• Ik heb dus net de nieuwe aflevering van Once Upon A Time gezien, en ik heb iemand nodig om mee te 'fangirlen',
    want niemand die ik ken kijkt die serie of wil het zien .. zucht.
    Iemand?


    To infinity and beyond •

    DreamerN schreef:
    Eerst keek ik altijd via watchseries.eu, nu kijk ik via http://www.btvguide.com... Maar letmewatchthis.com, ook is 1channel fijn.


    Wie is/ zijn trouwens jullie favoriete personage(s) ?


    Sowieso Rumpelstiltskin en Belle! (:


    Even a white rose has a black shadow.

    DreamerN schreef:
    Eerst keek ik altijd via watchseries.eu, nu kijk ik via http://www.btvguide.com... Maar letmewatchthis.com, ook is 1channel fijn.


    Wie is/ zijn trouwens jullie favoriete personage(s) ?

    Belle en Ruby en ik wacht nog steeds totdat ze Aladdin introduceren. :')


    The odds are néver in our favor.

    OK. Dit moet ik delen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Love that series!!! Sprookjes en soortgelijke zooi zijn echt mijn ding ^^
    Repelsteeltje is echt geniaal.
    En die mad hatter is echt hot <3


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mijn favorieten zijn Rumpel, Hook en toch ook wel Emma denk ik.... Maar er zijn nog zoveel anderen die echt mijn respect en likes hebben (:
    In seizoen 1 begon ik het verhaal van Charming en Snow wel wat langdradig en saai worden... maar dat was pas na de derde keer kijken of zo...

    August komt zeker weten terug, het is alleen nog afwachten wanneer...

    Maar wat ik me ook nog steeds afvraag is waarom Dr. Whale / Frankenstein ook meegerekend is onder de curse, omdat hij van een andere wereld afkomstig is...
    Komt het doordat hij in Fairytaleland geweest is ? Komt het omdat hij een "magisch" hart in zijn wereld heeft ?
    Hopelijk word dat ook nog eens behandeld...

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 1:23 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Mijn favorieten zijn Rumpel, Hook en toch ook wel Emma denk ik.... Maar er zijn nog zoveel anderen die echt mijn respect en likes hebben (:
    In seizoen 1 begon ik het verhaal van Charming en Snow wel wat langdradig en saai worden... maar dat was pas na de derde keer kijken of zo...

    August komt zeker weten terug, het is alleen nog afwachten wanneer...

    Maar wat ik me ook nog steeds afvraag is waarom Dr. Whale / Frankenstein ook meegerekend is onder de curse, omdat hij van een andere wereld afkomstig is...
    Komt het doordat hij in Fairytaleland geweest is ? Komt het omdat hij een "magisch" hart in zijn wereld heeft ?
    Hopelijk word dat ook nog eens behandeld...

    August komt aflevering 18 terug of zo, en ook komt Sheriff Graham terug binnenkort, dat is al bekend gemaakt. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha, dus alle mannen die Emma heeft liefgehouden komen terug XD

    Dat van Graham dacht ik dat dat een fake announcement was, want zijn hart is fijngeknepen, of vinden Regina en Cora nog een maniertje ? Zou echt leuk zijn als dat gebeurt !!!


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Eerst keek ik altijd via watchseries.eu, nu kijk ik via http://www.btvguide.com... Maar letmewatchthis.com, ook is 1channel fijn.


    Wie is/ zijn trouwens jullie favoriete personage(s) ?

    Regina, sowieso.


    Chaos is a ladder.

    Just saw the new episode.... {spoiler}





    Dus Rumpel moet Henry vermoorden ?
    En het was echt te voorspelbaar dat Neal Rumpel zijn zoon is... maar ik vind het wel mooi in elkaar gezet hoe iedereen er uiteindelijk achterkomt.
    en die scene met Snow en David, over Thanksgiving XD
    Nieuwe Promo !!! Jammer genoeg moeten we twee weken wachten )':



    OMG, Hook komt naar New York XD
    Komt hij ook even aan "Hello everybody, i just came to kill The dark one..."
    Wel lief om Baelfire zo bezorgd te zien om Rumpel, ik hoop echt dat hij blijft leven !!!!

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 14:38 ]


    Credendo Vides

    Spoiler~^Oeh spannend! Waarom zit er telkens een week tussen? Echt vervelend. xd
    Ik vond het best verrassend dat Bealfire de vader van Henry is. ;p Wel goed bedacht inderdaad.
    Ben benieuwd of ze Rumpel gaan vermoorden.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 15:40 ]


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Spoiler~^Oeh spannend! Waarom zit er telkens een week tussen? Echt vervelend. xd
    Ik vond het best verrassend dat Bealfire de vader van Henry is. ;p Wel goed bedacht inderdaad.
    Ben benieuwd of ze Rumpel gaan vermoorden.

    *Continues spoiler*
    Ik denk het niet. Rumpel zou ook niet zo snel Henry killen, maar voordat Rumpel dood gaat laten ze vast nog wel wachten tot het einde van het seizoen. Hij is te populair ^-^ Nee, volgens mij is Henry het einde van de oude Rumpel en het begin van een nieuwe.
    Henry is eigenlijk ook lief =3 Hij lijkt op mijn broertje =3


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Moet ik gewoon even delen (:

    Really Dearie ~ Awesome expressions of Rumpel / mr. gold.

    DreamerN schreef:
    Moet ik gewoon even delen (:

    Really Dearie ~ Awesome expressions of Rumpel / mr. gold.


    RATATAT _O_


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Rumpel gaat sowieso niet dood, aangezien Belle nog steeds haar geheugen niet terug heeft (volgens mij) en het al confirmed was dat hij haar daarmee gaat helpen. Misschien dat dat wel in de aankomende aflevering gebeurd, geen idee, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zonder Rumpel geen Once Upon A Time. Die mag niet dood.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?