• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    Kayleigh Sarah Sue
    Antwoord van Anna had ik niet gekregen, whatever. Ik vestigde mijn aandacht op degene die net binnen kwam vallen, verkeerde eerste indruk. Ik grijnsde om mijn gedachten. Ik was benieuwd of een van de mensen hier gedachten kon lezen, dat zou vet zijn! Toen ik daar straks het binnenplein zag, was ik al blij genoeg. Een plek om te skaten, thank god! Ik bekeek iedereen nog eens goed, van Emilie tot Anna, van de jongen met het beertje tot mevrouw Sharp. Todat mijn ogen belande bij Jack. Ik schudde mijn gedachten weg, niet al gelijk verliefd zijn op de eerste de beste jongen. Dáárvoor was ik niet gekomen.

    Valerie Selena Valentine
    Ik keek de mensen rond. Dit waren ze dus alle mensen. Sommige leken me aardiger dan andere maar iemand die ik nu al niet kon uitstaan was Anna. Ze was echt een te heilig boontje en deed me denken aan mijn zus. Die volgens mij precies hetzelfde was. En dan nog de docent zelf, voor mij kon het niet boeien. Ik haatte eigenlijk dikwels alle docenten. "Dus wie heeft er iets leuks te vertellen?"


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Ik kijk een beetje rond en zucht. Nobody special. Ik kijk even naar Kayleigh, wiens ogen op mij brandden. Ik kijk naar beneden om te kijken of er iets mis was met mijn kleren, maar ik kon niks opmerken. Ik Voelde aan mijn gezicht. Zat er een puist? Opeens begon Emilie te lachen.'Whats wrong?' Vroeg ik. En ik keek haar aan

    Emilie Jolie Brand
    Auw, nee, kut. Ik kreeg hoofdpijn. Te veel gedachten in één ruimte. Ik voelde aan mijn hoofd en schudde hem toen even, net alsof ik de pijn eruit kon gooien. Ik probeerde me te concentreren op maar één iemand. In dit geval was dat Kayleigh, want haar stem hoorde ik het hardst in mijn hoofd bonzen. Toen ik hoorde dat ze zich afvroeg of iemand gedachten kon lezen begon ik te grijnzen. Good thought. Ik keek naar haar en ik kon mijn lachen bijna niet inhouden toen ik hoorde dat ze aan jack dacht. Toen Jack vroeg wat er mis was zei ik snel:'oh niets hoor.'


    :dp

    Kayleigh Sarah Sue
    Emilie haar gelach, en haar gegrijns liet me opkijken. "Whats wrong?" vroeg Jack aan haar, waarna ze simpel zei "oh niets hoor." Ik rolde met mijn ogen. Ineens begon er een lampje te branden, Jack die me aankeek, Emilie die ineens begon te lachen. God damn no, Emilie kon gedachten lezen. Woest keek ik haar aan, en deed een gebaar zovan 'shut up or im gonna kill ya'

    Valerie Selena Valentine
    Ik zuchtte diep. Niemand antwoordde ik wist dus gelijk al wat voor soort mensen dit waren en stond op. Pakte mijn flue, tipboekje en zakje wiet en liep naar de veranda. Daar ging ik rustig een J draaien. Zoals het altijd al was. Helemaal alleen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Emilie Jolie Brand
    VOlgens mij begon bij Kayleigh het dubbeltje eindelijk te rollen. Zo dat heeft ook lang geduurd. Ik rol met mijn ogen als ze me woest aankijkt en een gebaar maakt van: Shut up, or i'm gonna kill you. First of all; Dat zou nogal lastig worden, ik zou haar altijd een stapje voor zijn. Ik keek glimlachend naar haar en deed net alsof ik mijn mond dicht deed met een ritje, en toen gooide ik de sleutel weg. Opeens loopt valerie weg.

    Jack Drew Grand
    Ik kon niks in mijn gezicht opmerken dus ik haalde mijn schouders op en ging onderuitgezakt zitten waardoor mijn t-shirt omhoog schoof en mijn boxer rand tevoorschijn kwam. Ik zuchtte en stond op. Ik trok mijn t-shirt naar beneden en trok mijn broek een beetje op, maar niet te hoog. Ik moest nog wel een laag kruis blijven houden. Valerie loopt weg en ik loop achter haar aan. Hier ha dik ook niks te doen. "Dus, wat vind je van de mensen?" Vroeg ik

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:18 ]


    :dp

    Valerie Selena Valentine
    "Dus wat vind je van de mensen?", hoorde ik ineens een stem achter me en ik draaide me om. "Mmm sommige zullen wel aardig zijn maar ze lijken me allemaal zo braaf. Doen zich voor als God zelf, het straalt van hun af.", ik lachte zacht en keek de jongen aan. Ik wist dat bijna elk meisje in het internaat hem wel zag zitten.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik rolde groot met mijn ogen toen Jack achter Valerie aanliep, die op de veranda stond. Ik hoorde haar wat woorden zeggen. Wat ik ervan opving was dat ze vele braaf vond, en dat ze vond dat ze zich voordoen als god. Dat liet me lachen, het laatste wat ik nog wou was dát. Oh en ik en braaf? Nee, alsjeblieft niet zeg, ik was verre van braaf. Ik gooide mijn benen over de zetel leuning en richten mijn ogen op Valerie, met ongetwijfeld een joint in haar handen. Langzaam bouwde ik de concentratie op, zover todat de joint verdween uit haar handen. Een grinnik ontsnapte over mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:25 ]

    Katherine Sharp

    Ik klapte hard in mijn handen. 'Dames en Heren, wat is dit voor een nonsens attitude?! Jullie lopen niet zomaar weg. Kom allemaal een terug zitten, ik was nog niet klaar. En het enige waar jullie dadelijk heen gaan, is jullie kamer.' Ik wachtte rustig af totdat alle leerlingen weer terug zaten.

    Anna Sharp

    Ik beet zachtjes op mijn lip. Ik wist niet wat ik mensen moest vertellen. Misschien moest ik het onderwerp maar vermijden, wie weet. Maar ze zouden er op terug komen.. Ik zou het erover hebben met mijn moeder, later op de dag, besloot ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jack Drew Grand
    "Mmm sommige zullen wel aardig zijn maar ze lijken me allemaal zo braaf. Doen zich voor als God zelf, het straalt van hun af." Zei Valerie en ze lachtte. 'Ja inderfaad, zo'n meisje, ik weet haar naam niet meer Anne ofzo, ze begon echt meteen te zeiken over dat roken, ik dacht echt: laat hun het lekker zelf weten ofzo.' Ik staar naar de lucht en loop een beetje heen en weer. Toen riep die mevrouw dat we terug moesten komen ik rolde met mijn ogen. ik mompelde: 'Zeik toch niet zo sjezus.'

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:27 ]


    :dp

    Valerie Selena Valentine
    "Niet alleen zij hoor, ook de andere. Kijken me neerbuigend aan alsof ze beter zijn dan ik. Ik weet hoe het zit. Ook dat mensen het niet leuk vinden dat ik nu met jou praat.", ik keek Kay vol aan en liep samen met hem terug.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:28 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kayleigh Sarah Sue
    Een lach kon ik niet onderdrukken toen Valerie me vol aan keek, wat was mijn gave toch leuk en handig. Niet dat ik jaloers was ofzo omdat ze met Jack praatte, maar wat dollen kwam geen kwaad, toch? De oh zo geweldige stem van mevrouw Sharp was weer te horen. "Dames en Heren, wat is dit voor een nonsens attitude?! Jullie lopen niet zomaar weg. Kom allemaal een terug zitten, ik was nog niet klaar. En het enige waar jullie dadelijk heen gaan, is jullie kamer." Ik mocht haar gelijk al niet, wat een zeikwijf. En die dochter van dr was me een heilig boontje. Dit zou nog eens wat worden met Anna op de kamer. Valerie en Emilie waren beide geweldige meiden, maar Anna?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:31 ]

    Valerie Selena Valentine
    Ik ging weer bij Kay zitten. "Leuk actie met me J maare waar is hij nu?", lachte ik. Ms Sharp mocht ik nu al niet. Wat een onwijs kutwijf was dat!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Emilie Jolie Brand
    'Volgens mij weet u helemaal niks van onze attidude, u kent ons nog maar zo'n vijf minuten.' Zei ik brutaal en ik ging verder. 'mIsschien moeten we eerst even een kennismakings rondje maken, dan vertellen we wat over onszelf en dan mag u over ons oordelen. Als ik thuis iets heb geleerd, is dat ik geen vooroordelen mag hebben.' Ik wist dat ik dit beter net kon zeggen, maar ik was cagerinig.

    Jack Drew Grand
    Ik grinnik om wat Emilie zeg en bijt even op mijn lip. Ze had natuurlijk gelijk, maar ikd acht dat ze dat beter niet kon zeggen. Ik keek naar Emilie, ze lijkt op een lief meisje, maar volgens mij heeft ze vandaag d'r dag niet. Ik kijk naar mezelf en merk op dat ik nu al naar rook ruik. Ach naja, dit ging wel weer in de was.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:47 ]


    :dp

    Kayleigh Sarah Sue
    "Leuk actie met me J maare waar is hij nu?", lachte ze. Ik grinnikte en wees onder de tafel. "Daar." Ik knipoogte en ging weer normaal zitten. Niet veel werd er gezegd, hopelijk zou dit veranderen anders was ik hier zo weer weg.