• Ik heb dus net de nieuwe aflevering van Once Upon A Time gezien, en ik heb iemand nodig om mee te 'fangirlen',
    want niemand die ik ken kijkt die serie of wil het zien .. zucht.
    Iemand?


    To infinity and beyond •

    Ik heb een reclame gezien (dance) met een jongen op een schip die was best cute.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Faelan schreef:
    Feeeeelingsssss OMG Captain Swan neeeeds to be true


    JAAAAH !!!!_O_
    Alleen kan Neall dus nog voor opschudding zorgen X:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    JAAAAH !!!!_O_
    Alleen kan Neall dus nog voor opschudding zorgen X:


    Ik hoop het niet. Neal zeurt de hele tijd om een tweede kans, terwijl hij die al lang gehad heeft.. hoe langer hij in de show zit, hoe vervelender ik hem begin te vinden, haha.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Bravosi schreef:
    (...)

    Ik hoop het niet. Neal zeurt de hele tijd om een tweede kans, terwijl hij die al lang gehad heeft.. hoe langer hij in de show zit, hoe vervelender ik hem begin te vinden, haha.


    Schijnbaar zit dat dus in de familie, zo vader zo zoon (;


    Credendo Vides

    KOKOSNOOT.
    Enough said.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Iemand nog meer geshockt door het Mulan en Aurora gebeuren? Ik had dat echt niet zien aankomen. En het was zo zielig voor Mulan :(

    Seconds schreef:
    Iemand nog meer geshockt door het Mulan en Aurora gebeuren? Ik had dat echt niet zien aankomen. En het was zo zielig voor Mulan :(

    Ik zag hem wel aankomen (tumblr does weird things to your mind) maar vond het toch echt zielig. Maar ik ben er vrij zeker van dat dit nog niet het einde van het verhaal is voor die twee. (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Seconds schreef:
    Iemand nog meer geshockt door het Mulan en Aurora gebeuren? Ik had dat echt niet zien aankomen. En het was zo zielig voor Mulan :(


    Ik snap het nog steeds niet, ik dacht dat Mulan verliefd was op Phillip maar nu zeggen ze Tumblr dat het Aurora was? Wut? I'm confused.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Elita schreef:
    (...)

    Ik snap het nog steeds niet, ik dacht dat Mulan verliefd was op Phillip maar nu zeggen ze Tumblr dat het Aurora was? Wut? I'm confused.

    Als Mulan zegt dat ze met iemand moet praten voor het te laat is zegt Robin: ''A loved one?'' waarop Mulan reageert ''We shall see.''
    In de volgende scène gaat ze naar Aurora en zegt ze specifiek tegen haar: ''It's you I wanted to talk to.''
    Lijkt me vrij duidelijk dat ze dan Aurora bedoelt, aangezien het ook raar zou zijn als ze tegen Aurora zou zeggen dat ze verliefd is op Philip.. (krul)
    Al houden ze het vrij vaag, dus is het begrijpelijk als je er van in de war raakt.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 18:40 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Elita schreef:
    KOKOSNOOT.
    Enough said.


    Yes, yes indeed ! :D

    Seconds schreef:
    Iemand nog meer geshockt door het Mulan en Aurora gebeuren? Ik had dat echt niet zien aankomen. En het was zo zielig voor Mulan :(


    In het begin zo niet, maar de producenten wouden al vanaf seizoen 1 een homoseksueel personage in de serie en nader hand was het allemaal wel duidelijk, al was ze in het begin wel op Philip.. maar ze leek zich er veel makkelijk overheen te hebben gezet dan Aurora... En nu ze het had over dat ze met iemand moest praten voor het te laat was en ze dan specifiek naar Aurora gaat, wees er ook al op, maar echt zo zielig voor haar ! ):
    Hopelijk word ze nu nog gelukkig met Robin, tenzij Regina opeens haar soulmate komt opeisen XD

    Promo :


    Credendo Vides

    Bravosi schreef:
    (...)
    Als Mulan zegt dat ze met iemand moet praten voor het te laat is zegt Robin: ''A loved one?'' waarop Mulan reageert ''We shall see.''
    In de volgende scène gaat ze naar Aurora en zegt ze specifiek tegen haar: ''It's you I wanted to talk to.''
    Lijkt me vrij duidelijk dat ze dan Aurora bedoelt, aangezien het ook raar zou zijn als ze tegen Aurora zou zeggen dat ze verliefd is op Philip.. (krul)
    Al houden ze het vrij vaag, dus is het begrijpelijk als je er van in de war raakt.


    Ik dacht dat het Phillip was, want Mulan vroeg waar hij was.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DreamerN schreef:
    (...)

    In het begin zo niet, maar de producenten wouden al vanaf seizoen 1 een homoseksueel personage in de serie en nader hand was het allemaal wel duidelijk, al was ze in het begin wel op Philip.. maar ze leek zich er veel makkelijk overheen te hebben gezet dan Aurora... En nu ze het had over dat ze met iemand moest praten voor het te laat was en ze dan specifiek naar Aurora gaat, wees er ook al op, maar echt zo zielig voor haar ! ):
    Hopelijk word ze nu nog gelukkig met Robin, tenzij Regina opeens haar soulmate komt opeisen XD

    Promo :


    Ugh. Snel Emma en Hook. KISS TIME. Voordat Neal er een prutsje van maakt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    *Feelings*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Elita schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het Phillip was, want Mulan vroeg waar hij was.


    Waarschijnlijk gewoon om te weten of Aurora alleen was of niet. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik viel een x binnen in een aflevering en snapte er weinig van..
    Maar hij lijkt me wel leuk als ik hem vanaf het begin kijk (: /


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.