• Ik heb dus net de nieuwe aflevering van Once Upon A Time gezien, en ik heb iemand nodig om mee te 'fangirlen',
    want niemand die ik ken kijkt die serie of wil het zien .. zucht.
    Iemand?


    To infinity and beyond •

    Fennec schreef:
    (...)
    *Continues spoiler*
    Ik denk het niet. Rumpel zou ook niet zo snel Henry killen, maar voordat Rumpel dood gaat laten ze vast nog wel wachten tot het einde van het seizoen. Hij is te populair ^-^ Nee, volgens mij is Henry het einde van de oude Rumpel en het begin van een nieuwe.
    Henry is eigenlijk ook lief =3 Hij lijkt op mijn broertje =3


    Dan heb jij een lief broertje. ;3
    Ik denk inderdaad ook dat Rumpel nog niet dood zal gaan, zou te snel zijn. Laat die afleveringen nou maar eens komen. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Ik haat Tamara..
    Hoe durft ze dat te flikken bij August en dan heeft ze ook nog eens een relatie met Owen en is de liefde voor Neall allemaal gespeeld om ook maar in Storybrooke te komen...
    Ze moeten nu nog wel met een hele goede achtergrond story komen wil ik haar nog oké gaan vinden.
    Ben ook benieuwd welke wending ze nog aan Snow gaan geven... Hoe dark ze echt word...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik haat Tamara..
    Hoe durft ze dat te flikken bij August en dan heeft ze ook nog eens een relatie met Owen en is de liefde voor Neall allemaal gespeeld om ook maar in Storybrooke te komen...
    Ze moeten nu nog wel met een hele goede achtergrond story komen wil ik haar nog oké gaan vinden.
    Ben ook benieuwd welke wending ze nog aan Snow gaan geven... Hoe dark ze echt word...


    Ik heb ook een hekel aan d'r. En ik denk eigenlijk dat Snow niet heel dark meer zal worden, maar je weet maar nooit. Er zitten tenslotte zoveel onverwachte wendingen in de serie.


    You are beautiful, you are love.

    Ik mis mijn Hook. *pruillipje* Ik weet dat Colin O'Donoghue zijn been gebroken had en daarom niet kon filmen, maar toch miste de laatste paar afleveringen een paar innuendo's, haha. En dan brengen ze August, mijn andere favoriet terug, en doen ze hem dit aan.. (N)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Fickle schreef:
    Ik mis mijn Hook. *pruillipje* Ik weet dat Colin O'Donoghue zijn been gebroken had en daarom niet kon filmen, maar toch miste de laatste paar afleveringen een paar innuendo's, haha. En dan brengen ze August, mijn andere favoriet terug, en doen ze hem dit aan.. (N)


    Ik mis Killian ook, maar hij was al niet meer in de bezemkast n Mahattan, dus ik denk dat hij onderweg is (:
    Althans dat hoop ik echt !!!
    Echt jammer dat we nu nog twee weken moeten wachten.. ):
    But.... Robin Hood is coming !!!


    Credendo Vides

    Ik ben echt blij dat Hook weg is. Bah hij maakte de serie saai, ik wil dat Belle terug komt en liefst met haar geheugen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zijn er nog meer Captain Swan shippers hier? :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Love Captain Swan !!!
    maar er zijn bij OUAT zoveel mannen die bij Emma passen ; Eerst Graham, dan August, dan ook nog eens Hook en Neall erbij...
    When does it end with the men ? XD


    Credendo Vides

    Harington schreef:
    Zijn er nog meer Captain Swan shippers hier? :9~


    OTP (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Fickle schreef:
    (...)

    OTP (krul)


    WE'RE ENDGAME. I can feel it!

    Charming en Hook hadden pas een scène dat ze tegen Tamara gingen vechten als bescherming voor Emma. Ik voel een nieuwe brOTP komen omg.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DreamerN schreef:
    Love Captain Swan !!!
    maar er zijn bij OUAT zoveel mannen die bij Emma passen ; Eerst Graham, dan August, dan ook nog eens Hook en Neall erbij...
    When does it end with the men ? XD


    Haha ja ik ook. Maar Hook vind ik PERFECT.
    Captain Swan & Snowing hebben zoveel dezelfde paralells.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DreamerN schreef:
    Love Captain Swan !!!
    maar er zijn bij OUAT zoveel mannen die bij Emma passen ; Eerst Graham, dan August, dan ook nog eens Hook en Neall erbij...
    When does it end with the men ? XD

    Ik blijf August het leukst vinden. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Lestranges schreef:
    (...)
    Ik blijf August het leukst vinden. :Y)


    Jammer genoeg is hij nu weer een kleine jongen ):


    Seizoen 1 is nu ook op DVD te kopen in Nederland... kost alleen wel €50,- maar er zitten redelijk veel extra's op.


    Credendo Vides

    Ik heb het al heel lang niet meer gevolgd, maar ik heb wel een aflevering gezien waarin sneeuwwitje de appel beet en dood leek te zijn. Meer heb ik niet gezien ;o


    26 - 02 - '16

    DreamerN schreef:
    Jammer genoeg is hij nu weer een kleine jongen ):


    Seizoen 1 is nu ook op DVD te kopen in Nederland... kost alleen wel €50,- maar er zitten redelijk veel extra's op.

    Ja, ik hoorde het. Echt super stom. Ik kon Emma nooit uitstaan en mocht haar alleen als ze bij August was. Dus ik baal wel want Wooden Swan was echt mijn OTP als het om Once Upon A Time gaat.

    Pantheon schreef:
    Ik heb het al heel lang niet meer gevolgd, maar ik heb wel een aflevering gezien waarin sneeuwwitje de appel beet en dood leek te zijn. Meer heb ik niet gezien ;o

    Ik ben ook niet bepaald ver hoor. Ik ben bij aflevering 8 of 9 of zo van seizoen 2.


    Chaos is a ladder.