• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Jackson 'Jack' Frayn Harries
    "I guess the ladies would like that. At least, I would." zei Haley en glimlachte liefjes. Jack wenkbrauw wiebelde naar Haley en sprak toen lachend verder,""I would've given you a corsage, like in the American movies but I didn't know there was going to be a party." Toen Jack zich vooroverboog naar Haley's oog, verstijfde ze een beetje. En toen hij zei dat ze de mooiste van allemaal was moest Haley giechelen, iets wat Jack ontzettend schattig vond. "You look better," zei Haley zachtjes terug toen Jack haar een lange tijd in de ogen keek. Onwillekeurig kreeg Jack een binnenpretje over Finn's 'eyesex' waardoor hij moest grinniken. Voor Haley zou het er erg vreemd uit moeten zien, maar dat maakte het enkel grappiger. Haley grijnsde toen Jack luid vroeg of iedereen klaar was. Wanneer Haley's arm verdween uit die van Jack draaide hij zich verbaasd om en zag toen dat zijn partner een jas gaan halen was. Jack kon zichzelf wel op het hoofd slaan. Hij had gezien hoe Dan zijn jasje over de schouders van Carli had gelegd en Jack was zo onbeleefd geweest niet hetzelfde bij Haley te doen. Jack wachtte toe Haley het jasje aanhad en liep toen de kamer uit wanneer Haley haar arm weer in die van Jack gehaakt had. Hij babbelde wat over koetjes en kalfjes tegen Haley en ondertussen liepen ze door de sneeuw naar het hoofdgebouw die was omgetoverd tot een mooie feestzaal.


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson
    Jack en ik waren vrolijk over van alles aan het praten. Toen de deur naar buiten geopend werd, trok er een rilling over mijn rug en trok ik mijn vest nog wat dichter. "Brr, cold," mompelde ik ondertussen, niet dat ik dat nog uit moest leggen want iedereen had volgens mij al door dat het bar koud was. Het pad richting het hoofdgebouw was vrij gemaakt, maar was glad waardoor ik me een paar keer aan Jack moest vastklampen om niet de grond op te gaan. Elke keer dat dat gebeurde, keek ik hem liefjes aan, maar barstte ik uiteindelijk in lachen uit omdat ik er waarschijnlijk als een mongool moest uit zien.
    Uiteindelijk binnen trok ik opgelucht mijn jas uit en gaf ik mijn ogen de kost. Het hoofdgebouw zag er klein uit aan de buitenkant, maar de binnenkant was groter dan ik verwacht had. Overal was het mooi versierd. Mijn jas dropte ik ergens aan een kapstok voor ik terug naar Jack ging. "Damn, I can't wait for christmas eve," bracht ik ontzet uit. Ik had er eigenlijk wel zin in, pakjes kopen voor iedereen, het gezellig maken, voor eten zorgen. Niet dat ik zo'n geweldige kok was, maar ik kon wel iets eetbaars fabriceren en dat was goed genoeg. Ik was eigenlijk wel blij dat Jack hier naast me stond en me mee had genomen, anders zou het waarschijnlijk heel awkward voor mij geweest zijn en had ik alles voor niets gedaan.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Moet ik wachten op Zoë en Carli voor hun reactie? Of wat moet ik doen? D:]


    Rise and rise again until lambs become lions

    |Laten we gewoon allemaal wachten. (; |


    kindness is never a burden.

    [Stuur dr een berichtje]


    Bowties were never Cooler

    [I'm sooo sorry ! Ugh, het spijt me echt, maar ik ben de laatste dagen gewoon bezig met school inhalen want na een week heb je wel wat werk en mijn vriendin heeft me echt nodig nu, op elk mogelijk moment van de dag :s Ik typ morgen een reactie, beloofd]

    ( ik weet dat jullie op mij zitten te wachten, dat spijt me echt heel erg, maar ben echt druk met school, en heb heel veel feestjes gehad dus sorry!)

    [Is goed, hebben we allemaal af en toe]


    Bowties were never Cooler

    [Het is hier een beetje dood... Wie wacht er eigenlijk op wie?]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    |Jij wacht op mij, ik wacht op iederen, Ademir wacht op Lifeisajoke en Sylvesti op xKimx124, als dat juist is. (: |


    kindness is never a burden.

    [Ok (:]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Dat is juist]


    Bowties were never Cooler

    [Ademir, je mag me komen slaan, echt waar. Ik ga, na ik alles heb gelezen van verhalen, een reactie schrijven]

    Lifeisajoke schreef:
    [Ademir, je mag me komen slaan, echt waar. Ik ga, na ik alles heb gelezen van verhalen, een reactie schrijven]


    [Hahah nee, maakt niet uit :'D! Ik wacht wel]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Ik ben er vanaf morgen waarschijnlijk 10 dagen niet, maar ik zal proberen te reageren]


    Bowties were never Cooler