• Ik heb geen idee waar dit hoort.

    Ik heb voor het eerst een trailer gemaakt en ik zou graag jullie mening willen horen.
    Dit is mij allereerste trailer, dus het is nog niet echt perfect.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 13:27 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Amortentiae schreef:
    (...)Het lezen kan ik zeker.
    Dit is een heel oud filmpje van mij, waar het lettertye veel kleiner is en het is zelf nog te groot om goed te zijn. Daarmee moet je echt niet inzitten.

    (het is een heel slecht filmpje, maar het is om het voorbeeld aan te tonen.)

    Dus als ik het nu herupload maar dan het lettertype verklein, zal dat beter zijn?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik denk het wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    Ik denk het wel.

    Bedankt voor de tip


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb het lettertype wat verkleint. Ik hoop dat het zo beter is.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ziet er al een stuk beter uit. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dankje, was dit wat je bedoelde?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Dit bedoel ik inderdaad met ondertitels.
    Voor je eerst trailer is dit best al goed. Nu kan je langzaam aan beter worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heel erg bedankt voor je tips. Heb je misschien nog meer tips zodat ik wat beter kan worden?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    xHappinessx schreef:
    Heel erg bedankt voor je tips. Heb je misschien nog meer tips zodat ik wat beter kan worden?
    Hohja. Voor te beginnen een ander programma, maar welke kan ik je niet aanraden en wmm is een goed programma om te oefenen, dus blijf daar eerst maar wat bij. De reden waarom je iets anders zou moeten zoeken is omdat wmm je kwaliteit echt naar beneden trekt, maar om het 'vak' te leren is het een goed programma om mee te starten.
    Luister ook heel goed naar je audio. Als je bepaalde slagen tegenkomt is dat het perfecte moment om van beeld te veranderen. Probeer ook met stemmen te werken. Dit kan uit films komen of zelf ingesproken worden. Zorg dan wel dat alles mooi op de audio past. Maak je trailer niet te lang. Het is namelijk een boektrailer en geen filmtrailer en deze gaan dus snel tegensteken als ze langer dan 1.5 minuten duren. Probeer zo weinig mogelijk tekst op je scherm te proppen en blijf bij een neutraal lettertype. Zorg er ook voor dat je audio mooi uitfrade op het einde en dus niet bruut wordt afgebroken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    (...)Hohja. Voor te beginnen een ander programma, maar welke kan ik je niet aanraden en wmm is een goed programma om te oefenen, dus blijf daar eerst maar wat bij. De reden waarom je iets anders zou moeten zoeken is omdat wmm je kwaliteit echt naar beneden trekt, maar om het 'vak' te leren is het een goed programma om mee te starten.
    Luister ook heel goed naar je audio. Als je bepaalde slagen tegenkomt is dat het perfecte moment om van beeld te veranderen. Probeer ook met stemmen te werken. Dit kan uit films komen of zelf ingesproken worden. Zorg dan wel dat alles mooi op de audio past. Maak je trailer niet te lang. Het is namelijk een boektrailer en geen filmtrailer en deze gaan dus snel tegensteken als ze langer dan 1.5 minuten duren. Probeer zo weinig mogelijk tekst op je scherm te proppen en blijf bij een neutraal lettertype. Zorg er ook voor dat je audio mooi uitfrade op het einde en dus niet bruut wordt afgebroken.

    Bedankt voor de tips. ik ga mijn best doen. Heb je misschien nog een aanrader om filmpje te downloaden want die ik nu gebruik, die is soms best irritant. Ik kan helaas niet zelf inspreken omdat ik geen microfoon hem maar ik ga kijken wat ik met stemmen kan doen. Bij deze trailer probeerde ik ook zo goed mogelijk te timen. Ik weet alleen nog niet hoe ik de audio beter kan laten eindigen door bv. steeds zachter te laten klinken. Maar ik ga kijken wat ik kan doen.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik gebruik free studio, maar die is de laatste tijd wat tegendraads.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    dankje:)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face