitse voorkant en achterkant. Het was goed voor cruisen door de straten zonder teveel moeite te doen. Ik pak mijn lunchgeld en stop het in mijn zak net als de huissleutel. Mijn tas lag op school. Ik had nooit huiswerk omdat ik het op school altijd al af had. Ik open de voordeur en sluit hem na mij. Ik spring op mijn longboard en maak een scherpe bocht naar rechts om richting school te gaan. Ik zou wel richting een busstop gaan maar k wist nog niet of ik nou wel met rebus zou gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Javadd Malik

    Ik hoorde mijn zusjes gillen en zuchtte. 'Zaynie moet naar schoo-hool!' lachten ze voor mijn deur. Ik klom uit mijn bed, trok een lichtbeige chino aan, deed een rood shirt aan en liep op mijn blote voeten naar de deur. Toen ik hem opentrok vielen Safaa, Waliyha en Doniya naar binnen. Ik bleef ze even dof aankijken en liep toen naar de badkamer. Ik poetste snel mijn tanden en pakte mijn pot gel. Ik maakte mijn haar in orde, een kwart pot gel zat erin verwerkt maar ach. Er stonden wallen onder mijn ogen, zoals altijd, maar toch was ik tevreden wat mijn uiterlijk betrof. Ik trok mijn baseballvest aan en mijn donkerblauwe, afgetrapte, Allstars ook. Daarna liep ik naar beneden om even snel cornflakes naar binnen te werken en mijn schetsblok in mijn tas te stoppen. Ik had het geluk dat voor ons huis altijd de schoolbus stopte. Snel liep ik met mijn tas naar buiten en klom de schoolbus in, om vervolgens ergens vooraan te gaan zitten en mijn schetsblok te pakken. Ik ging verder met de tekening van mijn huis en dacht goed na.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aubrey Quinn Hudson.
    Luid zingend danste ik door mijn kamer. Ik was dan wel niet echt een ochtendmens, maar ik had vandaag een top humeur. Mijn cheerleader pakje lag op mijn bed, die moest ik niet vergeten, aangezien we vandaag training zouden hebben. Mijn make-up had ik net opgedaan en mijn ontbijt had ik al achter de kiezen. Ik hoefde alleen nog om te kleden en mijn haar te doen. Dansend trok ik mijn inloopkast - dank je rijke ouders - open en bekeek mijn kleding, wat zal ik vandaag eens aantrekken? Mijn blik viel op een wit met geel jurkje, waar een zwarte band doorheen liep. Ik trok hem van het haakje af en gooide hem op mijn bed, voordat ik naar een second opinion ging kijken. Ik wilde altijd wat te kiezen hebben. Na een paar minuten gezocht te hebben kon ik niets gevonden hebben, en liep terug naar mijn bed, waar ik het jurkje aantrok. Een bijpassende zwarte ketting hing ik rond mijn hals en ik krulde mijn lange lichtblonde haar, waarna ik mijn zwarte tas pakte en in mijn zwarte pumps schoot. Nog even een make-up check en ik was klaar. Ik stopte mijn witte gympen samen met mijn cheerleader pakje in een andere tas, een met het schoollogo erop, en ging de tassen rond mijn schouder. Ik was klaar voor school. Ik liep naar buiten, zonder gedag te zeggen, iedereen was toch al weg, en liep naar het einde van de straat, waar de busstop was. De schoolbus zou zo wel komen. Ik liet me neerzakken op het bankje wat er stond en pakte mijn witte iPhone 4S erbij, waanra ik druk begon te typen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    {mijn topics}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Destiny Kyra Iglesias

    Als het geluid van het liedje "candy" mijn oren vult, open ik mijn ogen langzaam. Ik duw mezelf omhoog zodat ik recht lig en rek me even uit. Ik zet mijn wekker snel uit en gooi mijn benen over de rand van het bed. Ik loop naar mijn kast en vis twee grote handdoeken, een washandje en mijn zwarte lingerie eruit. Vervolgens loop ik mijn badkamer in, en zet de douche aan. Ik trek snel mijn shirtje en ondergoed uit en stap onder de douche. Ik was snel mijn lichaam en haar en zet dan de douche weer uit. Ik wikkel een handdoek om mijn haar en droog met de andere mijn lichaam af. Ik doe snel mijn lingerie aan en wikkel dan de handdoek van mijn haar. Snel pak ik de bus haarmousse en kneed het in mijn haar. Ik zet mijn haar snel in een staart en loop mijn kamer in die nog steeds verduisterd is omdat de gordijnen dicht zijn. Ik klik snel de lamp aan het plafond aan en loop weer naar mijn kast. Ik vis mijn cheerleaderpakje van het hangertje en met een trotse grijns kijk ik ernaar. Ik leg het op mijn bed. Even zoeken, waar zijn mijn schoenen... Al snel zie ik de witte sneakers en ik vis ze tussen de hakken vandaan. Ach ja, normaal draag ik hakken. Maar cheerleaden op hakken gaat nogal moeilijk. Ik was de captain, maar ik ben heus niet zo'n arrogante bitch zoals je altijd in films ziet. Nou ja, ik kan wel behoorlijk bitchy zijn.. Maar dan heb je het echt verdient... Snel pak ik een wit jurkje met een roze riem en trek hem aan, ook doe ik snel mijn hakken aan. Ik loop de badkamer weer in en trek een la open. De la waar mijn haarspullen en make up liggen. Ik trek mijn haar weer uit de staart en begin het snel uit te kammen. Als het klaar is, pak ik de föhn en föhn het droog. Vervolgens pak ik de borstel en de haarspray. Ik borstel het snel zodat het glad is en doe mijn haar dan in een hoge strakke staart. Snel spuit ik nog wat haarlak op en pak dan wat make up. Ik doe snel mijn ogen en doe een mooie kleur lipgloss op. 'Des! Schiet op!' roept mijn moeder. 'Kom eraan!' zeg ik en loop snel naar mijn nachtkastje. Ik pak mijn Iphone 5 en oordopjes en ren naar beneden. 'Hier, eet nog wat voor school.' zegt mijn moeder terwijl ze een bord met stukjes appel voor me zet en een glas water. Ik drink het glas snel leeg en begin met eten. Ik voel even aan mijn hals, 'Shit! mijn sieraden!' zeg ik en ren weer naar boven. Ik doe snel mijn diamanten knopjes in mijn oren, want je mag geen grote oorbellen.. Ook klik ik snel mijn ketting met een diamanten sterretje om. Opeens hoor ik de schoolbus toeteren, en ik ren naar beneden. Mijn moeder pakt gelukkig elke dag mijn tas in, dus die kan ik zo meenemen. Ik ren naar buiten en stap de schoolbus in. Ik kijk even naar de mensen die er al zijn en begroet ze. Vervolgens plof ik ergens in het midden neer en pak mijn Iphone waarna ik begin te Whatsappen..

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 22:19 ]


    El Diablo.

    Niall James Horan
    Als de wekker gaat negeer ik het. "Hou je kop!" Roep ik uiteindelijk. Ik smijt hem tegen de muur maar hij blijft afgaan. Zuchtend sta ik op, ik loop er naar toe en zet hem uit. "Stom ding." Mompel ik. Ik trek een wit Jack&Jones shirt aan en doe mijn blauwe broek eronder. Ik stap in mijn Supra's en loop naar de badkamer. Ik was mijn gezicht, kam mijn haar en poets mijn tanden. Als ik klaar ben loop ik terug naar mijn kamer en pak mijn schooltas. Ik loop naar beneden waar ik meteen aan tafel zit. Alles staat klaar, mijn ouders zijn al weg om te werken en mijn broer is al op weg naar zijn school. Ik smeer wat boterhammen om mee te nemen naar school en eet er ook een paar. Ik drink mijn thee op en sta dan op. Ik ruim alles op en loop dan naar de hal. Ik trek mijn jas aan en kijk op mijn horloge. Als ik snel ben mis ik de bus niet. Ik hang mijn rugtas over mijn rechterschouder en trek de deur achter me dicht. Ik ren naar de hoek van de straat en spring net op tijd de bus in. Ik laat mijn pas zien en kijk de bus rond. Uiteindelijk besluit ik maar ergen middenin te gaan zitten. Ik plof neer en pak mijn mobiel. Verveeld begin ik wat te sms-en en check mijn twitter. Ik heb dus absoluut geen zin in school, liever zit ik vanaf het eerste tot het laatste les uur in het muzieklokaal... maar dat mag dus blijkbaar niet aangezien ik daarvoor mooi een paar uur mocht nablijven.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bellatrix Alis Lester
    Ik rolde uit mijn bed toen mijn wekker ging. Auw! Weer vergeten dat mijn bed 2 meter hoog was. Ik krabbelde op en liep de badkamer in. Na een korte, maar lekker warme douche trok ik zwarte skinny jeans en een wit Black Veil Brides t-shirt, dat 2 maten te groot was, aan. Ik deed mijn make-up: zwarte eyeliner rond mijn ogen en mascara. Toen kwam het haren kammen, iets wat altijd tijden duurde. Toen alle klitten uit mijn lange zwarte haar waren vlocht ik het als een kroon rond mijn hoofd, twee keer ging dat, en stopte het endje weg tussen de vlecht. Mijn lok scudde ik op zijn plek en ik zette alles vast met wat haarlak en schuifspeldjes. Ik trok mijn versleten blauwe vans aan en greep mijn schooltas, die ik al had ingepakt. Eenmaal beneden dronk ik een glas melk en poetste ik mijn tanden. Ik at nooit in de ochtend. Dan gooide ik het er altijd weer direct uit. Ik hing mijn gitaar, die in zijn tas naast de deur stond, op mijn rug en daarna mijn rugzak erover. "Dag. Tot vanmiddag." Ik deed de voordeur achter me dicht en liep naar de busstop. Het duurde nog even voor die er zou zijn, dus ik deed mijn oortjes in mijn oren en zette mijn muziek op terwijl ik wat door mijn telefoon ging scrollen. Toen de bus er was stapte ik in en ging zonder te kijken ergens voorin zitten. Ik zette mijn tas en gitaar naast me neer. Ik trok mijn benen op en haalde mijn schetsblok uit mijn tas. Ookal was de bus hoppelig, ik wilde iets blijven doen. Anders zou ik me echt dood vervelen. Het duurde namelijk nog wel even voor de bus bij school zou zijn.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Nog voor mijn wekker was gegaan stond ik naast mijn bed. De vakantie was zo saai geweest. Ik had wel eens weer zin in een verstootje. Na een lange douche haalde ik de kam uit het badkamerkastje. Ik was zelfs zo vroeg dat de rest van het huis nog niet wakker was. Na mijn haar gedaan te hebben deed ik een simpel gestreept shirt aan en een spijkerbroek met een rode riem. Eronder gingen simpele schoenen. Ik liep naar beneden met een grijns op mijn gezicht. Ik maakte cornflakes en ging op de bank kinderseries zitten kijken terwijl ik het at. Ik had zelfs nog tijd om mijn spullen af te wassen. Met nog een blik in de spiegel zag ik dat ik klaar was. Ik gooide mijn spullen in mijn knal rode rugzak en liep naar buiten voor de bus. Ik was waarschijnlijk de enige die zin had in school. Maar met drama zouden we dit jaar ofwel Romeo en Juliet ofwel West Side Story gaan doen. Twee van mijn favorite stukken. Ik hoopte echt dat ik ofwel Romeo ofwel Tony mocht spelen, ookal gingen ze wel bijden dood, maarja. In mijn lopen zag je waar ik over dacht. Was het leuk dan was het bijna een huppeltje, zo niet dan ging ik langzamer. Na 10 minuutjes lopen kwam ik bij de busstop. Ondertussen was ik alle liedjes van West Side Story aan het aflopen. Ik was bij Maria toen ik de bus in stapte. Zingend stapte ik de bus in en ging ik halerwege de bus zitten. Mijn zingen werd wat zachter, maar niet veel. Misschien was het irritant, maar ik was druk en vrolijk, dus het maakte me maar weinig uit.


    Bowties were never Cooler

    Rae Jade Parker
    Nu vergat ik dus dat het vakantie/weekend was geweest dus ik had geen boeken of tas op school. Nu moest ik dus terug. Ik zucht en ik rij terug loop naar binnen en pak mijn tas die ik om mijn schouder doe en loop weer naar buiten. 'Wacht liefje!!' Schreeuwt mijn moeder dan. Ik schrik op en stop. 'Ga met de bus.' Dwingt ze dan. Ik schut mijn hoofd. 'Nee...' Zeg ik zacht. 'Jawel je moet vrienden maken anders pak ik je camera af en je computer.' Zegt ze gemeend. Ik knik en skate weg met mijn tas schrijfblok en schriften in mijn tas. Ik rij nu weer naar het busstopje en pak mijn board op en stap ik de bus. Ik ga voor zitten voor een jongen met ravenzwarte haren in een kuif. Ik kende hem niet, maar ik ken eigenlijk bijna niemand. De plek naast mij daar zet ik mijn tas op en ik ga met mijn rug tegen de muur aan zitten. Ik leg op de andere stoel ook mijn board en pak mijn schrijfblok om lyrics te schrijven. Ik neurie zachtjes zp zacht als mogelijk is en schrijf tekst op mijn schrijfblok. Ik moest een nieuw liedje compenseren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Kyra Iglesias

    Steeds meer mensen stapten in en ik bleef maar gewoon lekker in het midden zitten. Ik ken het verhaal, de populaire mensen zitten meestal helemaal achter. Het boeit mij eerlijk gezegd niet veel, het is maar een plaats in een bus waar je misschien maar een halfuur in zit.. Ik duw mijn oordopjes in mijn oor en tik een liedje aan. Zachtjes zing ik mee met "Diamonds" en sluit mijn ogen even. Vervolgens open ik ze weer en tik zachtjes op het hoesje van mijn Iphone..


    El Diablo.