• Ik heb dus net de nieuwe aflevering van Once Upon A Time gezien, en ik heb iemand nodig om mee te 'fangirlen',
    want niemand die ik ken kijkt die serie of wil het zien .. zucht.
    Iemand?


    To infinity and beyond •

    Vond persoonlijk de laatste 2 a 3 afleveringen tegenvallen..


    To infinity and beyond •

    Ik vond vooral de Storybrook verhaallijn wat saai.

    Dat hele gedoe met Believers vond ik apart en niet leuk. Ook was iedereen ineenkeer dikke vriendjes..
    De verhaallijn van Bae en Hook vond ik wel leuk (: Ben ook best benieuwd wat er in season 3 op de Jolly Roger gaat gebeuren. Overprotective parents all the way.

    xjustAgirlx schreef:
    Ik vond vooral de Storybrook verhaallijn wat saai.
    Dat hele gedoe met Believers vond ik apart en niet leuk. Ook was iedereen ineenkeer dikke vriendjes..
    De verhaallijn van Bae en Hook vond ik wel leuk (: Ben ook best benieuwd wat er in season 3 op de Jolly Roger gaat gebeuren. Overprotective parents all the way.


    Overprotective parents zeker, vooral vanaf Snow en Charmings kant als Emma voor Hook gaat vallen (; _O_
    En Bad ass Emma als ze Henry weer vind XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Overprotective parents zeker, vooral vanaf Snow en Charmings kant als Emma voor Hook gaat vallen (; _O_
    En Bad ass Emma als ze Henry weer vind XD


    Captain Swan ftw!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik hoop dat captain swan endgame is! :)
    In zo'n trailer van ouat "true love" geloof ik, zaten ze heel stiekem 3 seconden tussen alle andere koppels. I see what they did there ..^^

    xjustAgirlx schreef:
    Ik hoop dat captain swan endgame is! :)
    In zo'n trailer van ouat "true love" geloof ik, zaten ze heel stiekem 3 seconden tussen alle andere koppels. I see what they did there ..^^


    And they're TIMELESS


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik denk dat er in season 3 heel veel Captain Swan gaat komen (Me Melt)
    Maar het zou me niets verbazen als het op het einde Swan Fire word... want Emma geeft niet zo gauw toe dat ze van iemand houd, zoals ze bij Neall deed....
    Al hoop ik natuurlijk dat het Captain Swan word, met Swan Fire als forever second. (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik denk dat er in season 3 heel veel Captain Swan gaat komen (Me Melt)
    Maar het zou me niets verbazen als het op het einde Swan Fire word... want Emma geeft niet zo gauw toe dat ze van iemand houd, zoals ze bij Neall deed....
    Al hoop ik natuurlijk dat het Captain Swan word, met Swan Fire als forever second. (;


    We weten in ieder geval zeker dat Baelfire terugkomt, dus misschien gaan Hook en Bae wel om haar vechten hahaha.
    Nu zonder grapjes, I agree het zou mij ook niets verbazen (:
    but Captain Swan ftw!

    O yeah zoveel CS shippers haha zelfs op Tumblr c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    I think i just somehow died...


    Credendo Vides


    Captain Hook feels,

    Ik mis dit topic en ouat, het duurt zo lang :(
    Er zijn ook echt opeens veel Captain Swan shippers hier nu xD Begrijpelijk, gezien Hook bijna nonstop met Emma flirt.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Jammer dat dit topic tijdens deze hiatus een beetje uitsterft. :<
    Er zijn deze week een hoop deleted scenes en extra content van seizoen 2 uitgekomen. Voor iedereen die geïnteresseerd is:
    Good Morning, Storybrooke!
    Hook en Tamara hebben een gezellig gesprek
    Neal en Henry zeilen
    Hook ontdekt Jello
    Blooper reel
    En als je niet bang bent voor spoilers, is hier een seizoen 3-sneak peek!


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    ^Nice. Ben benieuwd naar seizoen 3!


    You are beautiful, you are love.

    Kan echt niet wachten !!
    Gaan jullie trouwens ook once upon a time in Wonderland kijken ?


    Credendo Vides