• Ik heb dus net de nieuwe aflevering van Once Upon A Time gezien, en ik heb iemand nodig om mee te 'fangirlen',
    want niemand die ik ken kijkt die serie of wil het zien .. zucht.
    Iemand?


    To infinity and beyond •

    Season 2 is ook gewoon vet saai. Ik kijk iedere keer opnieuw in de hoop dat het weer leuk wordt, maar telkens opnieuw is het weer een teleurstelling.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Season 2 is ook gewoon vet saai. Ik kijk iedere keer opnieuw in de hoop dat het weer leuk wordt, maar telkens opnieuw is het weer een teleurstelling.

    Klopt. Ik heb in één weekend heel seizoen 1 gekeken omdat ik gewoon de hele dag door keek maar bij seizoen 2 wil het maar niet lukken. Ik vind vaak maar korte stukjes interessant...


    Chaos is a ladder.

    Het is vaak ook jammer omdat er zo lang gewacht moet worden voor weer een nieuwe aflevering... nu dus nog weer twee weken wachten... >.<
    Maar ik blijf een trouwe Oncer en voor mij is seizoen 2 ook goed ! (: Met de vele nieuwe personages, verhalen en plots.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Het is vaak ook jammer omdat er zo lang gewacht moet worden voor weer een nieuwe aflevering... nu dus nog weer twee weken wachten... >.<
    Maar ik blijf een trouwe Oncer en voor mij is seizoen 2 ook goed ! (: Met de vele nieuwe personages, verhalen en plots.


    Ik vind seizoen 2 leuker dan 1.

    Ik vind die breaks ook nergens meer op slaan, we hadden net een break gehad, paar afleveringen en dan weer een dikke break, biatch please. ;__;


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Harington schreef:
    (...)

    WE'RE ENDGAME. I can feel it!

    Charming en Hook hadden pas een scène dat ze tegen Tamara gingen vechten als bescherming voor Emma. Ik voel een nieuwe brOTP komen omg.


    Aaaaahhhhhhhhh!

    Als ik naar de reacties kijk die Colin, Jennifer en Adam en Eddy (de schrijvers) geven als er over Captain Swan gepraat wordt, lijkt het me wel duidelijk dat ze endgame worden. c:

    Fan: ''Would we see the Charmings in protective parent mode if, hypothetically, Emma starts looking at Hook the wrong way?''
    Jennifer: ''Starts?''


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Fickle schreef:
    (...)

    Aaaaahhhhhhhhh!

    Als ik naar de reacties kijk die Colin, Jennifer en Adam en Eddy (de schrijvers) geven als er over Captain Swan gepraat wordt, lijkt het me wel duidelijk dat ze endgame worden. c:

    Fan: ''Would we see the Charmings in protective parent mode if, hypothetically, Emma starts looking at Hook the wrong way?''
    Jennifer: ''Starts?''


    In in een interview van PaleyFest over Captain Swan

    Adam: "It could happen."
    Eddy: "I'd like to see it."

    EN DE LAATSTE TWEE AFL HEBBEN MET NEVERLAND/PETER PAN TE MAKEN!

    En Emma aan Hook's bed "I'd pick you." -dead-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wow, is alweer een tijdje geleden dat er hier gepost is :S

    OMG, net de laatste aflevering gezien van season 2, echt geweldig, heb de hele aflevering zitten fangirlen XD
    Jammer genoeg is het nu wachten tot season 3 begint... maar dat kan nog wel een tijdje duren.
    Maar ik ben echt benieuwd wat Peter Pan met Henry moet, ze zeiden zo tegen Bae "You're lucky, you will live." Zo, moeten ze Henry dus vermoorden ? :S
    Wel jammer dat Peter Pan tot nu toe slecht word afgebeeld, tot nu toe lijkt Hook in vergelijking met Peter op een brave gozer.
    En YES voor prins Philip die opeens weer terug is (:
    En YES voor Belle die ook weer terug is !! Heb echt een traantje weg moeten pinken bij die scenes tussen haar en Rumpel, ben echt blij dat Lacey weg is.. en ik moest ook bijna een traan laten bij de scene van Regina.
    En Neall leeft, heb al een setfoto gezien en anders zouden ze het ook niet zo aankaarten.
    En... en... en voor de rest ga ik maar even niet meer spoileren XD


    Credendo Vides

    Ik hoop dat seizoen 3 beter is, al vond ik dat ze beter waren gestopt na 1.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Ik hoop dat seizoen 3 beter is, al vond ik dat ze beter waren gestopt na 1.


    Seizoen 3 gaat sowieso veel over Neverland en Emma's liefdes leven.

    En daarnaast komt er nog een spin off Once Upon a Time in Wonderland over Alice.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik denk niet dat ik de spin off ga volgen. Het spreekt me niet echt aan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sigyn schreef:
    (...)

    Seizoen 3 gaat sowieso veel over Neverland en Emma's liefdes leven.

    En daarnaast komt er nog een spin off Once Upon a Time in Wonderland over Alice.


    En daarmee hoop ik ook dat we Jefferson meer te zien krijgen !!! (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    En daarmee hoop ik ook dat we Jefferson meer te zien krijgen !!! (:


    Sebastian heeft het heel erg druk dus ik denk niet dat Jefferson er veel in voor komt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jaaa, eindelijk een Once Upon A time topic gevonden! (:
    Ik baal echt dat het nog zo lang duurt tot season 3.

    Ik ook, ik wil het graag weer gaan volgen.


    26 - 02 - '16