• Ik moet voor tekenen een soort boek maken over boeken. Dus. Als jullie hieronder een reactie willen plaatsen van wat boeken voor jullie betekenen, kan ik dat gebruiken. (:


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Eerlijk? Vermoeidheid en pure haat haha, ik haat lezen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Moffat schreef:
    Een boek is voor mij altijd een soort wegvluchting uit de realiteit, een wereld waar alles kan en alles mag en ja...
    Voor mij heeft een boek iets rustiek, magisch en fantastisch.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Een boek lezen is zoals vanuit de realiteit vertrekken, in een andere wereld leven en nieuwe dingen ontdekken.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Vrij weinig eigenlijk want ik ben geen lezer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Escape from the world; Food for the mind.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Voor mij is lezen iets wat ik gebruik om uit de realiteit te stappen en te verdwijnen in een ideale wereld als een heel ander personage dan dat ik hier, op deze wereld, in werkelijkheid ben, om ervaringen op te doen die hier niet mogelijk zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Een eigen wereld waar je alles kan vergeten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Boeken zijn voor mij een uitvlucht, een tweede wereld waar alles kan en mogelijk is. Ik zie het eigenlijk een beetje alsof alle leesliefhebbers een dubbelleven leiden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Tijdverdrijf, trololo


    26 - 02 - '16

    Een boek is voor mij een reddingsboei die me in leven heeft gehouden toen niks anders dat leek te kunnen. Het is een ontsnappingsmiddel om de pijn en de realiteit even te kunnen vergeten wanneer deze je in lijkt te halen en te verzwelgen als een vloedgolf.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 22:57 ]


    You were born original, don't die as a copy.