• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Ik kan niet ziek worden als ik kleding aan heb...' Ik fronste mijn wenkbrauwen en besefte dat -dat echt heel erg dom had geklonken. Ik keek toe hoe Harry zich aankleedde en pakte uiteindelijk net zoals Harry een rode broek om deze aan te doen. Ik gespte mijn riem dicht en keek ondertussen Harry aan. 'Nu matchen we.' Ik giechelde en trok Harry aan zijn handen naar me toe om onze lippen te verenigen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "Daarom kleed ik me ook aan sufkop." Grinnikte ik en liep me naar hem toetrekken. "Klopt." Lachte ik en glimlachte tegen zijn lippen aan. Meteen sloeg ik mijn armen om Louis' nek. "Kom." Mompelde ik tegen zijn lippen waarna ik ze gelukzalig losliet. Ik pakten een Kleed uit de kast. "Hij past wel mooi bij onze broek." Grinnikte ik. Het ding kleed was vel blauw en ik legde het over mijn arm. "Lopen." Grijnsde ik waarna ik even in Louis' kont kneep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Lachend schudde ik mijn hoofd toen Harry een vel blauw kleed uit de kast pakte. Ik slaakte een gilletje toen hij in mijn kont kneep en maakte een raar sprongetje, waarna ik voor Harry naar beneden liep, onderaan de trap bleef ik op hem wachten. 'Kom op Hazza! Oh ja, ook nog eten...' Dat laatste mompelde ik meer tegen mezelf, ik liep al richting de keuken, om Harry's kastjes open te trekken maar veel had hij niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik gristen mijn rugzak uit de hal en stopte het kleed erin waarna ik achter Louis de keuken inliep. Ik opende de voorraadkast en begon eten in mijn rugtas te gooien. Ik had koekjes, chocolade, kaasstengels en chips. Ik wis dat het niet echt picknick eten was. Maar ik had geen zin om sandwich te gaan maken ofzo. Ik ritste de tas dicht en hing hem op mijn rug. "Wat dacht u van een wandeling naar het park?" Vroeg ik deftig aan Louis terwijl ik mijn hand vragend naar hem uitstak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Verbaasd keek ik toe hoe Harry al het eten uit de voorraadkast haalde, dus als ik honger had en er lag niets meer in de kastje kon ik altijd daar nog kijken. Heel slim. Ik giechelde en pakte Harry's hand aan. 'Maar al te graag.' Lief gaf ik hem een kusje, waarna ik terug richting de gang liep en mijn jas en schoenen aantrok, om vervolgens Harry zijn jas aan te geven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik trok mijn jas aan die Louis aangaf en stapten in mijn schoenen. Snel gooide ik de rugzak om mijn schouder en vlocht mijn vingers in die van Louis. Ik griste nog snel mijn zonnenbril van et plankje naast de deur en zetten deze in mijn haar. Glimlachend opende ik de deur en het was opvallend stil voor het huis. En ik moest zeggen dat ik daar blij mee was. Ik sloot de deur achter Louis en nam hem mee de straat op. Het was nog best warm ook buiten. "Had je dit ooit gedacht?" Vroeg ik terwijl ik even opzij keek naar de jongen, waartegen ik het had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Er stond geen paparazzi voor ons huis, wat me eigenlijk best wel verbaasde. Harry had letterlijk op twitter bekend gemaakt dat we verliefd waren en dan gewoon... Helemaal niets. Vreemd. Glimlachend kneep ik zacht in zijn hand en schudde mijn hoofd, voordat ik hem aankeek. 'Absoluut niet. Ik had er natuurlijk stiekem wel opgehoopt. Maar dat ik ooit echt hier met jou, hand in hand, zou lopen. Echt niet.' Mijn ogen liet ik iets afzakken en gelukzalig keek ik naar onze verstrengelde vingers.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik glimlachte gelukzalig na Louis zijn worden en liep het park in. "Ik ook niet." Gaf ik toe en kneep even in zijn hand. "Maar ik ben heel blij dat hè gebeurd is." Gaf ik toe en drukten snel mijn lippen, kort op zijn kaak. "Kijk, daar kunnen we wel zitten." Ik wees naar een soort heuvel met een grote boom in het midden. Zonder op antwoord te wachten trok ik Louis mee omhoog en toen ik vond dat we een goed plekje hadden liet ik mijn tas vallen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik knikte en sloot voor een seconde mijn ogen toen ik Harry's warme lippen op mijn kaak voelde, wat er voor zorgde dat er een rilling over mijn rug heen gleed. Ik glimlachte en liet Harry's hand los, om vervolgens op mijn hurken te gaan zitten en het kleed uit de tas te halen. Gelukkig bleef al het eten er netjes inzitten en zo goed als het kon op je hurken spreidde ik het kleed uit over het gras. Ik liet mezelf er op vallen en glimlachend stak ik mijn hand naar Harry uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik keek toe hoe Louis het kleed goed legde en er op ging liggen. Hij hoefde zijn hand maar naar me uit te steken of ik lag naast hem. Onze vingers verstrengeld en met mijn andere hand ondersteunde ik mijn hoofd terwijl mijn elleboog alles overeind hielt. Mijn ogen gleden over Louis' gezicht en de glimlach was echt biet van mijn gezicht af te slaan.
    Ik boog me voorover er verenigde onze lippen weer. Echt. Elk ander die me had meegenomen op een picknick had ik uitgelachen. Maar me Louis deed ik het graag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Glimlachend keek ik toe hoe Harry naast me kwam liggen, een zacht geluidje verliet mijn mond toen ik Harry's lippen op die van mij voelde, direct kuste ik hem terug, met mijn linkerhand trok ik Harry half op me, zodat het voor hem als voor mij makkelijker ging. Dit keer hoorde ik wel wat geluiden op de achtergrond, maar ik besteedde alleen maar aandacht aan Harry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik giechelde zachtjes tegen Louis lippen aan toen hij me half op zich trok. Mijn lippen bewogen vloeiend over die van Louis en ik beet zachtjes op zijn onderlip waarna ik hem losliet. Het was maa al te duidelijk dat er iemand in de bosjes zat en giechelend duwde ik mijn hoofd in Louis zijn nek. Mijn vingers kriebelde lang zijn zij en ik plaatste mijn lippen even kort in Louis nek. "Hoeven de Fans onze kus, eindelijk niet meer te photoshoppen." Lachte ik en keek altijd met glinsterende ogen aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik giechelde zachtjes en haalde mijn hand door Harry's krullen. 'Inderdaad, die zijn allemaal hartstikke blij als deze kus straks op het internet verschijnt.' Ik drukte een kusje op zijn kruin en haalde met mijn voet Harry's tas in onze richting, om hier de pak koekjes uit te halen en deze open te scheuren. 'Wil je ook?' Ik duwde de koekjes onder Harry's neus en haalde er eentje voor mezelf uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik lachte even. "de meteen wel ja." er waren ook fans die het maar niets zouden vinden en ons nu zouden verafschuwen. Maar daar zou ik het niet voor laten. Ik deed dit immers niet voor de fans, maar voor mezelf, Louis, ons, omdat ik van deze jongen hield. Louis duwde een koekje onder mijn neus en ik lachte weer. Rustig pakte ik het koekje aan en nam een klein hapje. Mijn ogen bleven op Louis gericht en alweer voelde ik mijn lichaam gloeien. Deze jongen liet me voelen als een tienermeisje dat voor het eerst verliefd was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik beet op mijn lip en het koekje bleef halverwege hangen. 'W-wat als ze ons nu gaan haten?' Mijn hand zakte naar beneden en ik liet het koekje los, om mijn hoofd daarna richting Harry te draaien. 'Ik wil niet gehaat worden.' Een piepend geluidje verliet mijn mond en ik verborg mijn hoofd in Harry's krullen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you