• Ik heb dus net de nieuwe aflevering van Once Upon A Time gezien, en ik heb iemand nodig om mee te 'fangirlen',
    want niemand die ik ken kijkt die serie of wil het zien .. zucht.
    Iemand?


    To infinity and beyond •

    Hmm, ik weet het niet. Spreekt me niet zo aan, maar als de mensen die ik volg op Tumblr er veel over gaan bloggen, word ik vanzelf nieuwsgierig en ga ik kijken. Zo ben ik in ieder geval wel begonnen aan Once. (cat)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    sigh.
    ben ik de enige die gek wordt van het wachten?
    Ik wil zo graag weten wat er op die boot en in Neverland gaat gebeuren.
    En ik ben ook wel benieuwd naar once in wonderland...

    xjustAgirlx schreef:
    sigh.
    ben ik de enige die gek wordt van het wachten?
    Ik wil zo graag weten wat er op die boot en in Neverland gaat gebeuren.
    En ik ben ook wel benieuwd naar once in wonderland...


    Haha, nee je bent echt niet de enige die gek word (;
    Vond het wel jammer van die sneak peek dat het al een bekende was, zou leuk zijn geweest als ze wat nieuwere beelden vrij hadden gegeven.


    Echt O.o What happened to Emma in de Promotional foto ?
    I WANT TO KNOW !!!!!!


    Credendo Vides

    Gelukkig :)
    Jaa daar baalde ik ook van, die sneak peak had ik al lang gezien.. ik zat echt te wachten op iets nieuws.

    ja omg, toen ik die foto zag... nu wil ik helemaal dat het weer begint! What the fuck happened.. ?!?!?!

    Er is nu een nieuwe sneak peek uit - met Hook en Emma!



    Van wat ik heb gelezen/gehoord is Emma door zeemeerminnen het water in getrokken en daarna gered door Charming. :)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Bravosi schreef:
    Er is nu een nieuwe sneak peek uit - met Hook en Emma!


    Van wat ik heb gelezen/gehoord is Emma door zeemeerminnen het water in getrokken en daarna gered door Charming. :)


    Echt OMG, ik freak echt zo hard nu !!!!

    *Rolt over de grond van ongeduld*


    Credendo Vides

    Haha ik zit ergens midden in season 2 en het is zoooo awesome en echt waar ofwel gaan de sexy personen dood ofwel zijn ze slecht ): tot nu too (en waarom is collin O'donoghue zo sexy :') )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Voor de mensen die het trouwens nog niet wisten, vanaf woensdag 9 oktober komt Once upon A Time Seizoen 2 op Net 5 om 20:30 als het goed is. (:
    Maar dat wisten jullie vast (Net zoals ik) al lang (;


    Credendo Vides

    Nee want ik woon toevallig in België :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    C-A-P-T-A-I-N S-W-A-N. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bravosi schreef:
    Er is nu een nieuwe sneak peek uit - met Hook en Emma!


    Van wat ik heb gelezen/gehoord is Emma door zeemeerminnen het water in getrokken en daarna gered door Charming. :)

    Ik vraag me dan af of die zeemeerminnen geen invloed hebben op Charming. Aangezien ze toch meestal wel als 'buitengewoon aantrekkelijk' worden beschreven.


    Chaos is a ladder.

    Gula schreef:
    (...)
    Ik vraag me dan af of die zeemeerminnen geen invloed hebben op Charming. Aangezien ze toch meestal wel als 'buitengewoon aantrekkelijk' worden beschreven.


    Ik denk meer dat Emma het water in wordt gesleurd door de storm die je in de seizoen 3 promo ziet. En Ariël is in Storybrooke c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aaahhhh, nog een week!! Ik word heel ongeduldig nu (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Bravosi schreef:
    Aaahhhh, nog een week!! Ik word heel ongeduldig nu (krul)


    Credendo Vides

    xjustAgirlx schreef:
    sigh.
    ben ik de enige die gek wordt van het wachten?
    Ik wil zo graag weten wat er op die boot en in Neverland gaat gebeuren.
    En ik ben ook wel benieuwd naar once in wonderland...

    Dit weekend!!!!
    Can't wait ^^ Daarbij hoop ik echt dat Jefferson Hook ontmoet dit seizoen. Dat lijkt mij een interessante combinatie ^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder