• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik wacht op Kim]


    Bowties were never Cooler

    [Ja, is goed (:]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    carli bybell

    Ik was zoe's laatste plukjes haar naar achteren aan het opsteken toen ik opeens de jongens ons huisje in hoorde komen, en niet even later stonden ze alle drie in een pak in de deuropening. Natuurlijk wist finn zoals altijd als eerste wat te zeggen en vermeldde dus dat we er alle drie beeldig uitzagen en stapte daarna naar zoe toe, jack liep naar haley toe, en ik had het natuurlijk wel kunnen verwachten dan stapte op mij af. Ik draaide me even vlug om, en ruimde snel alle spulletjes die ik gepakt had op en stopte ze weer in het koffertje. Dan was dichter bij me komen staan en zei dat ik er prachtig uitzag. Ik lachte een beetje verlegen 'Dankjewel, dat pak staat jou ook wel goed hoor' hij keek me even aan in mijn ogen en vroeg of ik mee wilde gaan samen met hem naar het feestje, hij vroeg het nogal verlegen en keek daarna naar zijn schoenen. 'Ja tuurlijk wil ik dat waarom niet' ik deed een stapje naar voren en zag dat hij een brandplek op zijn wang had, ik streek er even met mijn vinger over heen. 'wat heb je daar nu weer gedaan' lachte ik.

    Daniel Howell
    Ik glimlachte toen ze me verlegen bedankte. Misschien had ik dan toch een kans. Mijn kaken werden wat rood toen ze mijn pak complimenteerde. "Dank je..." mompelde ik zachtjes. Ik plukte zenuwachtig aan mijn strikje terwijl ik wachtte op haar andwoord of ze met me mee wilde naar het feest. Er was niet echt een andere keuze, maar toch was ik bang dat ze nee zou zeggen en alleen zou gaan. Toen ze toch ja zei kreeg ik een stralende glimlach op mijn gezicht. De vlinders, nouja de hele dierentuin, in mijn buik werden gek. Vooral toen ze wat dichterbij kwam staan werd het alleen maar erger. Toch toen ze de brandstreep op mijn wang aanraakte kromp ik in elkaar. Ik slikte en wachtte tot haar hand weg was. Ik relaxte weer wat. Met een scheve grijns keek ik naar haar. "Geloof je me als ik zeg dat het een gevechtslitteken is." Ik grinnekte zacht. "Nee, Finn spande samen met mijn stijltang om dit te veroorzaken. " Ik hield mijn arm naar haar uit. "Zullen we gaan?" Nu pas herrinderde ik me hoe koud het buiten ookal weer was. Carli had alleen een strapless jurkje aan. Ik trok snel mijn jasje uit en legde die om haar schouders, waardoor ik nu in korte mouwen stond. Liever ik dan zij, dacht ik nu, hoe koud ik het buiten ook zou hebben.


    Bowties were never Cooler

    |Kun je me nog eens vertellen wat voor jurk Haley aanheeft en wat voor kapsel ze heeft? :X |


    kindness is never a burden.

    [jurk, kapsel (:]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    |Dank je. Ik ben zo waardeloos. Urg. ): |


    kindness is never a burden.

    Jackson 'Jack' Frayn Harries
    Haley haakte haar arm in die van Jack. "You look gorgeous, by the way. I really do love that dress. And hey! You kept your promise." zei hij waarna Haley grinnikte. "Jack, you look amazing! You should wear a smoking more often," zei ze grijnzend. Jack bedankte haar. "And yeah, I always keep my promises." Jack lachte,"Yes, I will go to university with a smoking on. How dumb does that sound." Hij grinnikte en zei toen,"I would've given you a corsage, like in the American movies but I didn't know there was going to be a party." Zijn ogen gleden over Haley's prachtige zwarte jurk en toen naar haar haar. Jack boog zich naar Haley toe en fluisterde in haar oor,"You're the fairest of them all." Toen keek Jack Haley even in de ogen, om te tonen dat hij de woorden meende, waarna zijn blik naar het uurwerk gleed. "Shall we, then." vroeg hij vervolgens in het algemeen. "I'm hungry." Jack zag Zoë en Finn staan babbelen en Carli wreef over Dans brandplek, die Jack ook al was opgevallen. Hij had er zijn mond over gehouden, dat klonk hem beleefder.


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson
    Jack bedankte me en lachte toen ik zei dat ik me altijd aan mijn beloftes hield. "Yes, I will go to university with a smoking on. How dumb does that sound," grinnikte hij. Ik trok mijn wenkbrauwen een stukje op. "I guess the ladies would like that. At least, I would." Ik glimlachte liefjes. Misschien zou dat toch iets te veel van het goede zijn. "I would've given you a corsage, like in the American movies but I didn't know there was going to be a party," lachte hij toen weer. Hij had zo'n leuke lach. Had ik weer eens geluk dat hij hier zo naast me stond, ik denk dat honderden meisjes daar wel alles voor zouden geven. Jack's ogen gleden weer over mijn lichaam. Hij bekeek me van kop tot teen en boog zich toen naar me toe. Ik verstijfde een beetje. "You're the fairest of them all," fluisterde hij daarna in mijn oor. Ik giechelde zachtjes, vooral omdat zijn adem in mijn oor kietelde. Ik voelde me net alsof ik sneeuwwitje was, in plaats van de boze koningin, die aan de spiegel vroeg wie het mooiste van het land was. Alleen was Jack veel leuker dan een spiegel. Ik had nog nooit een compliment gehad van een ander mannelijk persoon dan mijn vader. Jack bleef me een tijd lang in mijn ogen kijken, waardoor ik weer naar hem glimlachte. "You look better," zei ik zachtjes terug.
    Jack's ogen gleden door naar zijn uurwerk. "Shall we, then," zei hij daarna luid. "I'm hungry." Ik grijnsde. Om eerlijk te zijn had ik ook wel honger, maar ik had geen zin om naar buiten te gaan. Even maakte ik mijn arm los van de zijne om mijn zwarte leren vest te gaan halen, ik was niet van plan om in een kort, strapless jurkje door de sneeuw te gaan ploeteren. Toen ik het aan had, haakte ik mijn arm weer in de zijne. "I'm ready."

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 9:12 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ['Alle broadcasts zijn nu toch afgelast hé? of kan het zijn dat sommige youtubers even opeens weg moeten en hun broadcast gaan doen?]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 17:03 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Alle broadcasts zijn gecancelled]


    Bowties were never Cooler

    [Oké, dankje :'D Maar ik wacht even met reageren op de anderen tot Lifeisajoke heeft gereageerd, is dat goed?]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Is prima]


    Bowties were never Cooler

    [Sorry dak nog nie gereageerd eb. Me mama is ziek en me broers ebben mij precies voor alles nodig. Naïs, strijk ne ke, doe den afwas, stofzuig ma nu daje bezig zijt, ga je tiramisu maken ? Bla bla bla.]

    [Ah da suckt zwaar en maakt ni uit ze :')]


    Rise and rise again until lambs become lions