• Ja ehh.. Mijn reclame staat ergens in de top.. Ben ik de enige met dit?


    Aanschouw mijn mooie kunstwerk eromheen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 1:04 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik hoor alleen maar sloom, irritant om op te typen en verder ook nog te klein en te breekbaar voor mijn grote handen.

    Oh ik ben echt getrouwd met mijn minilaptop! Zo klein, past makkelijk op mijn schoot, past makkelijk in mijn tas, niet te zwaar, fijn toetsenbord, overzichtelijk beeldscherm (want ik vind die grote pc's altijd zo groot en je zit er altijd zo dicht op, grote letter en die zooi.. gewoon irritant dus :Y)), en ik vind een Touch pad heel fijn..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Odina schreef:
    (...)
    Oh ik ben echt getrouwd met mijn minilaptop! Zo klein, past makkelijk op mijn schoot, past makkelijk in mijn tas, niet te zwaar, fijn toetsenbord, overzichtelijk beeldscherm (want ik vind die grote pc's altijd zo groot en je zit er altijd zo dicht op, grote letter en die zooi.. gewoon irritant dus :Y)), en ik vind een Touch pad heel fijn..


    Go team netbook! Ik kan niet overweg met van die grote toetsenborden, en daarbij zijn normale laptops echt zwaar.


    i put the fun in funeral

    Eluveitie schreef:
    Ik heb geen reclame meer. Lang leve adblock! (hoera)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ugh op mijn iPod is quizlet nu echt er hel. Due reclame flikkert de hele tijd door mijn scherm, waardoor ik niks kan lezen en hij telkens uitvalt


    Can't control my second personality

    Odina schreef:
    (...)
    Oh ik ben echt getrouwd met mijn minilaptop! Zo klein, past makkelijk op mijn schoot, past makkelijk in mijn tas, niet te zwaar, fijn toetsenbord, overzichtelijk beeldscherm (want ik vind die grote pc's altijd zo groot en je zit er altijd zo dicht op, grote letter en die zooi.. gewoon irritant dus :Y)), en ik vind een Touch pad heel fijn..

    Ieuwh, nee dankje. Nooit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat heb ik ook op mijn iPod. Zo irritant :s
    Op mijn mobiel heb ik geen reclame ^^


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Whaha, nee ik heb nergens reclame. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Assassin schreef:
    Hahaha, staat daar prachtig, beter dan ergens anders.


    •*• Lululu •*•

    Heb ik ook beetje laat. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Sandra neem AdBlock >.<

    Odina schreef:
    Ja ehh.. Mijn reclame staat ergens in de top.. Ben ik de enige met dit?


    Aanschouw mijn mooie kunstwerk eromheen.


    Heb ik ook sinds kort, allemaal reclame links van me beeldscherm en boven in het beeldscherm en soms ook rechts en aan de linkerkant schiet het soms plots mijn beeld in, zo vervelend!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 14:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ardina schreef:
    Sandra neem AdBlock >.<


    Oh mijn god....JE BENT MIJN HELD!!!!!
    Net in twee seconden geïnstalleerd en nu opeens POEF reclame weg!!<3


    You were born original, don't die as a copy.