• Ik heb dus net de nieuwe aflevering van Once Upon A Time gezien, en ik heb iemand nodig om mee te 'fangirlen',
    want niemand die ik ken kijkt die serie of wil het zien .. zucht.
    Iemand?


    To infinity and beyond •

    Vind Peter Pan wel wat hebben eigenlijk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Artpop schreef:
    Vind Peter Pan wel wat hebben eigenlijk.

    Same hahaha, van mij hoeft die de show nog niet te verlaten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Same hahaha, van mij hoeft die de show nog niet te verlaten.


    Al ziet het ernaar uit dat het binnenkort wel gaat gebeuren ):


    Credendo Vides

    OMG ASDFGHJKL.

    Little Rumple is zo cute !! AND I KNEW IT !!!, I KNEW PETER PAN IS RUMPLE'S FATHER !!!!!!!!!!
    Awh, geen Captain Swan in deze aflevering, maar genoeg feels, echt een overdosis aan feels.
    En wat een kut cliffhanger *in tears* Ik kan echt niet wachten !!!! ik ga een tijd machine maken om in de toekomst te kunnen, want die komt als het goed is pas op 1 december, maar op een site staat 1 januari :s


    Credendo Vides

    Natuurlijk is Peter Pan Rumple's vader. I knew it. Het wordt wel een rommelig familie zooitje zo. Er wordt nog eens per ongeluk een oma op een kleinzoon verliefd zo. En Henry!!! Waarom geloofde hij Peter Pan in plaats van zijn eigen ouders en stiefmoeder. Stomme henry.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:
    Natuurlijk is Peter Pan Rumple's vader. I knew it. Het wordt wel een rommelig familie zooitje zo. Er wordt nog eens per ongeluk een oma op een kleinzoon verliefd zo. En Henry!!! Waarom geloofde hij Peter Pan in plaats van zijn eigen ouders en stiefmoeder. Stomme henry.


    Het was inderdaad echt zo'n facepalm moment >.< Maar ja, anders was het verhaal wel heel anti-climax afgelopen in Neverland, want Henry moest zijn hart toch vrijwillig aan hem geven ?

    Promo :


    Credendo Vides

    Oke o mijn god.


    Alleen maar tranen van geluk

    They ruined Peter Pan's story ugh. Nee ik vond echt echt verschrikkelijk dat hij Rumple's vader is, bleh.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    winterwidow schreef:
    They ruined Peter Pan's story ugh. Nee ik vond echt echt verschrikkelijk dat hij Rumple's vader is, bleh.

    Best wel. Had gehoopt dat ze niet zo ver terug gingen in de tijd. Wat mij betreft was het een neefje van iemand ofzo, maar bijna iedereen heeft maar 1 kind :S Dat is best wel opvallend. Ik bedoel, de meeste ingewikkelde families hebben ergens halfbroers en zussen of gigantische gezinnen. Maarja, nu is bijna alles incest aan het worden qua ships. Gewoon de rattenvanger is al genoeg voor het verleden voor Peter. Ik had ze liever als gewone gezworen vijanden gezien, Rumple en Peter.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Best wel. Had gehoopt dat ze niet zo ver terug gingen in de tijd. Wat mij betreft was het een neefje van iemand ofzo, maar bijna iedereen heeft maar 1 kind :S Dat is best wel opvallend. Ik bedoel, de meeste ingewikkelde families hebben ergens halfbroers en zussen of gigantische gezinnen. Maarja, nu is bijna alles incest aan het worden qua ships. Gewoon de rattenvanger is al genoeg voor het verleden voor Peter. Ik had ze liever als gewone gezworen vijanden gezien, Rumple en Peter.


    Agree. Maar djeez Robbie Kay acteert zo goed. *-*


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ugh, Peter Pan was vandaag op televisie en ik kan hem niet anders meer zien dan als een creep die kinderen voor zijn eigen plezier meelokt naar Neverland. Bedankt OUAT. (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Bravosi schreef:
    Ugh, Peter Pan was vandaag op televisie en ik kan hem niet anders meer zien dan als een creep die kinderen voor zijn eigen plezier meelokt naar Neverland. Bedankt OUAT. (krul)


    Haha, heb de film ook voor een gedeelte gezien (heb hem al zo vaak gezien) maar ik kon aan niets anders denken dan aan onze donkere hottie van een Peter Pan die op een verknipte manier de vader van Rumple is... XD
    En die kinderen willen vaak ook vrijwillig mee naar Neverland, want alleen kinderen die diep van binnen weten dat ze weg willen lopen uit hun huis, die een gevoel van onbegrip of eenzaamheid voelen kunnen het fluitspel van Pan horen.


    Credendo Vides

    Meh... de spoiler pics voor episode 12 of zo zijn zo vaag... Het lijkt wel alsof ze allemaal in the Enchanted Forest zijn, maar Snow heeft weer lang haar... En Regina is ook weer helemaal terug in haar kledingstijl en volgens mij is het geen terug blik want van wat ik ook begrepen had waren Emma en Neall er ook....
    En dat er eventueel een nieuwe curse komt...waarbij we een oudere Henry te zien krijgen.... al geloof ik dat niet echt... Mystery man kan net zo goed een foster-brother van Emma zijn terwijl zij en Hook in New York zitten.
    En Hook word opgepakt ?
    Meh ik hou er maar over op.... Die afleveringen zijn pas in Maart *rage*
    En Hook op een paard <3 *Ligt hier zo goed als dood door feels.*


    Credendo Vides

    Omg. Winter finale aflevering gekeken. En er gebeurt zoveel! Rumple is dood D:
    En dan ook nog eens een nieuwe curse, maar emma en henry weten daar niks meer van! En nu weer drie maanden wachten op nieuwe afleveringen ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Kan iemand mij vertellen of Ruby er nog veel in zit? Ik ben bij aflevering 7 of 8 gestopt van seizoen 2 omdat ik vond dat ze er te weinig in zat en ik vond haar bijna het enige leuke personage.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Chaos is a ladder.