• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - Crudelis
    ~Zayn Jawaad Malik. - AfterWinter
    ~Louis William Tomlinson. - Sikowitz
    ~Harry Edward Styles. - Crudelis

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xAmnesia

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 12:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Mijn eigen broek knelde al een tijdje, maar get leek steeds erger te worden. Ik liet Harry's ballen los en bracht mijn hand, naar mijn eigen broek en ik maakte mijn knoop los. Wel bleef ik aan Harry zijn erectie zuigen, maar vertraagde het tempo, zodat ik mijn eigen broek van mijn kont kon trekken. Mijn boxer liet ik nog even aan en ik stopten nu wel met pijpen. Ik keek onder mijn wimpers door en plaatste mijn lippen op zijn lies en kusten me weg weer naar boven. Met twinkelende ogen keek ik Harry aan waarna ik rustig mijn lippen op die van hem planten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik maakte een verontwaardigd geluidje toen ik de tempowisseling doorkreeg en wilde protesteren, maar toen ik zag dat Louis zijn broek aftrok zweeg ik direct. Louis plaatste kusjes over mijn lichaam en zijn twinkeling was niet te missen in zijn ogen, voordat hij zijn lippen op die van mij plantte. Hebberig opende ik mijn mond meteen en likte met mijn tong over Louis' onderlip. Mijn handen zochten zich een weg naar Louis' boxer en ik streelde met mijn vingers zachtjes zijn erectie, terwijl ik tegen zijn lippen grijnsde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Meteen hapte ik ruw toe, toen Harry over mijn onderlip likte en begon ik met zijn tong te spelen. Ik kreunde zachtjes toen Harry's hand mijn erectie had gevonden en duwde hem tegen die van hem aan. Ik ging iets beter op mijn knieën zitten en trok Harry iets omhoog. Ruw bleef ik de jongen door zoenen maar ik moest nu echt wat doen anders zou mijn erectie nog ontploffen. "het is zeker hè?" met grote ogen keek Harry aan, terwijl ik hem kusjes bleef geven en zijn met een hand zijn heupen vastpakten en met mijn andere hand mijn boxer al iets naar beneden rolden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.
    Louis’ tong speelde met die van mij en ik speelde zijn spelletje mee, terwijl mijn adem stokte in mijn keel toen ik onze erecties tegen elkaar aan kon voelen. Ik voelde hoe ik omhoog werd getrokken en ik hield me vast aan Louis’ schouder, voordat ik weer naar achteren zou kieperen.
    “Heel zeker.” antwoordde ik met een schorre stem, waarna ik een kusje op zijn neus drukte en hem afwachtend aankeek, terwijl ik mezelf al in een goede houding zette. Ik had namelijk geen zin in ongemakkelijke houdingen voor turners of zoiets. Ik keek Louis met een hongerige blik aan en beet op mijn lip, terwijl ik steun zocht met mijn handen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik kust Harry nog een keer en duwde zijn heupen iets omhoog. ''Gelukkig maar.'' hijgde ik schor. de kriebels en zenuwen waren niet meer te onderscheiden, maar verloren het van de lust. Ik trok zijn billen iets uit elkaar en slikte een keer voordat ik mijn eikel bij hem naar binnen duwde. bij elke beweging die ik maakte bekeek ik Harry zijn gezicht grondig. Niet wetend of ik het goed deed of niet. Zo anders dan bij een meisje kon het toch niet zijn. Daarbij was Harry vast ervaren en was de pijn allang voorbij. Ik greep Harry zijn heupen weer vast en beet even op mijn lip terwijl ik mijn erectie steeds veder naar binnen duwde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.
    Ik glimlachte kleintjes en hoorde Louis slikken, waardoor ik zachtjes grinnikte. Zo zenuwachtig kon hij toch niet zijn, of wel soms? Een zacht geluidje van genot ontsnapte uit mijn mond en ik beet even op mijn lip terwijl ik mijn blik op de grond concentreerde. Mijn heupen werden vastgegrepen en Louis duwde zijn erectie verder naar binnen, waardoor ik nog eens kreunde en mijn blik op Louis richtte. “Toe maar.” fluisterde ik, terwijl ik hem een zwakke glimlach schonk en mijn blik weer op de grond richtte, terwijl ik mijn vingers een beetje kromde op de grond.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Mijn adem stokte in mijn keel terwijl ik langzaam in Harry begon te stoten. Met Een hand hield ik Zijn heupen vast en mijn andere hand gleed ik langs zijn zij en mijn nagels kraste over zijn huid. Mijn adem versnelde en mijn bewegingen ook. Mijn gedachtengang was uitgesloten en ik kon alleen nog maar genieten van dit moment. Harry, ik en de kriebels in mijn buik. Zacht gemompel en gekreun verliet mijn mond en mijn ogen had ik onderhand dichtgeknepen. Ik zou het wel horen als ik iets fout deed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Sorry, mijn vriendin was hier en ik vond het een beetje zielig als ik seks ging schrijven hier. ;p)

    Harry Edward Styles.

    Louis deed het vrijwel boven gemiddeld. Mijn kreunen werden luider naarmate hij harder stootte en af en toe piepte ik eventjes toen ik zijn nagels over mijn huid voelde krassen. Ik vroeg me af hoeveel schrammen ik hieraan zou overhouden, maar dat waren zorgen voor later. Met mijn heupen volgde ik Louis' tempo op en ik hoorde Louis' geluiden aan, waardoor ik mezelf weer compleet opgewonden voelde raken. Het leek alsof Louis steeds dat ene zwakke plekje wist te raken in mijn lichaam.
    "Sneller." commandeerde ik hijgend, terwijl ik mijn handen weer plat op de grond zette en voor me uit keek, terwijl het gehijg iets heftiger begon te worden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [haha, ik begrijp het ;3]

    Louis William Tomlinson
    Harry commandeerde hijgend dat ik sneller moest en dat liet ik me geen twee keer zeggen.
    Ik versnelde mijn tempo en elke keer leek ik dieper te stoten. Iets wat helemaal niet kon want zijn billen raakte keer op keek mijn lichaam wanneer ik tot mijn max kwam. Mijn hoofd had ik in mijn nek geslagen en ik moest opletten dat ik straks niet om zou vallen. Ik liet mijn hand afzakken naar Harry zijn erectie en sloot mijn hand eromheen. Op hetzelfde tempo als mijn stoten, trok ik hem an en de eerste zweetdruppeltjes vormde zich op mijn voorhoofd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik slaakte een zachte kreet toen Louis zijn tempo versnelde en schudde mijn hoofd eventjes wild, waardoor mijn krullen op en neer werden geschud. Zijn stoten leken wel perfect synchroon te lopen met mijn heupen.
    "F-Fuck..." siste ik zacht, toen Louis zijn hand om mijn erectie sloot en me begon af te trekken. Rillingen begonnen over mijn rug te lopen en ik zette mijn benen nog ietsjes verder uit elkaar, zodat het voelde alsof Louis zichzelf bijna in me vastzette bij elke stoot. Ik slikte even en deed mijn best om mezelf overeind te houden met mijn armspieren, anders zakte ik nog door -door al het genot.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    mijn ademhaling was ongelijkmatig net als mijn hartslag. Wat wel gelijkmatig was waren mijn handbewegingen en stoten. Ze liepen perfect in elkaar over. Ik boog mijn bovenlichaam voorover en kuste zachtjes Harry zijn schouderblad. ''Kreun voor me.'' Hijgde ik moeilijk.
    Ja, ik begon het nu al moeilijk te krijgen.
    Toch kreeg ik het voor mekaar mijn tempo nog iets op te voeren en liet ik het uit mijn tenen komen. Ik kantelde mijn heupen iets, waardoor ik nog iets dieper naar binnen kon en de rillingen liepen over mijn rug van genot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik voelde een zacht kusje op mijn schouderblad die leek weg te smelten in mijn huid, waarna ik Louis' woorden hoorde en ik eventjes wijs stil bleef. Ik zou kreunen voor hem, maar dan moest hij me nog net dat beetje extra geven.
    Nog voordat ik de woorden had gedacht voerde Louis het tempo nog ietsjes op en werden zijn stoten alsmaar dieper, waardoor ik zoals hij vroeg onregelmatige kreunen slaakte en mijn ogen sloot.
    "L-Lou..." murmelde ik zachtjes. "God, ik wil niet meer kunnen lopen hierna." maakte ik mijn woorden af, waarna ik nog eens luid kreunde en mezelf steeds dichter bij mijn hoogtepunt voelde komen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Een enorme grijns verscheen automatisch op mijn lippen na Harry zijn worden. ''Daar zorg ik wel voor.'' kreeg ik nog net uit mijn longen geperst. Mijn lichaam leek helemaal te gloeien en als je me nu in een bak met koud water zou gooien, zou het stoom er vanaf komen.
    Met het laatste beetje wat ik nog in me had maakte ik de stoten korter en dieper en klemde ik mijn hand stevig tegen Harry's heupen terwijl mijn andere hand nog steeds zijn best deed het Harry het naar zijn zin te maken.
    Mijn buikspieren knepen al samen en ik wist dat mijn hoogtepunt nu echt niet meer verweg was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik liet een zachte lach weerklinken, maar die werd al snel weer overstemd door mijn eigen gehijg. De lift leek steeds benauwder te worden en ik begon sterretjes te zien, maar dit was puur genot.
    Louis zijn stoten werden korter, maar dieper. Ik slaakte een kreet, aangezien dit het precieze ritme was dat ik zocht en Louis' hand maakte het allemaal compleet af. Ik voelde hoe mijn buikspieren samentrokken en een verschrikkelijk warm gevoel door mijn lichaam leek te trekken, wat aangaf dat ik mijn hoogtepunt had bereikt en klaarkwam. Ik schreeuwde Louis' naam nog een aantal keren en ik was benieuwd of ze ons buiten de lift hadden kunnen horen, maar dat deerde me niet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Langzamerhand begon de vogeltjes rond mijn hoofd te cirkelen en op het moment dat Harry's lichaam elk spiertje aantrok werd de druk om mijn lid nog net iets groter. Harry schreemwde mijn naam en hij was nog niet eens klaar ik voelde mijn lichaam ook aanspannen. Hè was een helle ontlading toen ik uiteindelijk klaar kwam en hard kreunde ik Harry zijn naam. Dit was echt ultiem. Mijn lichaam trilde zachtjes na en mijn borst ging nog altijd hevig heen en weer. Langzaam kwam ik uit Harry en drukten mijn lippen in zijn nek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''