• Ik moet voor tekenen een soort boek maken over boeken. Dus. Als jullie hieronder een reactie willen plaatsen van wat boeken voor jullie betekenen, kan ik dat gebruiken. (:


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    je vergeet even alle stress voor bijv school als je aan het lezen bent in een goed boek (:


    To love is to destroy.

    Een boek is voor mij altijd een soort wegvluchting uit de realiteit, een wereld waar alles kan en alles mag en ja...
    Voor mij heeft een boek iets rustiek, magisch en fantastisch.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dus....Wat ik van boeken vind en wat voor invloed ze op me hebben?
    Ehhh, Nou, rustgevend vooral.
    Je verdwijnt in een wereld die niet echt bestaat.
    En ik kan niet zonder verhalen en boeken!
    Ze zijn ook inspirerend ;D


    --

    Moffat schreef:
    Een boek is voor mij altijd een soort wegvluchting uit de realiteit, een wereld waar alles kan en alles mag en ja...
    Voor mij heeft een boek iets rustiek, magisch en fantastisch.

    Dit^
    Toevallig lees ik nu een boek :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Door boeken kan je in een andere wereld stappen, wat heel ontspannend kan zijn, en je kan er mensen mee op hun hoofd slaan, wat ook heel ontspannend kan zijn. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vaak leer ik van boeken. Dat klinkt raar, met er zit altijd wel minstens een personage in een boek die heel erg inspirerend is en waar je nog eens iets van kunt leren.


    Tell me about it, stud.

    Een boek is voor mij een uitstapje naar een andere wereld. Een wereld waarin ik rust kan vinden en me kan ontspannen terwijl ik geniet van het verhaal dat verteld word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een boek is voor een ander leven, waar ik me vaak maar al te graag in verlies. Alsof het even mijn eigen leven is.. Ze betekenen veel voor me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Een boek is een ander leven jij kan net doen of je verschillende personages zelf bent


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Moffat schreef:
    Een boek is voor mij altijd een soort wegvluchting uit de realiteit, een wereld waar alles kan en alles mag en ja...
    Voor mij heeft een boek iets rustiek, magisch en fantastisch.


    Exact dit.


    Bad decisions make good stories.

    Boeken betekenen voor mij een tijdje in een andere wereld zijn. Even weg van alle problemen en gewoon even weg zijn. Zonder boeken zou ik het niet volhouden.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Een boek is voor mij een fantasie die geschreven staat op papier. Je beleeft avonturen en leerd lessen, vlucht voor even uit de realiteit. Als het vrolijke mooie boeken zijn kan het heel rustgevend zijn, maar als het een avontuur/drama/horor boek is dan kan het me echt meeslepen en is het net of ik de personage zelf ben en kan ik niet stil zitten. Uiteindelijk heeft het vaak wel het heffect dat ik wat nuchterder naar mijn eigen leven kijk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Boeken betekenen voor mij ontspanning, even ontsnappen aan de realiteit en waarheid / realiteit. Dat laatste klinkt misschien raar, maar ik vind dat als je een boek leest je soms met je neus op de feiten gedrukt wordt. Ik kan niet meteen een duidelijk voorbeeld geven, maar het zorgt er voor dat je soms anders naar dingen gaat kijken. En dat vind ik één van de grootste 'krachten' van een boek.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 16:38 ]


    Live life limitless.

    Voor mij zijn het soms tijdmachines die mij terug in de tijd brengen of een poort naar een andere wereld.


    Physics is awesome

    Zoals al gezegd is openen boeken een nieuwe wereld. Maar ook laten ze je eigen wereld op een heel andere manier bekijken en ga je er door over jezelf nadenken. Bij een echt goed boek heb ik dat alleszins wel.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.