• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Zayn Javadd Malik

    Een geërgerde zucht verliet mijn mond toen er iemand voor me ging zitten en mijn uitzicht verpestte. Ik zuchtte extra hard, zodat het meisje het kon horen. Ondertussen sloeg ik maar de bladzijde om en keek rond. Mijn schetspotlood liet ik geen moment los. Ik begon het meisje dat voor me zat maar van af de achterkant na te tekenen. Elke detail tekende ik, en ik negeerde dat de bus begon te rijden. Het meisje d'r haren tekende ik na, elk haartje in haar nek, haar rug, de stoel waarop ze zat, haar houding. Echt alles. Ik keek om zo min mogelijk op te vallen af en toe de bus rond. Eigenlijk snapte ik niet waarom mensen me al van af de brugklas "mysterieus" noemden. Oké, ik zei nauwelijks wat. Maar dat maakte toch niet uit? Ik haalde meestal vijven en zessen omdat ik nooit leerde. Alleen maar tekende. Daar was ik niet echt trots op, maar je moet er wat voor over hebben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aubrey Quinn Hudson.
    Ik spring op en stap de bus in als die voor mijn neus stopt. Hij was al aardig vol, maar dat kwam dan ook omdat de bus pas op een later tijdstip bij mijn halte voorbij kwam. Ik had net mijn oortjes in mijn oren gestopt en muziek aan staan, maar zong niet mee. Ik hoefde er geen opmerkingen over. Aangezien de bus middenin al zo goed als vol zat en ik niet graag voorin de bus zat, liep ik naar achteren. Daar liet ik me op een stoel zakken en keek uit het raam. Het album + van Ed Sheeran speelde zich af en ik was blij dat dit op mijn mobiel stond, aangezien mijn ouders mijn iPhone 5 afgepakt hadden nadat ik weer een onvoldoende had gehaald voor wiskunde. Het was het enige vak waar ik moeite mee had, voor de rest stond ik allemaal rond de 8. Een kleine zucht rolde over mijn lippen, maar ik werd weer vrolijk toen ik aan de lessen dacht. Ik leerde graag nieuwe dingen. Daarbij had ik vandaag ook nog drama en cheertraining, wat ik erg leuk vond.

    [Wie voor Aubrey? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Je kan naar Destiny komen? Die zit in het midden..]


    El Diablo.

    [Eigenlijk zat ze met haar rug tegen het raampje dus zijwaarts zodat hij ook haar gezicht kon zien. Maar ik laat haar nu wel verzitten.]
    Rae Jade Parker
    Ik keek naam mijn lege schrijfblok als ik een kreun achter me hoor. Hierdoor krimp ik even in elkaar, maar ik was niet van plan om ergens anders te gaan zitten. Verder naar achter waren er pestkoppen en verder naar voren kon iedereen me zien dus dit was een goede plek.
    If I'm louder,
    Would you hear me.
    Could I reach you,
    from out of the sky.

    Ik glimlach en schrijf het op al schrijft het irritant dus ik draai me een kwartslag om en ga met min rug tegen het raam aan zitten ik zag de jongen met zwarte haren even kijken en gluurde ongezien door mijn haren. Hij had mij getekend. Volgens mij was hij nu dus boos aangezien ik bewogen had. Ik kon er nu niets meer aan veranderen. Ik ga weer verder door mijn benen half op te trekken en mijn schrijfboek op mijn knieën te leggen.
    From out of The sky.
    Should it start raining,
    Like they're your tears falling
    Streaming down your face
    Cuz I couldnt stop shouting your name.
    Till you will remember me..
    I couldn't say the word until you left me al alone
    And now I am.
    So if Im louder would you see me
    From here to from up the sky
    Would you wisper so the wind kan say my name
    Or is that just a cheesy cliche

    Ik glimlach en schrijf het op. Ik zing zachtjes mee zodat ik de toon kan horen, maar ik zie sommige kijken die langslopen dat betekende dat ik dus niet de enige was die mij kon horen tot mijn eigen spijt.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 23:23 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oepsie o-o. Sorry, ben een beetje moe. Ik ben aan't typen, voor wie dat er kan schelen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Malino schreef:
    [Je kan naar Destiny komen? Die zit in het midden..]


    [Of Destiny kan naast Aubrey komen zitten? Dat komt misschien beter uit met de posts, dan hoef ik de mijne niet te veranderen en heb jij gelijk een nieuwe post?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Javadd Malik

    Ik had de neiging om het meisje te wurgen. Waarom kon ze niet gewoon stil blijven zitten? Nonchalant ging ik in een kleermakerszit zitten en had geluk dat ik alleen nog maar de schaduwen hoefde te tekenen. Ik liet mijn potlood zacht over de juiste hoeken gaan en maakte de schaduwen. Nog even snel zette ik slordig de datum erbij en haalde een hand door mijn zwarte haar, wat overigens perfect in model zat. Het kapsel was het resultaat van Safaa's spelletje. Ik moest het slachtoffer van "kappertje" spelen, en dit kwam eruit. Nogsteeds ben Safaa er dankbaar voor. Toen ik wat doorbladerde, kwam ik uit bij mijn tekening van Doniya, Waliyha en Safaa naast elkaar. Ik klapte mijn schetsblok maar dicht en stopte het terug in mijn tas. Ik liet mijn vingers glijden over mijn zwart gevlochten armband waar met witte letters "Zayn" op stond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rae Jade Parker
    Hij zag er vrij pissed off uit over mijn verplaatsing, maar zo te zien was hij toch al bijna klaar dus het viel opzich nog wel mee. Ik zie drie meisjes ik gok familie en hij haalt dan zijn tekenblok weg. Zijn vingers gaan over een armband. 'Zayn.' Stond er op. Al kon hij mijn blik niet zien door mijn zijscheiding en mijn haren die daardoor mijn ogen bedekte was hij aardig mysterieus. Ik kijk nog is naar mijn schrift schud mijn hoofd en scheur de bladzijde eruit. Ik maak er een propje van en mik het in mijn tas wat tot mijn verbazing nog lukt ook. Ik tik met mijn pen een ritme en neurie een aantal tonen been glimlach siert mijn lippen. Ik begin weer zacht te zingen op het vrij langzaam ritme. ik was Nogales van de slomo.

    It hurts me.
    All the times that you said.
    It hurts me when I have to say I'm okay
    Cuz it's not like that.
    I'm liar tonight because
    I'm not okay at all
    I hear them yelling at me
    Throwing papers in my hair.
    And kick me several times.

    Cause tonight I want te be okay
    yeas tonight I want to shine even brighter
    Yes tonight I want a smile
    On my face on your face
    Just for tonight.
    Oh ooh ooohh
    Only tonight
    Oh ooh ooohh

    Ik schreef weer rustig mee en glimlach nu wel sla mijn boekje dicht en haak de pen erin waarna ik het terug in Mijb tas doe. Ik ga terug in mijn houding van net en zucht. Doe mijn haren naar achteren zodat mensen mijn gezicht kunnen zien. Dan uit het niets stopt de bus, maar ik blijf zitten hoe graag ik ook naar buiten wou en de rest wou skaten dan voel ik opeens een grote prop tegen me aan gaan. Het papier snijd mijn gezicht en ik gooi het propje op de grond. Ik kijk uit naar de richting en zie de sporters lachen met nog een paar propjes in de hand. Ik zak dieper in mijn stoel. Waarom ik? Al wens ik het niemand anders toe. Ik verwacht er ieder moment nog een want wie kwam er nou voor mij op.

    [Voel me nu heel Sad door dit te schrijven aangezien ik het zelf ook heb meegemaakt. Heb nu medelijden met mijn eigen character wat ik misschienbest raar vind :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Javadd Malik

    We kwamen tot stilstand, tot mijn grootste ergernis. Ik fronste toen een groepje sporters een propje papier naar het meisje gooide, dat haar snijd. Ik stond op en liep naar het meisje toe. 'Gaat het wel?' prevelde ik vragend. Ja, ik was niet verlegen. In tegen stelling, ik was dol op mensen. Maar ik hield niet zo van praten. 'Het spijt me. Mijn naam is Zayn' glimlachte ik scheef. In mijn ogen was altijd een vrolijke twinkeling te zien, zelfs als ik niks deed. Het hoorde gewoon bij mij, netzoals tekenen. Vragend keek ik naar het meisje. Waarom deden die sporters dat nou? De buschauffeur toeterde, dus ik pakte zonder enige waarschuwing het meisje haar hand en trok haar de bus uit, om haar daarna weer los te laten. Nog altijd wachtend op haar naam keek ik haar recht in haar ogen aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rae Jade Parker
    Ik veeg mijn hand over het schrijnende stukje huid. Ach het bloede tenminste niet en het was maar een propje en geen honkbal of iets hards. Dan staat de jongen van achter me voor me. 'Gaat het wel?' preveld de jongen vragend. Hij kon staan aangezien de bus stilstond. 'Het spijt me. Mijn naam is Zayn' Zegt de jongen dan met een vrolijke twinkeling in zijn ogen. Ik probeer mijn woorden te vinden aangezien ik heel erg verlegen ben. Als de buschauffeur toetert pakt hij mijn hand die op mijn knie rust en trekt me dan mee. Ik weet nog net mijn tas en longboard te pakken voor we buiten staan. Ik schrok eigenlijk wel. Als ik mijn naam zou zeggen wat zou hij dan doen me slaan Mijn longboard breken mijn schriften scheuren. Hij keek me recht in de ogen aan en ik kon niet afwenden hoe graag ik ook naar de grond wou staren. 'Sorry.' Ik had geen idee waarvoor ik me verontschuldig, maar ik wend nu wel mijn blik af en kijk naar de grond. 'En het gaat wel ik ben het gewend.' Ik praatte zacht aangezien het niet mijn meest geliefde onderwerp was. 'Ik ben Rae.' Zeg ik nu iet wat vriendelijk. Voor we in kunnen stappen rijd de bus weg dus ik kijk het maar na. Nu kwam ik dus te laat. Fijn viel ik nog meer op aangezien ik hem niet achterliet. Tenzei hij natuurlijk samen met mij op een longboard wou, maar wie wilt dat nou met mij. Plus ik zou ht misschien niet eens durven te vragen. Soms haatte ik mezelf gewoon.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Javadd Malik

    'Aangenaam, Rae' glimlachte ik. Ik keek naar haar longboard en keek haar vragend aan. 'Waarom ga je niet? Ik loop wel gewoon naar school' glimlachte ik. Ik liep heel vaak naar school. Ondanks dat ik op mijn gemak liep, kwam ik bijna nooit te laat. 'Het is toch nog maar vijf minuten lopen' zei ik erachteraan. Ik haalde mijn schouders op en mijn glimlach verdween als sneeuw voor de zon. Nee, Rae had niks verkeerd gedaan. Ik keek gewoon altijd zo. Vanwege het tekenen bleef ik altijd tot vier uur op, waarna ik nog maar twee uur te slapen had. Mijn vader was streng. Altijd om stipt zes uur opstaan. Maar hij moest altijd om half zeven op zijn werk zijn, en omdat ik toch in de schooldagen langer uitsliep had ie mijn drie zusjes maar op me af laten komen. Mijn moeder was het tegenovergestelde van alle andere vrouwen die met een moslim getrouwd zijn. Mijn moeder is niet bang voor mijn vader. Het was nogal ingewikkeld. Ondertussen was ik al wat verder gelopen. Ik dacht diep na. Wat moest ik tekenen? Zouden we op de eerste dag al iets moeten maken? Na een paar minuten lopen kwam ik aan bij de school. Ruim op tijd. Ik gog buiten zoals ik dat elke dag deed, elk semester, elke keer dat ik terug kwam, op één van de bankjes voor de school zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rae Jade Parker
    'Aangenaam Rae.' Zegt Zayn vriendelijk. Waarna hij naar mijn longboard kijkt. 'Waarom ga je niet? Ik loop wel gewoon naar school' Zegt hij dan. 'Het is toch maar vijf minuten lopen.' Vervolg hij zichzelf. Zijn glimlach verdwijnt en nu vallen me pas zijn wallen op. Die sliep niet al te goed maar ik zal maar niets zeggen. Hij liep gewoon weg dus ik stapte op mijn board en reed achter hem aan al was ik sneller dus reed ik hem weer voorbij. Ik kwam aan bij school en plof neer op een bankje. Zodra een aantal meisjes komen wil ik door de bank heenzakken. Ze kijken me arrogant aan. 'Weg jij ongedierte.' Zegt het voorste meisje die blijkbaar zo vol van zichzelf is. Ik knik en rij weg. De bankjes zijn weg dus ik ga maar zitten onder een grote boom aangezien ik niet naast mensen durfde te zitten. Ik was een onwijs groote lafaard. Ik was niet dapper ofzoiets. Ik pak mijn tekenblok aangezien ik dat ook kon. Misschien niet super goed, maar ik probeerde het wel. Een gezicht lukte goed alleen de neus niet, maar ik vond een boom mooier te tekenen maar nu in de verte zag ik Zayn aan ze zijkant al de achtergrond bij hem was mooi. Een boom en de zon samen met wat wolken plus een brievenbus en een deel van een tuin van een huis achter hem. Ik begon te schetsen. Aan een schets had ik al genoeg dan kon ik een tekening later ook afmaken. Ik wou ook mijn liedjes afmaken door te compenseren met muziek enniet alleen tekst maar daarvoor moest ik naar het muzieklokaal en daar was deze warme ochtend veel te mooi voor. Al werd ik gepest ik genoot wel van het leven al was er maar weinig wat een beetje goed was in de mijne. Ik werd tenminste nu nog niet lastiggevallen. Nog niet tenminste.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Kyra Iglesias

    Opeens zie ik Aubrey achter en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik haal de oordopjes uit mijn oren en zet de muziek uit, als ik mijn Iphone in mijn tas heb gelegd sta ik op en loop naar haar toe. 'Hee' glimlach ik en zet mijn tas voor me neer. Ik haal een hand door mijn haar en zie de blonde dip dye. Mijn glimlach word even breder, ik had sinds de vakantie een dip dye. Ik kijk weer naar Aubrey, 'dus.. Leuke vakantie gehad?' vraag ik met nog steeds dezelfde glimlach. Mijn vakantie is telkens hetzelfde.. Familie opzoeken in Spanje.. Geloof het of niet, dat word je ook een keer zat...


    El Diablo.

    [Typ ik echt zulke stukken op mijn iPod? o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hoe bedoel je dat? Ik heb ook zulke stukjes geschreven op mijn iPod. En voor op mijn iPod vind ik ze nog best wel lang :) jij niet dan?]


    I'm finally back, Finally after a Year break