• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Vind ik goed. Maar Liam moet er ook inspringen misschien kan die met Louis? Of dat ze met z'n vieren praten?]
    En wanneer is de les afgelopen?]
    Rae Jade Parker
    'Niets ernstigs. Als je daaraan dacht. Mijn ouders zijn gewoon gescheiden en ik woon samen met mijn zus bij mijn moeder. Heb jij broetjes of zussen?' Vraagt hij om het weg te wuiven. In wist dat het wel een beetje een gevoellige snaar was. Hij richt zich op de jongen naast hem omdat hij tegen hem aan was gevallen. Hij viel op het gangpad tegen de jongen. 'Ja ik heb een zus. Ze is met van school af.' Beantwoor ik zijn vraag al weet ik niet of hij luisterd. Ik kijk even naar de lerares die het niets boeit dat we allemaal praten. Over een slechte leraar gesproken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik wil me hier graag uitschrijven, het gaat veel te snel en ik ben echt achterop geraakt, sorry :$]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [ Jammer ;c]


    •*• Lululu •*•

    Liam James Payne

    Ik keek op mijn wekker. Shit, ik was veel te laat. ''Mam?!'' gilde ik. Geen antwoord. Ze was zeker al naar haar werk. Arg! Snel trok ik mijn pyjama uit, pakte een jeans en een shirt en rende naar de badkamer. Waar ik snel alles aantrok en mijn tanden begon te poetsen. Zo populair was ik niet dus ze zullen me vast niet gemist hebben. Ik pakte mijn oude en versleten fiets en fietste weg. Ik keek op mijn horloge die ik op het laatste moment nog om deed. Ik had nu muziek. Ik gooide mijn fiets in het rek en rende naar binnen. Ik keek even rond waar ik ookal weer heen moest. Ik gooide de deur open en rende het lokaal in. ''Sorry! Verslapen!'' riep ik. En ging ergens zitten.


    Do what people say you can't.

    (iemand voor Louis? Ik heb ontzettend veel gemist)

    [ Louis kan wel bij Jess komen (:]


    •*• Lululu •*•

    [Zitten ze nosteeds bij muziek?]


    •*• Lululu •*•

    [Louis word al bij harry en Rae betrokken. Harry is tegen louis anagevallen en vraagt hoe het met hem gaat :) ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga de post opzoeken [a] ]

    Louis Tomlinson

    Ik bekijk het lokaal. Het was allemaal erg.. saai. Veel grijns en vrij weinig licht aangezien de gordijnen voor alle ramen zitten. Was licht en kleur hier soms verboden? Ik ben diep in gedachten als de jongen naast me tegen me aan valt. Ik kijk op om te zien of hij zich heeft bezeert. 'Heb ik je geen pijn gedaan?' Ik glimlach kleintjes en schud mijn hoofd. 'Nee jij wel?' Vraag ik en bekijk hem kort. Hij had krullen en opvallend bruine ogen. Alles bij elkaar had hij een vriendelijke uitstraling.

    Harry Styles.
    'Ja ik heb een zus. Ze is met van school af.' Beantwoord ze mijn vraag, waarna ik knik. 'Oh, dus je zus is ook ouder als jou? Leuk.' Ik glimlach naar haar, om daarna naar de jongen te kijken waar ik net tegenaan ben gevalen. 'Nee jij wel?' Vraagt hij, waarna ik mijn hoofd schud. 'Nee, hoor, ik had eerder gedacht dat jij pijn zou hebben omdat ik nogal ongelukkig tegen je aanviel,' ik glimlachte flauw, om vervolgens mijn hand uit te steken. 'Harry.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    De jongen praat verde rmet het meisje en richt zich dan tot mij. 'Nee, hoor, ik had eerder gedacht dat jij pijn zou hebben omdat ik nogal ongelukkig tegen
    je aanviel,' Ik schud mijn hoofd. 'Harry.' zegt hij dan en steekt zijn hand uit. Ik neem zijn hand aan en schud die. 'Louis ' Antwoord ik en glimlach.
    Misschien werd dit jaar toch nog wel oke. Hij was tenminsten vriendenlijk. Althans zo kwam hij over.

    Harry Styles.
    'Louis.' Antwoordde hij, glimlachend knikte ik. Hij is best een leuke jongen. 'En heb jij een beetje een leuke vakantie gehad? Of heb je -je net zoals mij dood verveeld?' Een grinnik verliet mijn mond en met een twinkeling in mijn ogen keek ik Louis aan. Hij was eigenlijk helemaal niet verkeerd. Eerder hartstikke sexy. Oke, waar haalde ik dit nou weer vandaan? Ik wist wel dat ik jongens af en toe ook leuk vond... Maar, dit, hij is leuk. Ik grinnikte om mijn gedachte en schudde ze gauw weg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'En heb jij een beetje een leuke vakantie gehad? Of heb je -je net zoals mij dood verveeld?' Geen idee waarom hij zo lacht maar ik glimlach maar beleeft terug naar hem. 'Nee mijn vakantie was wel oke. Gewoon met familie en vrieden weg.' Antwoord ik. 'Wat was er dan zo erg aan jou vakantie als ik vragen mag?' Ik kijk hem geitereseerd aan. Hij had mooie ogen.. Louis! Wat doe je! zo hoor je niet te denken..

    Harry Styles.
    'Nee mijn vakantie was wel oke. Gewoon met familie en vrieden weg.' Antwoordde hij, ik knikte langzaam. 'Wat was er dan zo erg aan jou vakantie als ik vragen mag?' Hij keek me geintresseerde aan, zo leek het wel, dat heeft niemand eigenlijk nog gedaan... Behalve Rae dan, daarnet. Denk ik. 'Het was niet erg, eerder dat ik gewoon bijna iedere nacht in een club te vinden was en de rest van de nacht met een meisje verspendeerde, of anders alleen maar in mijn bed lag te slapen. Ideale vakantie, niet?' Een grinnik verliet mijn mond en ik schudde mijn hoofd, waardoor mijn krullen vrolijk op en neer sprongen.
    [Wie opent nieuwe topic?]



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 17:38 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you