• Aangezien mijn moeder mijn laptop wil hebben, moet ik dus vervanging hebben. :Y)
    Wie weet een zeer goede laptop/netbook die lang meegaat qua batterij, veel geheugen heeft en ook universiteitsproof is? XD
    Ik zet er verder geen spellen op, daar blijf ik de oude laptop voor gebruiken. :')

    Kom maar op met de tips!

    Edit: De prijs moet ook wat studentenproof zijn, hehe.
    Edit2: Ik mag kiezen tussen een Macbook Pro of Air, als ik maar minstens de helft betaal en de goedkoopste variant neem. Welke is beter? :'D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 13:45 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kijk hier maar eens tussen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een klein laptopje, makkelijk mee te nemen naar school en de batterij gaat +-6 uur mee. Ik heb een Samsung NC10.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Ik heb een klein laptopje, makkelijk mee te nemen naar school en de batterij gaat +-6 uur mee. Ik heb een Samsung NC10.

    Wat lijkt me dat toch heerlijk, als een batterij zo lang meegaat!
    By the way, ik mag nu kiezen uit een Macbook Air of Pro. :'D Welke is beter?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Geen macbook, overpriced. Voor dezelfde prijs heb je een laptop die nog beter is dan een macbook. Het probleem is ook, als er iets mis mee is kan je hem weken kwijt zijn omdat ze hem moeten maken, dat kan je nooit zelf doen.


    Your make-up is terrible

    Macbook pro :Y) Ik heb er nu al 3 jaar een (vanwege mijn grafische opleiding) en het is zo'n fijne laptop. Ook vind ik Mac persoonlijk fijner werken dan Windows, maar dat komt omdat ik dit nu eenmaal gewend ben ..


    To infinity and beyond •

    Ik heb een ultrabook, echt ideaal!
    Ik heb de Samsung met een i3 processor, wat dus genoeg is om redelijk snel te werken :)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Well. Een macbook air heeft niet de mogelijkheid om cd's of dvd's erin te gooien, terwijl de pro dat wel heeft (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Barnabas schreef:
    (...)
    Wat lijkt me dat toch heerlijk, als een batterij zo lang meegaat!
    By the way, ik mag nu kiezen uit een Macbook Air of Pro. :'D Welke is beter?


    Geen van beiden. Voor hetzelfde geld kun je een veel betere windows laptop aanschaffen. Of voor minder een gewone schrijflaptop. Je gaat er toch alleen op schrijven en misschien wat internetten?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ga met Nikki en Alwin mee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hrm, ik las net in een ander topic dat je een ipad had(je zei dat je hem had zitten knuffelen(puh) ), dus ik wou even deze link delen. Keyboard casejes hebben vaak een iets steviger en groter toetsenbord dan losse toetsenborden en zijn in principe goed op te typen (helemaal aangezien de Ipad een 10 inch is, waardoor er ruimte zat is voor de toetsjes) en hebben meestal een goede batterijduur.

    Ik zou eens rondkijken op Amazon.com, CNET.com en in de mediamarkt naar dergelijke casejes. Zelfs de allerduursten komen niet boven de honderd euro uit waardoor je stukken goedkoper uit bent dan een laptop, je hebt een langere batterijduur en het allerbelangrijkste, het is makkelijker mee te sjouwen. Mijn laptop weegt namelijk 2.5 kilo. Dat lijkt niet zo heel veel, maar nadat je die hebt meegesjouwd begint het toch heel erg zwaar te worden. Ik zou niet langer dan een halfuurtje lopen met dat gewicht, helemaal niet omdat het allemaal aan een schouder hangt waardoor het behoorlijk pijn begint te doen na een lange dag. Komt nog bij dat de batterijduur van laptops tegenvalt door het grote scherm. Ik heb de mijne uitgekozen vanwege het feit dat het een goedkoop dingetje was met een geweldige batterij, met een batterijduur van 4 uur, maar zelfs dat is te kort op langere dagen en dus moet je gaan hanessen met stroomkabels. Tenzij je geen andere computer hebt voor gebruik thuis of tenzij je hem niet van plan bent iedere dag mee te nemen naar de uni raad ik je af om een laptop te nemen, vooral aangezien je al een uitstekend alternatief hebt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb een Samsung Ultrabook, en die is heel fijn en gaat best lang mee. Hoef hem vaak niet op te laden op school en hij is ook nog eens heel licht!


    As travars

    Choose a laptop with the best hardware.


    No growth of the heart is ever a waste