• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    Thomas Elliot Flow
    Na de hele speech/preek van de vrouw liepen de meeste direct naar de kamers ,dus volgde ik hun maar.
    Ik ging naar do jongenskamer waar Jack al zat en ik gooi mijn tassen op een leeg bed.
    "Fijn,we zitten met een zeik doccent."zeg ik sarcastisch en haal mijn blackberrie uit.Er zaten zo een paar barsten in ,maar hij werkte wel nog.
    Ik had een paar berichten van mijn vrienden en ook 1 van mijn ex,wauw leuk.Ik zit wat te sms'en aangezien ik me verveel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (sorry mensen ik reageer morgen pas weer ga tv kijken xo)


    :dp

    DanceBabeA schreef:
    (sorry mensen ik reageer morgen pas weer ga tv kijken xo)

    [is goed, ik ben ook eventjes mn lenzen uit doen dus ben terug over minuutje of 20 aangezien ik nog wat leerwerk moet doornemen!]

    Emilie Jolie Brand
    Anna zegt dat ze denkt dat ik mooi kan zingen. 'Wat? Hoezo denk je dat? Ben je helderziend ofzo, haha.' Ik zeg het als ene grapje, maar bedenk me dan. Hmm, we zijn hier met allemaal "magische" kindjes, misschien was dat wel haar kracht. 'Of ben je het soms echt?' Vraag ik en ik kijk haar met grote ogen aan. Omg, wat eng, het is bijna hetelfde als mijn kracht, maar dan iets anders. Omg.


    :dp

    -Gregory McEwan-
    Ik slofte de rest maar achterna , de kamer in, ik gooide mezelf neer op bed, ik had geen zin om uit te pakken.Ik dacht na, over vanalles en nog wat. Maar mijn gedachten zaten vooral bij Amélie..
    Ik moest haar toch ooit eens vertellen wat ik voelde? Nu ja .. Misschien ... Ooit ....
    Ik zuchtte en ging op mijn zij liggen. Voor ik het wist. Viel ik in een diepe droomloze slaap.
    Ik werd wakker van een smsje.
    "Héé Greg, Komj on?Hoes het internaat? Missyou! X Am "
    Mijn hart maakte een sprongetje. Ze miste me! Ik kon wel een vreugdedansje doen!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Jack Drew Grand
    Ik zat op mijn bed toen Thomas ineens binnen kwam gevolgd door Gregory. Thomas zei:'Fijn, we zitten met een zeik docent.' En hij ging meteen opzijn blackberry. 'Tja, life is hard.' Ik rolde met mijn ogen en zag toen dat Gregory al in slaap was gevallen. 'Haha, volgens mij is Gregory moe.' Lachtte ik, maar toen ging zijn telefoon af en was hij weer wakker. Hij keek heel blij. Ik keek ook maar even op mijn mobiel of ik berichtjes had, maar nee, ofcourse not.


    :dp

    Ik stuurde vanzelsprekend iets terug.
    " Héé lieve Am. Ik heb nog ni uitgepakt, saai ogend gebouw. Heb hier al drugs geroken. Ugh! Missyou2 ! Xxx Greg.[/i]
    Terwijl ik terugstuurde naar Amélie , hoorde ik de rest discussieren over het wel of niet naar de meiden sluipen vannacht.
    WTF? Meenden ze dat nu? Zo voorspelbaar!
    "Héé guys, wilde plannen? "vroeg ik? Terwijl ik mijn Gsm wegstak.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Kayleigh Sarah Sue
    Nadat mijn sigaret op was gooide ik deze met een sierlijke boog weg, naar buiten. Ik liep naar mijn koffer en opende deze, terwijl ik mijn iPhone in mijn achterzak stopte. Zorgvuldig legde ik alles neer op de planken, en hing een aantal blousjes op. Ik had van alles bij me, shirts, tanktops, shorts, lange broeken, blousjes, truien en noem maar op.

    Thomas Elliot Flow
    'Tja, life is hard.' zei hij en ik grinnik even ,waarna ik wat terug sms naar mijn vrienden,die zitten te janken omdat ik nu op een andere school zit.
    'Haha, volgens mij is Gregory moe.'zei Jack dan lachend en ik keek op van mijn blackberrie en keek naar de laatkomer die ingedommeld was,maar algauw word hij wakker door zijn gsm en begin zijn gezicht wat op te klaren.
    "Ach ja,maar eu zeg ik ben eigenlijk best benieuwd naar wat jullie kunnen,so tell me ."zeg ik dan grijnzend.Ik kon nog niet direct zeggen wat ze konden ,dus was ik erg nieuwsgierig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Valerie Selena Valentine
    Mijn sigaret was op dus ik gooide hem naar buiten en pakte mijn joint uit mijn grote pakje Marlboro. "Wie gaat er mee naar de tuin? Even een J roken?", ik keek de kamer rond.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    "Ach ja,maar eu zeg ik ben eigenlijk best benieuwd naar wat jullie kunnen,so tell me ." Zei Thomas en ik antwoordde: "Wel, ik kan in de toekomst kijken, en op jouw vraag Gregory, jep ik denk dat ik wel naar de meiden ga hoor. Why not? Ik laat me echt niet tegenhouden door dat zeik wijf.' Ik rolde nog een keer met mijn ogen en er kwam toen een grijns op mijn gezicht.


    :dp

    Kayleigh Sarah Sue
    "Wie gaat er mee naar de tuin? Even een J roken?", ik schudde mijn hoofd. Roken is oke, maar een joint? Nah, ik pas deze keer. Ik liep terug naar mijn bed waar ik mijn skateboard afhaalde, en deze voor mijn kast legde. Ik liep terug naar mijn bed again waar ik me languit liet op vallen en kort mijn ogen sloot.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 19:01 ]

    -.Gregory McEwan-
    Thomas voeg wat onze gaven waren, nou kijk, dat is het leuke deel van mij!
    Ik grijnsde: " Ik zal mijn gave graag demonstreren! "
    Ik knipperde en Jack lag op de grond, totaal verlamd.
    Ik keek grijnzend naar Thomas.
    "Cool hé?" Gijnsde ik, en knipte met mijn vingers, de verlamming was ongedaan gemaakt.
    "Mijne heren, mijn gave is volledige verlamming! "Grijnsde ik , met een kleine buiging. Daarna liep ik naar mijn koffer en begon hem uit te pakken;;;;

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 19:54 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (MissAlice wil je aub onze personages niet bespelen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Dat wou ik net ook gaan zeggen :3]


    :dp