• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    (Wat ga je doen dan? (: )


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Uitwisseling in America :D]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Daniel Howell
    Ik glimlachte toen ze me verlegen bedankte. Misschien had ik dan toch een kans. Mijn kaken werden wat rood toen ze mijn pak complimenteerde. "Dank je..." mompelde ik zachtjes. Ik plukte zenuwachtig aan mijn strikje terwijl ik wachtte op haar andwoord of ze met me mee wilde naar het feest. Er was niet echt een andere keuze, maar toch was ik bang dat ze nee zou zeggen en alleen zou gaan. Toen ze toch ja zei kreeg ik een stralende glimlach op mijn gezicht. De vlinders, nouja de hele dierentuin, in mijn buik werden gek. Vooral toen ze wat dichterbij kwam staan werd het alleen maar erger. Toch toen ze de brandstreep op mijn wang aanraakte kromp ik in elkaar. Ik slikte en wachtte tot haar hand weg was. Ik relaxte weer wat. Met een scheve grijns keek ik naar haar. "Geloof je me als ik zeg dat het een gevechtslitteken is." Ik grinnekte zacht. "Nee, Finn spande samen met mijn stijltang om dit te veroorzaken. " Ik hield mijn arm naar haar uit. "Zullen we gaan?" Nu pas herrinderde ik me hoe koud het buiten ookal weer was. Carli had alleen een strapless jurkje aan. Ik trok snel mijn jasje uit en legde die om haar schouders, waardoor ik nu in korte mouwen stond. Liever ik dan zij, dacht ik nu, hoe koud ik het buiten ook zou hebben.


    Carli bybell

    Toen ik zijn pak complimenteerde, werd hij een beetje rood, en mompelde zachtjes' dankje' wat ik eigenlijk wel schattig vond. Toen ik met mijn hand over zijn brandplek streelde begon hij te grijnzen. Geloof je me als ik zeg dat het een gevechtslitteken is." hij grinnekte zacht. "Nee, Finn spande samen met mijn stijltang om dit te veroorzaken. " Ik keek hem pijnlijk aan. ''Ik heb vaak genoeg mijn handen verbrand aan de krultang, maar niet in mijn gezicht, dat lijkt me nog pijnlijker namelijk'' hij hield zijn arm naar mij uit. "Zullen we gaan?" Ik knikte en pakte zijn arm ''Ja, ik heb wel zin in een feestje!'' Hij keek even naar mij en trok toen zijn jasje uit en legde die over mijn schouders. Ik keek hem dankbaar aan. ''Dankjewel, maar ga je het nu zelf niet koud krijgen'' vroeg ik een beetje bezorgd aan hem, en liep toen maar alvast richting de deur om de kou in te gaan.

    (Wooot! Awesome! Veel plezier! 8D)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Oké, sorry, alweer, maar mijn ouders eisten dat ik sociaal deed met ulder --']

    Ademir schreef:
    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik hoorde al snel dat Dan achter me aanliep en dus draaide ik even mijn hoofd om hem bemoedigend toe te knikken net zoals Jack al eerder bij Dan had gedaan toen we op weg waren naar de bungalow. Vervolgens liep ik de kamer in zag ik hoe Zoë haar jas van de stoel nam en hem aandeed terwijl ze zich omdraaide. Ik stopte in de deuropening en blijkbaar was Dan zo zenuwachtig dat hij volop tegen me botste, maar eerlijk gezegd kon me dat vrij weinig schelen aangezien mijn blik onmiddellijk viel op Zoë. ‘Damn, you look stunning.’ bracht ik uit waarna ik Zoë achter zich zag kijken om te zien of het wel duidelijk tegen haar was. Een lach ontsnapte uit mijn mond toen ze zich daarna terugkeerde en ik nog steeds even verbaasd haar aankeek. Serieus, ze zag er echt goed uit en ik moest zeggen dat ik blij was dat ik haar mijn vriendin kon noemen. Na enkele seconden herstelde ik me snel en liet mijn blik ook over de andere glijden en zei dat ze allemaal mooi eruitzagen waardoor Zoë begon te lachen, ‘You're looking quite good too.' Een glimlach kwam op mijn gezicht tevoorschijn, ‘Not as good as you.’ zei ik nog steeds onder de indruk terwijl ik vervolgens zag hoe Dan voorbij me liep en zenuwachtig vroeg aan Carli of ze met hem mee naar het feest wilde. Ik hoopte echt dat ze ging toestemmen, Dan was een geweldige jongen en hij verdiende dit. Vervolgens verliet ik op mijn beurt de deuropening en liep naar Zoë, ‘Is miss Sugg ready?’ grijnsde ik terwijl ik daarna mijn arm uitstak zodat ze erin kon haken. Daarna liet ik mijn blik glijden over Jack die nu ook de kamer was binnengekomen en naar Haley stapte. ‘Well, since everyone has found théír partners, shall we?’ en ik zag hoe hij net zoals mij ook zijn arm uitstak naar Haley en haar wat complimentjes gaf. Ik knikte en keek daarna iedereen even afwachtend aan.


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik lachte naar hem en keek even naar de grond. Een zachtroze gloed nam mijn wangen over waarna ik weer opkeek toen ik voelde dat het minder werd.
    "Is miss Sugg ready ?" grijnsde Finn toen hij bij me stond. Ik begon te lachen en knikte, "Het is de eerste keer dat ik je zie vanaf deze hoogte" lachte ik, doelend op het feit dat ik eens hakken aanhad in plaats van All-Stars of Vans. Ik stak mijn arm door zijn uitgestoken arm en legde mijn rechterhand, aangezien mijn linkerarm door zijn arm zat, op zijn arm. Ik wist niet waarom, maar ik deed het altijd, het was iets wat ik altijd deed. Ik keek even rond en fronste mijn wenkbrauwen licht. Positief bedoeld hoor, het was gewoon vreemd om te zien dat al de Youtubers waren gevallen voor een andere, hoe sociaal awkward sommigen onder ons ook waren. Ik keek even naar Finn en glimlachte licht. Finn leek misschien op Jack aan de buitenkant maar ze waren écht verschillend hoor.
    "Oh, Jack, I'm sorry by the way, I'm in team Finn now".

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik zag hoe Jack zich dieper boog naar Haley en daarna wat in haar oor fluisterde waardoor ze leek te verstijven. Een grijns kwam op mijn gezicht, Jack was serieus een echte playboy. Ik wendde me daarna naar Zoë en zag hoe ze wat naar beneden keek om vervolgens weer naar boven te kijken. Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik nog een beetje rood op haar wangen zag. Ik vroeg of ze klaar was waarna ze begon te lachen en knikte, ‘Het is de eerste keer dat ik je zie van deze hoogte.’ lachte ze haar tanden bloot om daarna haar arm door de mijne te halen en haar rechterhand op mijn arm legde. Een lach ontsnapte uit mijn mond waarna ik achter Jack liep die nu ook de deur uitwandelde met Haley. Ik draaide me nog eventjes om en zag hoe Dan zijn jasje aan Carli gaf en hoe daarna Carli ja zei. Een grote glimlach verscheen meteen op mijn direct waarna ik even een yes-gebaar deed in de lucht. Nadat Zoë en ik de kamer hadden verlaten, zag ik hoe Carli ook al achter ons aankwam. Vervolgens liepen we beide de deur uit en voelde ik onmiddellijk de koude door mijn jasje gaan. ‘Okay, this is freaking cold.’ mompelde ik waarna ik daarna Zoë was steviger vasthield zodat ze niet ging vallen en we een beetje door konden lopen. We liepen vervolgens achter Haley en Jack de deur in en onmiddellijk voelde ik de warmte op me afkomen. ‘Oh, Jack, I’m sorry by the way, I’m in team Finn now.’ hoorde ik Zoë opeens zeggen waardoor ik me onmiddellijk verbaasd naar haar wendde. ‘Did you just say you’re on my team?’ vroeg ik ongelovig.

    [@Sylvesti Veel plezier :'D!]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:06 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Jackson 'Jack' Frayn Harries
    Toen ze binnen waren hielp Jack Haley met haar jas uit te trekken en ging die dan, samen met de zijne aan de voorbestemde kapstokken. Haley keek bewonderend rond en ook Jack deed de moeite om de hele zaal rond te kijken. Het was allemaal zo mooi en feestelijk versierd. "Damn, I can't wait for christmas eve," zei Haley ontzet en Jack lachte,"Me neither." De deuren gingen terug open en Jack draaide zich om. Hij zag dat ook Zoë en Finn binnen waren. "Oh, Jack, I'm sorry by the way, I'm in team Finn now," sprak Zoë en Jack keek haar eerst geamuseerd aan waarna hij quasi beledigd naar zijn broer keek. "That was a big mistake of you, miss Sugg. You're gonna regret that." Hij grijnsde en stak zijn tong uit naar Zoë waarna hij zijn aandacht terug op Haley vestigde. "Do you want something to drink?" vroeg hij beleefd, omdat Jack niet goed wist wat hij moest doen. Achter hem hoorde Jack Finns ongelovige stem,"Did you just say you’re on my team?" Jack schoot in de lach,"Yeah, can't believe it either. But fortunately Haley's still on my team, right?" Jack draaide zich om naar zijn partner en keek haar vragend aan. "Don't you dare say no."


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson
    “Me neither,” antwoordde Jack op mijn opmerking over kerstavond. Ik draaide me om toen de deuren weer open gingen en er een koude windvlaag gepaard met smeltende sneeuw naar binnen vloog. Zoë en Finn stonden in de deuropening. “Oh, Jack. I'm sorry by the way. I'm in team Finn now,” verontschuldigde Zoë zich. Er verscheen een klein grijnsje op mijn gezicht. Ik wilde wel eens zien hoe Jack daarop zou reageren. Ik hoefde er al niet lang op te wachten. Jack keek beledigd naar Finn. “That was a big mistake of you, miss Sugg. You're gonna regret that.”
    Ik keek Zoë met opgetrokken wenkbrauwen aan. Zo'n spottende blik van: Oela, pas maar op. Jack stak grijnzend zij tong uit naar Zoë. Daarna draaide hij zich om naar mij. “Do you want something to drink?” vroeg hij.
    Ik schudde langzaam mijn hoofd. “No, thanks.” Dat was eigenlijk zowat altijd mijn antwoord als iemand me probeerde te bedienen. Ik werd niet graag bediend als ik het ook gewoon zelf kon gaan pakken. Dan voelde ik me zo'n profiteur.
    “Did you just say you're on my team?” klonk Finn's stem ongelovig. Ik en Jack schoten tegelijk in de lach. “Yeah, can't believe it either. But fortunately Haley's still on my team, right?” vroeg Jack. Hij keek me vragend aan. “Don't you dare say no.”
    “Oeeh, scary,” grinnikte ik. “But actually I was on team Finn. I'll switch teams so you're not a loner anymore,” zei ik plagend. “Sorry, Finn.”
    Ik had er geen spijt van dat ik toch mee gedaan had aan dit programma, ook al had ik daar de wereld voor moeten afreizen en was de vliegtuigrit behoorlijk saai en vervelend. Deze mensen waren geweldig. Ik had hier al meer plezier gehad dan met alle Youtubers in Amerika samen, om eerlijk te zijn. Al bij al was het toch de moeite waard geweest.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Daniel Howell
    Ik knikte. "Dat deed het ook, vooral toen ik me daarna nog moest scheren. Maar goed, ik overleef het wel." Ik was blij dat ze mijn arm nam en niet echt protesteerde toen ik mijn jasje om haar schouders legde. "Dat wel, maar ik heb geen blote schouders en jij wel."Ik hield de deuren voor haar open terwijl we rustig naar buiten liepen. De anderen zouden wel volgen. Toen ik de buitendeur open deed kwam er een hele koude windvlaag over ons heen, waardoor er een rilling door mijn ruggegraat ging. Ik dwong mezelf niet te gaan klappertanden. Het was zo'n 50 meter lopen naar het hoofdgebouw. Dat zou ik zelfs in mijn korte mouwen overhemd nog wel overleven... Toch? De sneeuw bleef rustig naar beneden dwarrellen terwijl we liepen, wat ervoor zorgde dat zowel in haar als in mijn haar en kleine fonkelende kristallen zaten. Bij het hoofdgebouw trok ik snel de deur open. Ik wachtte natuurlijk wel tot zij ook binnen was, maar daarna ging ik toch ook snel naar binnen, waar de warmte me direct weer een aangenaam gevoel gaf.


    Bowties were never Cooler

    |Dam dam dam. Niks is triestiger dan een stervende rpg..... |


    kindness is never a burden.

    [inderdaad]


    Bowties were never Cooler

    [I'm still here. What about the rest?]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik mis Kim]


    Bowties were never Cooler

    |Ik mis iedereen.
    Misschien een berichtje in hun gastenboek plaatsen?
    What about Seaver, RabidKiller en MASTERCHIEF trouwens? Moeten we nog rekening met hen houden? |


    kindness is never a burden.