• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - Gereserveerd - Ollivander
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    Kinderen
    - Gereserveerd - Ceremonials
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19 - Albert - Ollivander


    Invullen
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Vriendengroep, kruistocht, rijke lieden of profeet
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    (eigenaardigheden?)

    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 19:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Seaver schreef:
    Ik ben bijna klaar^^ Moet alleen nog het uiterlijk van de jongen --' hoe moeilijk kan het zijn?


    Francisco Lachowski (zo schrijf je het toch, hé?), Douglas Booth, George Shelley, Grant Gustin, Steven R. McQueen,...


    help

    Tom Felton (;


    kindness is never a burden.

    Naam: Thomas Finnegan Puckett.
    Bijnaam: Tom, Tommie, Finn. Tom en Finn worden gebruikt door vrienden en familie, Tommie word eerder pesterig gezegd. Thomas heeft er daarom ook een hekel aan.
    Leeftijd: Achttien jaar, geboren op de tweede dag van November.
    Rol: Vriendengroep.
    Karakter: Thomas is vriendelijk en charmant. Hij houd van gezelligheid en is altijd klaar voor een grap. Thomas' grappen die hij maakt gaan dan meestal ten kosten van zichzelf. Hij kan bijna met iedereen overweg en maakt snel nieuwe vrienden. Enkel met zijn stiefzus Rachel ligt hij vaak in de clinch. Ze hebben veel onenigheden maar Thomas weet toch dat wanneer Rachel in de problemen zou zitten, hij haar zou helpen, omdat ze praktisch familie zijn. Thomas is erg zorgzaam tegenover anderen. Hij kan begrip tonen wanneer een ander dat niet doet en denkt vaak als laatst aan zichzelf. Hij is een intelligente jongeman en doet niks zonder er twee keer over na te denken. Roekeloos is geen eigenschap die bij Thomas past. Doch is hij soms nogal betweterig en koppig.
    Uiterlijk:




    Boyd Holbrook
    Thomas is eerder groot. Hij meet 1 meter 86 en heeft een mooie, egale huid. Doordat Thomas geregeld gaat trainen heeft hij een six-pack gekregen en is hij best wel sterk. Thomas' haar is kort en donkerblond en meestal staat het alle kanten uit. Dat vind Tom over het algemeen niet erg. Uiterlijk doet hem niet erg veel. Hij heeft stoppels op zijn kin en kaaklijn en ook net boven zijn lip. Thomas' ogen dragen een grijs kleur, en doen soms denken aan regen. Zijn kledingstijl is vrij eenvoudig: een blauwe jeans met een hemd of T-shirt en een paar Vans of goedkope schoenen uit de Jack & Jones.
    Extra: Thomas bokst als hobby. Het is een goede uitlaatklep en dat heeft Thomas soms eens nodig. Zeker wanneer er zich problemen vormen thuis, of wanneer hij denkt aan zijn broer of moeder. Verder in die richting wil hij niet gaan, hij studeert rechten.
    Thomas' moeder, Janetta, stierf toen hij vijf was aan kanker. Ze liet haar man en twee minderjarige kinderen achter met veel schulden door drank en drugsgebruik waar de vader van Thomas geen weet van had. Thomas' identieke tweelingbroer, Alexander, stierf in een auto ongeluk nog geen jaar geleden. Rachel Gillies is de stiefzus van Thomas. Zijn vader, Dean, is hertrouwd met de moeder van Rachel.
    Hij is al twee jaar samen met Eden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 17:55 ]


    kindness is never a burden.

    BOYD LOLBROEK! 8D


    help

    oh het gaat niet omdat ik niemand weet. Het gaat er meer om dat ik niet kan kiezen... Ik ben echt vreselijk besluiteloos


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wil er iemand Rachels vriendje zijn :P Verveeld


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Finnegan is trouwens niet Thomas' achternaam. o.O


    kindness is never a burden.

    Tolkien schreef:
    BOYD LOLBROEK! 8D


    - plat -
    Hahahahahha


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tolkien schreef:
    BOYD LOLBROEK! 8D


    You mean. )':


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    You mean. )':


    Hihi. Bijna thuis. Het eerste wat ik ga doen is studeren en daarna vul ik mijn rollen verder uit.


    help

    Naam: Ace Keegan Ross
    Bijnaam: heeft hij niet.
    Leeftijd: Hij is geboren op 2 februari en is nu 17 jaar
    Rol: Een jongen uit de vriendengroep
    Karakter: Ace is een vrij rustige jongen die niet vaak iets te zeggen heeft en meestal gewoon luistert naar andere. Hij is vrij lui en zal alleen echte vrienden helpen of mensen die het echt nodig hebben. Hij kan soms een beetje bot overkomen en vertelt mensen altijd de waarheid. Die ene keer dat hij liegt is het omdat iemand het gevraagd heeft of omdat hij dan echt niet anders kan. Hij houd niet van verantwoordelijkheid omdat hij bang is dat als er dan iets fout gaat het zijn schuld is. Hij is niet snel moe en kan soms dagen opblijven, zonder zich ook maar een beetje moe te voelen, maar daarna stort hij wel in. Hij drinkt ook niet veel, maar hij heeft wel altijd honger. Hij komt soms een beetje dromerig over en denkt het liefst hardop. Hij heeft een hekel aan iedereen die denkt beter dan hem te zijn en heeft echt helemaal niets met geschiedenis. Hij is snel verveelt en snel afgeleid
    Uiterlijk:


    Extra: Ace is allergisch voor pinda’s.



    Naam: Aislynn Mitchell
    Bijnaam: De meeste noemen haar Ash.
    Leeftijd: Ze is geboren op 23 juni en is nu 16 jaar
    Rol: Een meisje uit de vriendengroep
    Karakter:
    Ash is heel gesloten en altijd een vrolijke glimlach op haar gezicht. Ze geeft niet snel toe en probeert alles om haar gelijk te bewijzen. Ze doet meestal alsof ze nergens bang voor is en alles wel alleen kan al is dit niet altijd het geval. Omdat ze in haar jongere jaren van gezin naar gezin gestuurd is heeft ze zich nooit echt ergens thuis gevoeld. Door de jaren heen is ze heel goed geworden in liegen. Tegen de mensen die haar mogen en die aardig tegen haar zijn doet ze meestal ook wel aardig en daar kan ze heel erg mee lachen. Echter als je haar niet kent kan ze een beetje arrogant overkomen, vooral omdat elke vorm van hulp weigert en niet wil dat andere merken dat ze verlegen is. Ze heeft het niet vaak over haar verleden omdat ze dat niet nodig vindt. Haar ouders hebben een tijdje problemen gehad. Toen ze twee was moest ze verplicht bij haar oom gaan wonen, die ong een jaar later overleed. Ze kwam eerst in een weeshuis terect, maar werd vrij snel geadopteerd om twee maanden later terug grebracht te worden. Ze heeft een hekel aan de meeste volwassen, omdat ze altijd alles zo mooi vertelde en deden alsof haar toekomst ongelofelijk mooi was. Ash is soms een vooroordeelt en als je ze niet mag gaat ze ook niet haar best doen om te doen alsof ze je mag. Dit hebben haar pleegouders ook gemerkt. Ze is vrij wijs en slim, maar dat is maar straatwijsheid, dan boekenkennis. Ze leert heel snel en kan zich heel goed aanpassen aan verschillende situaties. Ash heeft er een hekel aan als je haar Aislynn noemt, aangezien ze een hekel heet aan har echte ouders die vier jaar geleden uit het niets voor haar neus stonden. Ash vergeeft mensen of meteen of nooit. Ze draait meestal overal omheen en denkt altijd na voordat ze iets zegt, zodat ze nooit ergens an vast zit en nooit iets beloofd.
    Uiterlijk:


    ash heeft halflang haar wat in laagjes geknipt is. Het is bijna elke twee maanden een andere kleur, meestal rood, blond of donker paars, en haar echte haarkleur is bruin. Haar ogen zijn ijzig blauw en haar pupillen zijn meestal groter dan hoort. Ze draagt sowieso altijd eyeliner en mascara en die enkele keer dat je haar zonder ziet heeft ze of gehuild of er is iets verschrikkelijks gebeurt. Ze heeft een tong piercing de ze niet heel lang geleden heeft laten zetten. Ze is 1.71 lang en normaal gebouwd. Haar haar heeft ze meestal los en ze heeft vaak een muts op of een haarband in. Qua kleding draagt ze vaak een gewone broek met een shirtje. Soms een tunic, maar geen jurken. Ze vind vitage jurken heel erg mooi, mar die kan je niet op een gewone dag aan. Meestal draagt ze sneakers omdat ze niet van slippers en sandalen houdt.
    Extra: Ash heeft een ongelofelijk angst voor het onbekende.



    Ik pas ze waarschijnlijk nog aan, aangezien ik met both niet tevreden ben...

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:36 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ace is hot :9~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Indeed


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    My man Francisco (;


    kindness is never a burden.

    *Headdesk*

    Waarom krijg ik als ik Handsome guy intyp, foto's van Justin Bieber? :/


    Don't be like the rest of them, darling