• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 22:29 ]

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik mompelde wat binnensmonds nadat ik mijn sigaret had uitgemaakt. "Sorry Anna." Verontschuldigde ik me naar haar, en zette mijn beide voeten weer op de grond. Zo'n beetje iedereen was er, op een jongen na. De meiden waren wel oké, ondanks dat Anna net zo reageerden maar ze lijkt me een toffe meid. De jongens zagen er al zeker niet verkeerd uit, met nadruk op Jack. Ik keek naar een jongen, die nog steeds met dat beertje op zijn schoot zat. Het leek op een grizzly beertje, die beestjes zijn zó schattig. "Wie is mevrouw Sharp eigenlijk?" Ik keek Anna aan, en glimlachte oprecht naar haar.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 22:33 ]

    (Ethan had zich nog niet voorgesteld ;3 just saying )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Ethan had zich nog niet voorgesteld ;3 just saying )

    [changed it! Ik zit hier echt hardop te schelden, mijn safari app valt steeds weg als ik een bericht aanpas, dus ik doe er zowat 5 minuten over om aantepassen terwijl dit in een halve minuut kan ._. ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 22:37 ]

    Anna Sharp

    'Dankje Kay, dat vind ik aardig van je. Mijn luchtwegen zijn niet geweldig goed,' zeg ik, terwijl ik een klein hoestje kan onderdrukken. Ik kijk de kamer rond. Het is een gezellige kamer, ik hield er wel van. De stijl is mijn stijl en de meubels zijn zorgvuldig gekozen. Ik zie dat het beertje op de schoot van Ethan, dat alle aandacht trekt. Ik plaats mijn koffer in een hoek en ga op de lege zetel zitten. 'Mevrouw Sharp -' begin ik.

    Katherine Sharp
    '-dat ben ik,' maakte ik Anna's zin af. 'Dank je wel voor je introductie. Ik vind het altijd vervelend om mezelf voor te stellen, weet je. Maar dit wordt al voor me gedaan. Mooi, dan kan ik verder met mijn favoriete deel van het nieuwe jaar, de speech. Is iedereen er?' Ik keek rond en zag nieuwe gezichten en bekende gezichten. Ik zette mijn tas naast me neer, haalde mijn hand door mijn haar en keek nog een rond, met mijn ogen telend.

    [Zal ik Katherine's naam rood maken, dan valt het op dat een docent praat?
    En is iedereen er dus?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kayleigh Sarah Sue
    "-dat ben ik." Mevrouw Sharp kwam de kamer binnen gelopen. Wauw, mooie dame! Ik grinnikte om mijn eigen gedachten. "Dank je wel voor je introductie. Ik vind het altijd vervelend om mezelf voor te stellen, weet je. Maar dit wordt al voor me gedaan. Mooi, dan kan ik verder met mijn favoriete deel van het nieuwe jaar, de speech. Is iedereen er?" zei ze, met de nadruk of iedereen er was. Ik schudde mij hoofd als antwoord, "we missen nog een jongen mevrouw," zei ik en ging recht zitten. Ik had wel wát gehoord over haar, dat ze de afdelingsleider was ofzo. Anna had plaats genomen op de zetel naast mij en keek naar mevrouw Sharp. Ik keek van Anna naar mevrouw Sharp, ze leken donders veel op elkaar! "Is dat je moeder?" Fluisterde ik naar Anna.

    [dat rode is goed, voor de docenten! Ik zal zo eventjes zoeken naar een aparte kamers voor de docenten! Alleen nog MissAlice moet reageren -zij doet die ene jongen- en Elegant die een docent doet]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 23:02 ]

    [have i missed somethimg?]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    (samenvatting&waar kan ik op reageren?)


    :dp

    [Ik wil niet vervelend doen, maar één pagina kunnen jullie toch wel nalezen?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ nee ik ben lui]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [Right; ze komen binnen. That's it.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    "Bedankt om me te brengen dude!" Zei ik tegen mijn vriend. En keek naar het gebouw. Ik haalde mijn schouders op en liep naar binnen. Ik geneerde me dood toen ik zag dat ik de laatste was.
    "Hoi!" Stamelde ik verlegen, en trok mijn koffer naar me toe. Ik zag alle ogen mijn kant opkijken. Het stonk er al naar de sigaretten, en ik moest hoesten.
    Er stond ook al een lerares binnen, fijn. Ik was dus weer eens hopeloos te laat.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Thomas Elliot Flow
    Het meisje dat zich voorstelde als Anna begon wat te zeggen over dat je hier niet mocht roken enzo,daarna zei ze ook dat mevrouw Sharp hier ieder moment kon komen. Kayleight vroeg wie die mv.Sharp was.Daar was ik eigenlijk ook benieuwd naar. Net als Anna aan het uitleggen was ,kwam er een vrouw binnen die erg veel op haar leek.'-Dat ben ik,' maakte ik Anna's zin af. 'Dank je wel voor je introductie. Ik vind het altijd vervelend om mezelf voor te stellen, weet je. Maar dit wordt al voor me gedaan. Mooi, dan kan ik verder met mijn favoriete deel van het nieuwe jaar, de speech. Is iedereen er?' zei ze dan ,maar er miste nog een jongen ofzo.Niet veel later kwam er dan een blond jongen binnen enn ik grijnsde."De laatkomer is er nu ook,dan zijn we volledig nu toch?"zeg ik grinnikend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [korte update: kamers van de docenten staan erbij.]

    Emilie Jolie Brand
    Er komt een meisje binne gelopen en ze stelt zich voor als Anna. Dan begint ze meteen te zeken over het roken. Ik rol met mijn ogen, Sjezus, laat hun toch lekker doen wat hun willen. Er komt een vrouw binnen en die is denk ik degene die ons les geeft. Ze vraagt of iedereen er is en ik antwoord:'Yep, Emilie is aanwezig.' Dan richt ik me weer tot mijn mobiel.

    Jack Drew Grand
    Er komt een meisje binnen gelopen en ze zegt dat ze Anna heet. Hmm... Niet verkeerd, maar als ze begint te zeiken over het roken veranderen mijn gedachten. Wat een heilig boontje. Na haar komt een vrouw binnen en ze vraagt of iedereen er is. Ik zeg niks en knik allen, dan kijk ik de kamer rond. Dus ik zat met hun opgescheept?


    :dp