• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    DanceBabeA schreef:
    Emilie Jolie Brand
    'Volgens mij weet u helemaal niks van onze attidude, u kent ons nog maar zo'n vijf minuten.' Zei ik brutaal en ik ging verder. 'mIsschien moeten we eerst even een kennismakings rondje maken, dan vertellen we wat over onszelf en dan mag u over ons oordelen. Als ik thuis iets heb geleerd, is dat ik geen vooroordelen mag hebben.' Ik wist dat ik dit beter net kon zeggen, maar ik was cagerinig.

    Jack Drew Grand
    Ik grinnik om wat Jenna zeg en bijt even op mijn lip. Ze had natuurlijk gelijk, maar ikd acht dat ze dat beter niet kon zeggen. Ik keek naar Emilie, ze lijkt op een lief meisje, maar volgens mij heeft ze vandaag d'r dag niet. Ik kijk naar mezelf en merk op dat ik nu al naar rook ruik. Ach naja, dit ging wel weer in de was.

    [JE GEBRUIKT DE NAAM JENNA, AHUUUUUUMMM....]

    [ ff eten xoxo]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [Haha serieus? OMG aanpassen xD]


    :dp

    Katherine Sharp

    'Fijn, dat jullie weer zitten,' zei ik met een brede, sarcastische glimlach op mijn gezicht en ik vouwde mijn handen in elkaar. 'Ik ben Katherine Sharp, jullie mogen mij mevrouw Sharp noemen. Ik ben jullie afdelingshoofd en tevens lerares psychologie. Op dit moment mist er nog een andere leerkracht, die later zou komen.' Ik liet even een stilte vallen. 'De rest van de speech kennen jullie. Maak er een leuk jaar van, straffen worden nog harder dan het vorige jaar. Geen jongens en meisje bij elkaar op de kamer voor nu, ik wil het schooljaar met hetzelfde aantal beginnen en eindigen. Goed. De kamers zijn hier achter mij de gang in, naar rechts. Jongens linkerdeur, meiden rechterdeur en voor noodgevallen, docenten rechtdoor. Zijn er nog vragen?' Ik liet weer een stilte vallen, rook het toen. 'For heavens sake, wiet?! Ik kan het ruiken! Dit is de laatste keer dat ik het ruik, anders krijgen jullie zware problemen. Goed. Zijn er dus nog vragen?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kayleigh Sarah Sue
    Jippie ya yeey, preek nummer 2! Ze vertelde waar de kamers waren, en dat er geen wiet mocht gebruikt worden. De regel "geen jongens en meisjes bij elkaar op de kamers" sloeg nergens op, alsof ze dit gingen tegenhouden. Ik stond op, en liep gelijk door naar de meisjes kamer terwijl mijn koffer me volgde. Niemand die er nog was, dus het eerste beste bed nam ik in beslag. Om precies te zijn: het bovenste bed rechts was van mij. Ik gooide daar mijn skateboard op en flikkerde mijn koffer voor een van de 4 grote staande kasten, die zal ik later wel inruimen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:52 ]

    Anna Sharp

    Ik sprong op, greep mijn koffer en ging achter Kay aan. 'Kayleigh, kayleigh,' riep ik haar na, maar ze was al de kamer in. Ik liep ook de kamer in en plofte mijn koffer op een van de onderste bedden, ik sliep niet graag boven. 'Hee, Kayleigh, het spijt me van net,' zei ik zachtjes. 'Dat, dat ik niet antwoordde.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Emilie Jolie Brand
    We kregen weer en hele preek en ik zuchtte. Ik luisterde maar half en ving wel op dat de jongens en de meiden gescheiden moesten. Ik zuchtte alweer. Ofcourse. Ik ging naarde meidenkamer waar ik kayleigh aantrefde en groette haarmet een hi en ik gooide mijn koffers op mijn bed. 'Wat een zeik mens.' zei ik

    Jack Drew Grand
    Toenze zei dat jongens en meiden gescheiden moesten zei ik:'Noo way, u kunt ons niet tegenhouden hoor, vanavond sluipen we toch wel naar de meiden en hetword een hete nach. Ik loop met mijngrote tas naar de jongenskamer en als ik er ben haal ik mijn iphone tevoorschijn.


    :dp

    Kayleigh Sarah Sue
    Anna kwam de kamer in, en zei sorry over iets. Ik knikte vaag en ging op mijn bed zitten waarna ik mijn iphone pakte. Ook Valerie kwam de kamer ingelopen en begroette me met een korte hi. "Wat een zeik mens." Zei ze kort daarna. Ik wierp een blik op mijn iphone en bekeek of er wifi was. En inderdaad, er was wifi zonder een slotje. Ik klikte Internaat free-wifi aan en kort daarna had ik ondanks mijn abonement wifi. Ik klikte dus ook mijn abo uit, dan zou ik niet onnodig verslippen tenzij ik wilde bellen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 20:00 ]

    Valerie Selena Valentine
    Ik pakte de J vanonder de tafel en liep met mijn koffers naar boven. "Eyy bitches.", ik gooide mijn tassen op het bed naast die van Kay. "Sowieso dit word te gek! We maken haar gek!", grijnsde ik even.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Anna Sharp

    Ik schopte mijn schoenen uit en ging op mijn bed liggen. Ik vouwde mijn armen onder mijn hoofd en sloot mijn ogen. Ik wilde rust nemen, maar het liet me gewoon niet met rust. 'Emilie,' begon ik, terwijl ik mijn ogen nog steeds gesloten had. 'Zing je vaak?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Emilie Jolie Brand
    Anna vroeg of ik vaak zong en ik begon te blozen.'Euhm, ja best wel, maar ik ben niet goed hoor.' zegik snel en ik voel dat ik rood aanloop, dusik kiijk naar de . 'Hoezo?' Vraag ik, het was creepy dat ze het wist


    :dp

    Kayleigh Sara Sue
    Met veel geluid kwam Valerie de kamer binnen waarna ze haar koffers op het bed tegenover mij gooide." "Sowieso dit word te gek! We maken haar gek!" Grijnsde ze even, waarna ik knikte. "Doen we zeker! En zoals Jack al zei: die boys komen toch wel naar ons toe vannacht." Ik lachte om wat ik zelf zei. Ik ga me niet aan de "geen jongens en meisjes in een kamer" regel houden, fuck it I'm young!

    Anna Sharp

    'Hoezo?' vroeg ze. Ik opende mijn ogen weer en keek haar aan. 'Ik had een ijsbreker nodig, dank je. Kun je iets zingen? Volgens mij zin jij echt mooi!' Ik ging weer rechtop zitten op de rand van het bed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Valerie Selena Valentine
    "Kay, volgens mij zullen wij hele goede vriendinnen worden.", grijnsde ik. Ik zette een raampje open en gooide Kay een sigaret toe en stak zelf er ook een op.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kayleigh Sue
    "Kay, volgens mij zullen wij hele goede vriendinnen worden." zei ze en grijnsde weer nadat ze me een sigaret toegooide. Behendig ving ik de sigaret op, en liep het trappetje af wat tussen ons bed zat. Ik twijfelde, zal ik weer beginnen met roken? Het is geen wiet in iedergeval. Ik haalde mijn schouders op en pakte mijn aansteker uit mijn rugzak en stak hem aan.