• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Haley Nelson
    Er verscheen een glimlachje op mijn gezicht om hun antwoorden. Ik voelde me toch al iets zelfverzekerder.
    "Yeah, what about you and Dan?" ging ik op het onderwerp in. Ik dacht dat die twee wel schattig zouden zijn samen, al kende ik Dan niet zo goed. Volgens mij had ik hem nog niet eens gezien, behalve op youtube dan. Dit was eigenlijk ook het eerste wat ik er van hoorde, maar ik vond wel dat die twee samen pasten. Carli was een mooi meisje, net zoals Zoë, ze verdienden allebei iemand goeds.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jackson 'Jack' Frayn Harries
    Finn keek Jack geamuseerd aan. "Well, it’s not that I know it for a long time. Carli and Dan knew it first because they were in the same supermarket." Hij woelde even door Jacks haar. Meteen sloeg Jack zijn broers hand weer weg, aangezien de gel in Jacks haar ervoor zorgde dat alles plat bleef. "Please, keep off my hair." mompelde hij. Finn ging onverstoord verder,"Sorry bro, from now on you are going to be the first one who gets all the details about my love life." Jack mompelde iets wat leek op 'yeah yeah' en dronk van zijn bier. Jack keek verbaasd naar Dan die in een heel erg vreemde houding zat. "Shall we pick up the girls like gentlemen or shall we just go to the commonroom and wait there?" vroeg die vervolgens en Jack knikte. "Hm, yeah maybe we can do that, right Jackamo? Then you get to see Haley oeeh." Jack zuchtte quasi geërgerd en keek Finn aan,"I hate you so much!" zei hij lachend. "Do you know where the first aid kit is?" vroeg Dan en Finn antwoordde,"Maybe in the bathroom?" Waarna Dan een slok uit Jack's flesje stal. "Geez man, stop drinking." Jack stond lachend op en trok het smokingjasje terug aan terwijl hij zich afvroeg hoe Haley eruit zou zien. In de hal checkte Jack voor de laatste keer zijn haar in de spiegel en streek een plukje haar naar achteren met wat speeksel. "Let's roll," zei Finn en Jack grijnsde. "Let's roll, indeed."


    kindness is never a burden.

    carli bybell

    Ik grinnikte even op zoe haar antwoord, ze vond dat ik het zelf mocht weten. Ik begon eerst haar haren uit te kammen en pakte daarna de krultang erbij. 'Dit kan nog wel even gaan duren meiden' ik moest natuurlijk plukje voor plukje haar haren gaan krullen dus dat duurde altijd wel even. Ik had ervoor gekozen om bij haar de wat nonchalantere krullen te maken. Toen ik aan hun vroeg naar jack en finn ging ik gelijk een vraag terug gekaatst over mij en dan. Ik zuchte even, ik wist hier eigenlijk niet echt zo goed antwoord op. 'ik weet niet hoe het zit, ik denk dat hij mij wel leuk vind, maar ik weet niet echt wat ik van hem vind, hij is echt heel lief enzo, maar kwa innerlijk verschillen we best wel van elkaar' zei ik tegen haley en zoe terwijl ik verder ging met de krullen van zoe. 'Normaal als ik in een club ben, dan zou ik ook niet echt op zo'n iemand als dan afstappen, maarja wie weet' toen de krullen allemaal klaar waren, spoot ik flink wat haarlak in het haar, en pakte daarna de schuifes op het haar half op te steken.

    Daniel Howell
    Ik keek naar Finn en grinnekte zacht toen hij over Haley begon tegenover Jack. Ik was wel blij dat hij ermee instemde om de meisjes op te gaan halen. Ik stond op. "Ik ga even een asperientje halen." meldde ik voor ik naar de badkamer liep. Daar vond ik inderdaad een verbanddoos aan de muur. Dat me die niet eerder was opgevallen zag. Ik maakte het open en vond asperientjes en brandzalf. Ik smeerde de brandzalf op de streep en mijn oor. Dat was wel weer een stuk fijner, al stonk het wel. Dus ik deed er wat after-shave overheen en nam de asperientjes in. Zo, dat was beter. Ik liep terug en zag zowel Jackamo als Finny al staan. Ik lieo naar ze toe. "Come on, guys. Let's go pick up the girls." Ik trok de deur open en een koude windvlaag overspoelde ons. Ik wilde geen jas aan en daar ging ik nog spijt van krijgen. Ik trok mijn overhemd en jasje nog een keer goed en fixte mijn strikje voor ik de eerste stap naar buiten zette. Jup, ik had er nu al spijt van. Ik sloeg mijn armen over elkaar en probeerde niet te klappertanden terwijl ik keek waar Finn en Jack bleven.


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘I hate you so much!’ hoorde ik Jack lachend zeggen terwijl hij me geërgerd aankeek omdat ik net een opmerking over hem en Haley had gemaakt. ‘I love you too Jack.’ Daarna zag ik hoe Dan een slokje stal van Jacks biertje waarop Jack antwoordde dat hij moest stoppen met drinken. ‘Ah, leave that boy alone, he’s already nervous enough.’ zei ik waarna ik Dan een klopje op zijn schouder gaf, ‘Isn’t that right Mister Romeo?’ Dan stond daarna op met de woorden dat hij even een aspirientje zou gaan halen terwijl ik met Jack vervolgens samen al naar de hal liepen, waar Jack even zijn haar checkte en een plukje naar achteren streek met wat speeksel. Ik besloot om Jack’s voorbeeld te volgen en ging naast hem staan maar in plaats van dat ik mijn haar naar achteren streek, ging ik met mijn handen door mijn haar om het wat meer naar boven te plaatsen. ‘Lets roll.’ zei ik nadat ik mijn haar had goedgekeurd, ‘Lets roll indeed.’ grijnsde Jack net op het moment dat Dan tevoorschijn kwam. Hij trok de deur waarna er een koude windvlaag ons tegemoet kwam waarna hij naar buiten stapte en zijn armen over elkaar sloeg. ‘Come on.’ grijnsde ik waarna ik naar buiten liep.Vervolgens liepen we naar de bungalow, die ik als eerste betrad. ‘We are here.’ riep ik maar dit was tevergeefs want een echt antwoord kregen we niet terug. Ik hoorde enkel Carli’s, Zoë’s en Haley’s stem en besloot deze om te volgen tot ik uiteindelijk in de deuropening van Zoë’s kamer stond. Ze waren allemaal al helemaal klaar en even stond ik daar verbaasd met een open mond, ‘Damn, you look stunning.’ zei ik tegen Zoë waarna ik me snel herstelde, ‘In fact, you all look very nice.’ voegde ik eraan toe.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 10:56 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    |Ik ga even wachten met reageren, tot één van de meisjes heeft gepost, goed? (; |


    kindness is never a burden.


    Zoë Sugg aka Zoella.
    Outfit.

    "Thanks Carli, I own you" lachte ik waarna ik nog een laatste keer in de spiegel keek. Ik dacht dat ik iemand hoorde roepen, maar aangezien ik niet dacht dat de jongens zulke goede manieren hadden zodat ze ons kwamen ophalen negeerde ik het maar. Ik werkte mijn haren nog wat bij zodat ik er niet de hele avond aan zat te prutsen en deed nog een laatste aanpassing aan mijn make-up. Ik nam mijn jas van de stoel aangezien ik niet van plan was om zonder jas naar buiten te gaan, het vroor, en draaide me om. Finn stond in de deuropening waardoor ik letterlijk een moment verbaasd was.
    "Damn, you look stunning". Om er zeker van te zijn dat hij het echt wel tegen mij had keek ik even achter me, maar het was redelijk duidelijk dat het tegen mij was. "In fact, you all look very nice". Ik begon te lachen. Typisch Finn. "Well thank you" lachte ik waarna ik mijn jas aan begon te doen, "You're looking quite good too". Natuurlijk plaagde ik hem wat, zo was ik nu eenmaal.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 15:27 ]

    Daniel Howell
    Ik grijnsde even. Toen Finn's woorden inzonken was ik al in de badkamer. "I'm not planning on killing myself, Finny." riep ik de kamer in. Nadat ik met wat water de asperientjes had ingenomen en de brandzalf op mijn wang had gedaan, met erover wat after-shave om de geur te maskeren, liep ik naar de hal. Ik fixte mijn kleren nog even en liep als eerste de deur uit. Het was echt heel koud buiten. Finn passeerde me al snel en ik liep achter hem aan naar de bungalow van de meisjes. Hij stapte zelfverzekerd naar binnen. Hij kon dat. Hij was cheeky Finn en zijn meisje was al zijn vriendin. Ik liep nerveus achter hem aan. Hij liep bijna direct naar een van de slaapkamers waar geluid uit kwam. Ik liep schorvoetend achter hem aan. Kon dit wel? Ik trok mijn vlinderdasje recht en hief mijn hoofd op om zelfverzekerd over te komen, hoe zenuwachtig ik ook was. Ik botste toch tegen Finn aan, die stopte in de deuropening om de meiden te complimenteren met hun uiterlijk. Ik keek op en zag de anderen bijna niet meer. "Indeed, very pretty." mompelde ik met mijn ogen vastgelijmt aan Carli. "You are so beautiful." mompelde ik naar haar. Ze leek op een disney-prinses, maar dan 1000 keer mooier dan alle anderen. Ik nam een klungelige stap om Finn heen naar haar toe. "Would you like to accompany me to the party, Carli?" Ik klonk nu echt als een 18e eeuwse schildknaap die onzeker de prinses uit probeerde te vragen. Mijn ogen richtte ik even op de hare voor ik weer naar mijn converse keek.


    Bowties were never Cooler

    [Moet ik even wachten of mag ik al reageren? :')]


    Rise and rise again until lambs become lions

    |IK BEN EEN POST AAN HET SCHRIJVEN! Please wait? ): |


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    |IK BEN EEN POST AAN HET SCHRIJVEN! Please wait? ): |


    [Hahaha np :'D daarom vraag ik het juist!]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Jackson 'Jack' Frayn Harries
    "Come on, guys. Let's go pick up the girls." zei Dan en Jack knikte. Hij checkte zijn adem even, maar die rook niet al te zwaar naar de alcohol, dus dat kwam goed. Een koude windvlaag overspoelde de drie jongens meteen nadat Dan de deur opentrok. Jack klappertandde even en zei,"Brrr, it's freaking cold." waarna hij Finn volgde tot aan de bungalow. Dan schuifelde wat achter hen aan en Jack ging trager lopen en hem een bemoedigende klop op de schouder te geven. "You're gonna be just fine, Dan. Carli will love it!" zei hij, ook al wist Jack niet echt wat er tussen die twee aan de hand was.
    Finn was uiteindelijk de eerste die naar binnen ging. "We are here!" riep hij zonder antwoord te krijgen. Jack wist niet goed wat hij tegenover Haley zou zeggen, na het gesprek met Zoë. En toen besloot hij dat het beter was maar zijn natuurlijk charmante zelf te zijn, en te doen alsof het enkel een vriendschappelijk uitje was. Dan stak Jack over op de trap en liep bijna tegen Finn aan die halt hield bij een deur. "Damn, you look stunning." hoorde Jack zijn broer zeggen. Jack wilde zijn hoofd erop wedden dat hij het tegen Zoë had. "In fact, you all look very nice." Aangezien de deur wat te klein was voor de drie mannen wachtte tot Dan en Finn naar binnen gingen en de meisjes overladen met complimenten. Finn liep meteen naar Zoë toe en Dan naar Carli. Dus keek Jack automatisch naar Haley die er oogverblindend uitzag in haar jurk. Nog mooier dan de anderen. "Well, since everyone has found théír partners, shall we?" vroeg Jack en hield zijn arm uitnodigend uit naar Haley. "You look gorgeous, by the way. I really do love that dress. And hey! You kept your promise." Jack doelde op de belofte van de smoking vs jurk.


    kindness is never a burden.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik hoorde al snel dat Dan achter me aanliep en dus draaide ik even mijn hoofd om hem bemoedigend toe te knikken net zoals Jack al eerder bij Dan had gedaan toen we op weg waren naar de bungalow. Vervolgens liep ik de kamer in zag ik hoe Zoë haar jas van de stoel nam en hem aandeed terwijl ze zich omdraaide. Ik stopte in de deuropening en blijkbaar was Dan zo zenuwachtig dat hij volop tegen me botste, maar eerlijk gezegd kon me dat vrij weinig schelen aangezien mijn blik onmiddellijk viel op Zoë. ‘Damn, you look stunning.’ bracht ik uit waarna ik Zoë achter zich zag kijken om te zien of het wel duidelijk tegen haar was. Een lach ontsnapte uit mijn mond toen ze zich daarna terugkeerde en ik nog steeds even verbaasd haar aankeek. Serieus, ze zag er echt goed uit en ik moest zeggen dat ik blij was dat ik haar mijn vriendin kon noemen. Na enkele seconden herstelde ik me snel en liet mijn blik ook over de andere glijden en zei dat ze allemaal mooi eruitzagen waardoor Zoë begon te lachen, ‘You're looking quite good too.' Een glimlach kwam op mijn gezicht tevoorschijn, ‘Not as good as you.’ zei ik nog steeds onder de indruk terwijl ik vervolgens zag hoe Dan voorbij me liep en zenuwachtig vroeg aan Carli of ze met hem mee naar het feest wilde. Ik hoopte echt dat ze ging toestemmen, Dan was een geweldige jongen en hij verdiende dit. Vervolgens verliet ik op mijn beurt de deuropening en liep naar Zoë, ‘Is miss Sugg ready?’ grijnsde ik terwijl ik daarna mijn arm uitstak zodat ze erin kon haken. Daarna liet ik mijn blik glijden over Jack die nu ook de kamer was binnengekomen en naar Haley stapte. ‘Well, since everyone has found théír partners, shall we?’ en ik zag hoe hij net zoals mij ook zijn arm uitstak naar Haley en haar wat complimentjes gaf. Ik knikte en keek daarna iedereen even afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 20:33 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Haley Nelson
    Ik bestudeerde aandachtig hoe Carli Zoë's haar deed. Het leek wel alsof ze magische vingers had, want ik had werkelijk geen idee hoe ze aan dat tempo dat kapsel kon maken. Elke lok leek wel perfect op z'n plaats te zitten.
    De voordeur klapte dicht en ik hoorde meteen de stemmen van de jongens. "We are here!" hoorde ik een stem roepen. "Brrr, it's freaking cold." De stem leek erg op de vorige, dus ik veronderstelde dat Jack en Finn binnen waren gekomen.
    Ik schoof weg uit de deuropening zodat de rest erbij kon. "Damn, you look stunning." Finn was de eerste die door de deuropening verscheen. "In fact, you all look very nice."
    "Well thank you," reageerde Zoë lachend. "You're looking quite good too." Ik vond die twee wel schattig samen. Als Finn er al zo goed uitzag in pak, dan moest Jack er zeker fantastisch uitzien in pak. Als hij zijn belofte had gehouden toch.
    De volgende die door het deurgat verscheen was Dan. "Indeed, very pretty," zei hij. Hij wendde zijn blik niet een keer af van Carli. Maar wat mij vooral opviel was de rode streep op zijn wang. En als verpleegster in opleiding kon ik zien dat hij het niet direct onder koud water had gehouden. Maar daar was het nu toch al te laat voor. "Would you like to accompany me to the party, Carli?" vroeg hij toen. Hij leek een beetje verlegen te zijn, wat heel anders was dan in zijn filmpjes, maar wel lief.
    Als laatste verscheen Jack. Mijn mond viel open, maar al snel herstelde ik me. "Well, since everyone has found théír partners, shall we?" vroeg hij, terwijl hij zijn arm naar me uitstak. Een beetje verlegen haakte ik mijn arm in de zijne. "You look gorgeous, by the way. I really do love that dress. And hey! You kept your promise."
    Ik grinnikte zachtjes. "Jack, you look amazing! You should wear a smoking more often," zei ik grijnzend. "And yeah, I always keep my promises."

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 21:11 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    | Oeh, mijn 5801ste post. (;
    Ik wacht nog even met Jack, omdat ik de anderen ook een kans wil geven, is dat goed @Sasquatch? (; |


    kindness is never a burden.