• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Geweldig en heel erg warm :D. Ik bedoelde eigenlijk op een andere manier, maar goed...]


    [Hoe dan? :'p Ik kan altijd nog wel wat toevoegen of verwijderen aan m'n reactie dan]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 22:22 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Kijk eerst even of er met Zoë wordt gereageert. Anders maak ik wel een post die het duidelijk maakt ;)]


    Bowties were never Cooler

    [Met Zoë zal er even niet worden gereageerd vrees ik, Lifeisajoke heeft nu namelijk weinig inspiratie en tijd etc. Maar achtereen zou ze wel terug reageren.]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Als ik reageer kan het verhaal wel een rare wending krijgen...]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Als ik reageer kan het verhaal wel een rare wending krijgen...]


    [Hahah lol, nu ben ik serieus heeeel benieuwd. Pb me anders eerst met je idee ofzo? :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    (Ik snap 'm.

    Like dat Dan verlieft wordt op Finn.
    )


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    (Ik snap 'm.
    Like dat Dan verlieft wordt op Finn.
    )

    [ î Die snapt 'em]


    Bowties were never Cooler

    [Het is weekend he :'D nee oke, euh goh ja drama is goed? Dus voor mij is het geen probleem :') dan komt er wat meer beweging in de rpg]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Das zeker waar. Vooral als Dan dan gaat proberen zijn verwarring weg te eten aan maltezers XD]


    Bowties were never Cooler

    [Zal ik de reactie schrijven?]


    Bowties were never Cooler

    [Ja, is goed!]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Daniel Howell
    Ik had haar nu zo ver gekregen dat ze met me hier naartoe was gekomen, maar nu had ik geen idee hoe het verder moest. Ik schonk haar wat te drinken en gaf het aan haar. Wat nu? Dansen? Dat kon ik dus echt niet. In ieder geval niet normaal. Ik keek naar Finn die aan de andere kant van de kamer stond. "Ik ben zo terug" zei ik tegen haar voor ik met snelle pas naar Finn liep. Ik legde een hand op zijn schouder zodat hij me zou opmerken. "Finn? Kan ik je even privé spreken. Ik zit met een grote crisis." piepte ik in zijn oor. Ik wilde haar niet laten merken hoe erg in paniek ik wel niet zat. Het liefst zou ik nu op tumblr gaan en maltezers eten, maar goed. Dat kon natuurlijk niet. Zonder nog langer op hem te wachten greep ik zijn arm en trok hem mee naar de WC. Nice going, Dan. Echt de perfecte plek om je problemen te bespreken. Een hokje van nog geen vierkante meter groot met een pot in het midden. Ik deed de deur nog op slot ook en keek in paniek naar Finn. "Wat moet ik doen? Ik heb haar meegenomen en drinken gegeven, maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Ja, dansen, maar dat kan ik niet, behalve erotisch en dat is niet echt slim denk ik." Ik keek hem in zijn ogen aan. Zijn mooie bruine ogen. Mijn gedachten werden even helemaal leeg en zonken weg in zijn ogen. Opeens schoot ik rechtop en schudde mijn hoofd. Nee, Dan. Kappen. Dit is een goede vriend. Zo mag je niet eens beginnen met denken. Je bent bezig een leuk meisje te veroveren, niet een andere youtuber die om de hoek woont.


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    Nog steeds stond ik daar triomfantelijk naar Haley en Jack te kijken om mijn actie van daarnet waardoor ik even de rest uit de gaten was verloren. Net toen het slowliedje gedaan was, voelde ik opeens een hand op mijn schouder waardoor ik me omdraaide en zag dat het Dan was. ‘Finn? Kan ik je even privé spreken. Ik zit met een grote crisis.’ piepte hij wanhopig in mijn oor waardoor ik even bedenkelijk van hem naar Carli keek, die nu met een drankje in haar hand stond te wachten. Ik wilde net mijn mond openen om wat te zeggen, toen hij opeens aan mijn arm trok en me mee een WC in sleurde. Ik keek hem even verbaasd aan aangezien ik dit niet had zien aankomen terwijl hij daarna de deur op slot deed en me paniekerig aankeek en aan één stuk door begon te ratelen. Ik stapte naar hem toe en legde een hand op zijn schouder om hem even te bedaren. ‘Dude relax okay? She likes you otherwhise she wouldn’t even agreed on coming here with you in the first place. And secondly just be you. She already knows you’re kind of a weirdo so what the heck? She has to like you for the man you are.’ zei ik waarna ik een bemoedigend kneepje in zijn schouder gaf en toen merkte dat hij niet echt meer aan het luisteren was. Ik keek hem fronsend aan en opende mijn mond om wat te zeggen toen hij opeens naar de werkelijkheid leek terug te keren. ‘Did you just hear what I said?’

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 23:29 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Daniel Howell
    Er ging een soort statische schok door me heen toen hij me aanraakte. Net als toen Carli me aanraakte. Wat was dit allemaal? Had ik nu ook gevoelens voor Finn? Wat?! Ik snapte niks meer van mezelf. Get it together, Dan! Je bent hier met Carli en voor Carli. Ben je op je hoofd gevallen ofzo? Je gaat zo'n prachtig mooi en lief meisje toch niet inruilen voor je vreemde, gespierde, knappe... Ho, Dan. Stop daar. Het meisje! Ik keek hem aan met grote ogen. Vooral van schock van mijn eigen gevoelens, dan door zijn woorden, die ik grotendeels had gemist. Ik keek blozend naar de grond bij zijn vraag. "I'm sorry, no. I actually just wanne go lock myself in my room, go on tumblr and eat maltezers." Ik voelde me net een zwangere vrouw ofzo. Mijn gevoelens wervelden door mijn lijf en ik kon er geen touw meer aan vast knopen. Chocolade hielp gelukkig meestal. Ik ging even met een hand door mijn haar en over mijn brandmerk. Ik wist echt niet wat te doen. Aan de ene kant wilde ik terug de kamer in rennen en mijn lippen planten op die van Carli en aan de andere kant wilde ik Finn nu in mijn armen trekken en hem zoenen. Wat moest ik doen? Ik had echt geen idee. "I just feel lost, Finn. I have no clue anymore about my feelings."


    Bowties were never Cooler

    Jackson Frayn Harries.
    "Me neither," biechtte Haley op toen Jack haar vertelde dat hij niet kon dansen. "But I think you're doing quite well." Jack lachte en net op dat moment hoorde Jack iemand schreeuwen. "Oh seriously?" Het was Finn. Jack keek zijn broer even aan en stak toen zijn tong uit. "We're amazing!" schreeuwde hij terug en keek Haley aan. Desondanks ze beiden heel eg ongemakkelijk dansten voelde Jack zich echt op zijn gemak bij de vrouw.
    Het nummer kwam tot zijn einde en een nieuw nummer begon te spelen. Deze was veel trager. Haley keek Jack aarzelend aan en sloeg toen haar armen om zijn nek. Jack voelde een golf van zelfzekerheid opkomen en plaatste zijn handen op Haleys middel waarna hij haar meer naar zich toe trok. "This I can do better." grijnsde hij en ving Finns blik op bij de DJ. Natuurlijk Finn, wie anders?


    kindness is never a burden.