• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn"
    Na het hele gebeuren te hebben aanschouwd, liep Dan naar ons toe waarna hij meldde dat hij voor altijd mijn gayfriend zou zijn. Een lach rolde over mijn lippen waarna ik daarna voelde hoe opeens Dan me likte. 'Oh Dan, serious dude?' mompelde ik waarna ik met mijn hand over mijn wang wreef om het af te wrijven. 'You know I love you right? But please, don't ever do that again.' Daarna onderbrak Zoë ons gesprek door te zeggen dat ze me inderdaad blijkbaar ook heel leuk vond. Serieus, ik was gewoon nog helemaal in shock. Met Zoë leek alles zo snel te gaan, ik bedoel, normaal ben ik ook wel 'snel' maar nooit zo snel. 'Ofcourse I don't do that to everyone, I haven't kissed Dan.' Zei ze daarna terwijl ze daarna behendig terug met haar beide voeten op de grond sprong. 'Yeah and we better keep it that way.' grijnsde ik. Vervolgens werd onze aandacht beide opgeëist door Zoë, die meldde dat ze nog naar de kassa moest en daarna al het snoep voor me moest verstoppen. 'Ha ha ha.' glimlachte ik sarcastisch waarna ik het niet kon laten om naar haar toe te lopen en zachtjes mijn lippen snel op die van haar drukte. 'And what about now? Now I get the candy, right?' Daarna deed ik een stapje terug, liep naar Dan's karretje om er vervolgens op te hangen een aanloop te nemen en naar de kassa reed. 'Come on guys. Keep up.' Vervolgens draaide ik me al rijdend om terwijl ik er nog steeds ophing en zag hoe ze daar nog steeds met twee stonden, 'Dan, where's Carli?'

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:30 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    carli bybell

    Ik was dan en finn ondertussen weer kwijt, en waar ze waren zou ik echt niet weten, die zouden zeker weer ergens bij de zoetigheid staan ofzo. Ik liep rustig door met mijn karretje langs alle rijen en gooide af en toe nog wel wat lekker eten in het karretje. Toen zag ik ineens finn en dan staan, en zoe stond er ook ineens bij, Ik liep met mijn wagentje richting hun kant, en zag ineens dat finn en zoe elkaar zoende. Mijn mond viel open en liep nog iets sneller naar hun toe, en ging naast dan staan.Toen hoorde ik ineens finn aan dan vragen waar ik was. ''Im here, Hey zoe, jij bent ook hier zo te zien' lach ik en kijk nog steeds hun verbaasd aan, ze gingen gewoon hier zoenen midden in de supermarkt. ''Toch geen homo zo te zien' zei ik plagend tegen finn en keek even naar wat de rest allemaal in hun wagentje had gegooid. ''Jongens waren alleen snoep, je kan niet alleen van snoep leven hoor, je moet ook af en toe wel eens gezond eten'

    Daniel Howell
    Ik keek beteutert naar Finn. Alsof hij me echt pijn had gedaan. Toen ik Carli's stem hoorde lichtte mijn gezicht weer helemaal op. "Carli!" riep ik vrolijk uit terwijl ik haar in een soort houtgreep knuffel rond haar middel nam. Ik was haar kwijt geweest en eigenlijk had ik me onder al dat dollen best zorgen om haar gemaakt. Ik kijk even langs haar hoofd naar Finn en Zoe, die ging afrekenen. "We just need to get chocolate sause for dessert and then we're done, I suppose." De rest lag allemaal al in eht karretje. Inclusief vrij veel zoetigheid voor het toetje en 's avonds. Ik was nou eenmaal een flinke zoetekauw. Ik keek weer even naar Carli, die ik nogsteeds blijkbaar ongemerkt in mijn armen had. "So turkey, Brussel's sprouts and mashed potatoes are sweets?" Ik liet haar even los en nam het karretje weer over van Finn. "Get the chocolate sause, Finny. Then we can go pay and you can go back smootching with your girlfriend." Ik grijnsde even en nam Carli's hand, om haar niet kwijt te raken. Dat wilde ik niet nog eens laten gebeuren.


    Bowties were never Cooler


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Ha ha ha". Zijn sarcastisch lachje zorgde ervoor dat ik zacht begon te lachen waarna hij naar me toeliep en zijn lippen zachtjes tegen die van mij drukte. Het bleef best vreemd eigenlijk, om dat nu zomaar te kunnen doen. Finn ging ervandoor, maar dat mocht dus niet van Dan, terwijl Carli klaagde over het feit dat ze niets gezonds hadden, terwijl er eigenlijk niets van snoep in het karretje lag. Ik nam mijn mandje terug van de grond en besloot om nog even rap langs de dvd's te gaan. Ik nam nog een paar films mee die me leuk leken en die zeker niet door Finn konden gekozen worden en liep naar de kassa. Ik kon hier best veel video's over maken eigenlijk ... Ik zag nog wel. Ik liep door naar de kassa en betaalde daar alles waarna ik het in een zakje begon te steken.
    "Finny, I'm out !" riep ik door de winkel, zodat hij niet naar me zocht terwijl ik er eigenlijk gewoon niet was.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Net toen ik vroeg waar Carli was, hoorde ik opeens haar stem waardoor ik onmiddelijk mijn voet gebruikte als rem en tot stilstand kwam. Ik liep snel terug met het karretje en zag hoe Dan, Carli vasthad rond haar middel. Een lach verliet mijn mond waarna ik daarna hoofdschuddend Dan aankeek, die jongen was echt niet in te schatten. Daarna hoorde ik Carli wat zeggen over het feit dat we enkel snoep hadden meegepakt en dat ik blijkbaar toch geen homo was en vervolgens zag hoe Dan beteuterd keek omwille van daarnet. 'Nah, I'm straight but Danny boy is always going to be my one and true love.' grijnsde ik waarna ik naar Dan liep en een tik gaf tegen zijn hoofd. Vervolgens hoorde ik Dan wat protesteren tegen Carli over het feit dat hij ook gezonde dingen had en daarna zei dat ik chocolade saus moest gaan halen en daarna terug naar Zoë zou kunnen. Hij noemde haar mijn vriendin? Hm was het nu dan officieel ofzo? Want eerlijk gezegd leek alles nog wel een beetje raar, niet? Ik haalde mijn schouders op waarna ik een salueringsteken deed naar Dan, 'I'm on it captain.' Ik liep het gangpad uit en kwam onmiddelijk in de juiste afdeling waar ik de chocoladesaus haalde en daarna terug liep naar Dan, die nu Carli's hand had vastgenomen. 'Finny, I'm out!' hoorde ik opeens Zoë's bekende stem en zag dat ze de winkel al uitliep. Ik stak mijn hand op als teken dat ik het had begrepen en gooide toen de chocoladesaus in het karretje. 'I'm ready, let's go. Maybe I can catch some sleep later.' Daarna nam ik de kar over van Dan, 'Nice move doctor love.' grijnsde ik waarna ik een duidelijke blik wierp op hun handen en nu naar de kassa liep voor Dan me weer kon tegenhouden.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 20:46 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    |O;O I totally forgot this one! *shame on me*
    SORRY MORROWIND! Kun je je laatste post quoten? (A) |


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson
    "Je bent te laat Nelson," zei Jack duivels. "Ik ben bijna aan de finish."
    Ik maakte een jankgeluid en piepte zachtjes. Ik kon niet volgen. Ik kon er eigenlijk niets van, maar gelukkig werd de afstand tussen zijn auto en de mijne al wat kleiner. Als een gek duwde ik op het vooruit knopje, net zoals Jack, die met zijn toetsenbord zat te rammelen.
    Het zielig doen liet ik achterwegen, want nu zat ik heel geconcentreerd naar mijn scherm te staren, met mijn tong een beetje uit mijn mond. Maar zoals verwacht, verloor ik.
    "Ik heb alleen verloren omdat ik je een voorsprong heb gegeven,' zei ik hooghartig. Waarschijnlijk zou ik zelfs zonder die voorsprong verloren zijn.

    [Haha, geeft niet. Zo lang je nu maar reageert (A)]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    |What's the current time in the rpg? (; |


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    |What's the current time in the rpg? (; |


    [Ik zou het eerlijk gezegd niet weten :'p pakt iets rond of voor 12 uur ofzo dacht ik? ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Gabriche schreef:
    (...)

    [Ik zou het eerlijk gezegd niet weten :'p pakt iets rond of voor 12 uur ofzo dacht ik? ]


    |Kay, dan moet Jack zo meteen uitzenden. (; |


    kindness is never a burden.

    [Ja, ik weet het eigenlijk niet. Dus ik zou zeggen dat je zelf wat maar moet gokken :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Jackson 'Jack' Frayn Harries
    "Ik heb alleen verloren omdat ik je een voorsprong heb gegeven," zei Haley toen Jack's auto over de finish raasde en hij zijn armen de lucht in wierp. "Ja, ja. Leg het maar uit, Nelson. Je kan gewoon niet tegen je verlies." Jack grijnsde en sloeg zijn laptop dicht. Hij wierp een blik op de klok en zag toen dat het half twaalf was, wat betekende dat het bijna tijd was voor de uitzending van JacksGap. "Hoe gezellig ik het ook vind, ik moet nu écht gaan voor mijn uitzending." sprak Jack tegen Haley en raapte al zijn spullen bij elkaar die hij nodig zou hebben. Zoals de doos met gelukskousen, waarover hij zou vertellen, en ook over zijn familie. Verder zou hij nog een Ask Jack doen en wat random stuff die hij op het moment zelf zou uitvinden. Jack liep snel naar de keuken en haalde een koele fles water uit de frigo terwijl hij naar Haley riep: "Je mag hier blijven voor mijn part, en me vergezellen bij de uitzending, maar als je wil mag je natuurlijk ook ergens anders heen gaan. Ik ga me enkel nog even snel douchen en omkleden." Hij sprintte de trap op en haalde snel een JacksGap shirt uit zijn koffer en een verse jeans, waarna Jack de badkamer indook. Zo'n tien minuten later was Jack al helemaal klaar, hij spoot enkel nog wat Axe op zichzelf -niet dat de kijkers dat zouden ruiken- en droogde zijn haar, waar hij een beetje gel indeed.


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson
    "Ja, ja. Leg het maar uit, Nelson. Je kan gewoon niet tegen je verlies," zei Jack met zijn scheve grijns terwijl hij zijn laptop dichtsloeg. Lachend stak ik mijn tong naar hem uit. "Hoe gezellig ik het ook vind, ik moet nu écht gaan voor mijn uitzending."
    Hij begon al spullen bij elkaar te rapen, random dingen waarvan ik niet eens wist wat ze aren. Daarna liep hij naar de keuken. "Je mag hier blijven voor mijn part, en me vergezellen bij de uitzending, maar als je wil mag je natuurlijk ook ergens anders heen gaan. Ik ga me enkel nog even snel douchen en omkleden."
    "Ik ga hetzelfde doen!" riep ik terug. "Daarna kom ik je wel stalken."
    Ik nam mijn laptop op en liep al richting de deur. "Dag Jack!" riep ik nog, terwijl ik naar buiten liep met mijn laptop onder mijn arm. Ik worstelde mezelf door de sneeuw. Mijn camera lag nog steeds bij Jack, maar ik vertrouwde er wel op dat hij er niet aan zou prullen, daarbij was de batterij toch plat.
    Eenmaal terug in onze bungalow liep ik door naar mijn kamer, om er wat spullen uit te vissen zoals mijn make-up, kleding en een haardroger. Daarna vloog ik richting de badkamer om nog eens goed te plassen en daarna onder de douche te springen. Tegen de tijd dat mijn haar droog was en ik mijn foundation, eyeliner en mascara ophad, had Jack al lang kunnen beginnen en bezig zijn. Ik had nu eenmaal mijn tijd nodig. Met de tandenborstel nog in mijn mond trok ik mijn schoenen aan, om nog verder te schrobben, wat parfum op te spuiten en daarna mijn mond te spoelen.
    Ik trok mijn muts over mijn hoofd, mijn laarzen tot onder mijn knieën en mijn sjaal goed tot onder mijn neus toen ik mezelf weer door de sneeuw ploegde naar buiten. Ik voelde me al stuken frisser. Zonder aan te kloppen gooide ik de deur van Jacks bungalow terug open, zodat ik zijn uitzending niet te fel zou storen.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:34 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Finn is dood XD. Nee, grapje. Hij zit opgesloten in een kast]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Finn is dood XD. Nee, grapje. Hij zit opgesloten in een kast]


    [Finn dood? he? XD]


    Rise and rise again until lambs become lions