• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    Valerie Selena Valentine
    Ik keek de hele groep rond. Er zaten wel wat aardige mensen tussen maar volgens mij waren het wel hele brave mensen. 1 jongen had een klein beertje bij zich. Super lief maar kom op, was hij niet wat oud voor een beertje? "Jullie zijn volgens mij echt brave mensen.", ik pakte mijn pakje sigaretten, schoof een asbak die op tafel stond mijn richting op en stak een peuk op.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Emilie Jolie Brand
    De beer snuffelde wat aan mij en de jongen gad toestemming. Ik glimlachte dankbaar naar haar en aaide over het zacht behaarde bolletje van het beertje. 'Hallo kleintje, wat ben jij zacht, je doet me bijna denken aan mijn hond, maar jij bent iets liever.' Zeg ik vertroetelend en ik sluit af met een aai over zijn neusje. Ik liep weer terug naar mijn plek terwijl ik mer grote ogen. Naar Kayleigh keek. Beweegde ze de brief nou zonder hem aan te raken?

    Jack Drew Grand
    Thomas begon te gniffelen en ik keek naar Jenna die druk bezig was met de teddy. 'Doe voorzichtig he?' Zei ik en ik grijnsde naar haar. Typisch zo'n lief meisje die met alles en iedereen vrienden wou zijn. Toen trok Kayleigh weer mijn aandacht net als de aandacht vande rest geloof ik, want ze bewoog een papiertje zonder het aan te raken. 'Kayleigh, als jij dat deed, nice job.'Zei ik.


    :dp

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik grinnikte toen ik de aandacht trok van vele. Trots ging ik rechtop zitten. Toen Valerie een pakje sigaretten pakte, trok ze mijn aandacht. Damn, wat zou ik weer willen roken. Ik deed het af en toe, maar toch.. Ik was gestopt, om precies een jaar te zijn nu. Ik kon een keuze maken, weer gaan roken of niet. Het was wel relaxt om eerlijk te zijn. "Mag ik er ook eentje?" Vroeg ik aan dr.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 18:22 ]

    Valerie Selena Valentine
    "Mag ik er ook eentje?", vroeg het skateboard meisje en ik knikte en gaf haar een peuk. Zelf nam ik nog een trekje van de mijne. Uitgezonderd van Kay leek iedereen echt te braaf voor woorden. Ik haatte brave mensen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik pakte de peuk aan. "Ik ben trouwens Kayleigh. Voor als je het nog niet wist." Ik knipoogte en pakte vervolgens mijn rugzak met daarin dingen zoals mijn boek, mijn iPhone en andere dingen. En zelfs nog een pakje sigaretten met aansteker. Ik greep naar mijn aansteker en stak de sigaret aan. Ik nam een trekje en blies deze in een keurige cirkel uit. Ik grinnikte, het was stil. Ik pakte mijn tas weer en pakte deze keer mijn iPhone. Ik ontgrendelde deze en ging naar Twitter @Kayleigh_: hm, opzich wel vette mensen hier. 2 meiden zijn oké en de boys ook. ^^

    Ethan Jacob Turner
    'Hallo kleintje, wat ben jij zacht, je doet me bijna denken aan mijn hond, maar jij bent iets liever.' zei het meisje en ging dan terug op haar plaats zitten.
    De 2 andere meisjes zaten wiet te roken,fijn ik zit opgescheept met een stelletje leeghoofden die hun leven verpesten.
    Het ene meisje die Kayleight noemde had een blad bewogen,of het was de wind ,dat zou ook kunnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Haaai. Ik schrijf zoo-meteen. Eerst thee drinken met mijn ouders. En ik moet eerst ook nog eens alles bijlezen..]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna Sharp

    Mijn moeder had me net voor het gebouw afgezet met mijn tas. Het was de eerste keer dat ik hier naar toe zou gaan, ookal had ik thuis geoefend met mijn moeder. Het leek me gewoon ontzettend vreemd om met haar op een internaat te zitten, maar het kon nu eenmaal niet anders. Ik liep de deur binnen, nam de juiste afslag en kwam in een keer in de woonkamer uit, waar ik de rest allemaal zag zitten. Ik bleef aarzelend in de woonkamer zitten. 'Kunnen jullie je peuken uitdoen? Ik houd niet van rook en bovendien worden jullie dom van drugs roken,' begon ik, direct erna realiserend dat het niet de juiste entree was, maar helaas, hij was al gemaakt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Valerie Selena Valentine
    Toen kwam er echt een heilig boontje binnen. "Kunnen jullie je peuk uitdoen?", ik begon zacht te lachen. "Lieverd, dit zijn geen drugs hoor, was het maar zo'n feest maar ik kan mijn grinder niet vinden." , ik keek haar aan. Ze was echt tuttig. "Dus nee ik maak hem niet uit."


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik rolde me mijn ogen toen ik een ander meisje binnen zag komen. "Kunnen jullie je peuken uitdoen? Ik houd niet van rook en bovendien worden jullie dom van drugs roken." zei ze, wat mijn ogen nog meer liet rollen. Ik stond op en ging voor haar staan. "Lieverdje, dit zijn geen drugs. Dit zijn dood normale sigaretten, kijk maar," ik liet haar het pakje zien wat achter in mijn broekzak zat. Ik grijnsde. "En trouwens, ook hallo. Ik ben Kayleigh maar zeg maar Kay. Speciaal voor jou zal ik mijn sigaret uitmaken." Ik knipoogde en liep terug naar mijn stoel terwijl ik geamuseerd mijn benen op de tafel gooide.

    Bieberen schreef:
    Kayleigh Sarah Sue
    Ik rolde me mijn ogen toen ik een ander meisje binnen zag komen. "Kunnen jullie je peuken uitdoen? Ik houd niet van rook en bovendien worden jullie dom van drugs roken." zei ze, wat mijn ogen nog meer liet rollen. Ik stond op en ging voor haar staan. "Lieverdje, dit zijn geen drugs. Dit zijn dood normale sigaretten, kijk maar," ik liet haar het pakje zien wat achter in mijn broekzak zat. Ik grijnsde. "En trouwens, ook hallo. Ik ben Kayleigh maar zeg maar Kay. Speciaal voor jou zal ik mijn sigaret uitmaken." Ik knipoogde en liep terug naar mijn stoel terwijl ik geamuseerd mijn benen op de tafel gooide.

    Haha too late tut :p


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [ ik ga slapee xoxo]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Anna Sharp

    Ik kon geen hoogte krijgen van hun reactie. Het leek sarcastisch, maar ik wist het niet zeker. 'Punt één, guys, ik ben dus geen heilig boontje. Punt twee, ja, ik kan het ruiken dat het wiet is, kom op. Ik ben geen achterlijke en punt drie, mevrouw Sharp is op haar weg en zij houdt er echt niet van. Ik heb jullie gewaarschuwd.' Ik stak mijn handen theatraal in de lucht. 'Jullie moeten het zelf weten. Anna btw. Houd het maar op Anna.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    iSlytherin schreef:
    (...)
    Haha too late tut :p

    [whoops, sorry! Kan t niet meer veranderen want dan val m'n internet weg van m'n iPod. Niet m'n internet zelf, maar safari app als ik op "aanpassen" wil klikken. Echt typisch dat dat net bij dat bericht gebeurd ._.]

    Ethan Jacob Turner
    Eindelijk leek er een verstandig iemand bij te komen en vanaf dag 1 is er al een lichte discussie uitgebroken,geweldig niet? dacht ik sarcastisch.
    Trouwens die rook was toch al niet goed voor Kai.Het meisje stelde zich voor als Anna en zei iets van dat Mevrouw Sharp ging komen ofzo? Ik had geen idee wie dat was.
    Ik negeer hun weer en aai Kai verder die naar de anderen keek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH