• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Zou ik Naomi iets onverwachts laten doen, What do you think?? (nerd) En denk je dan wat ik denk? Hihi!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Williams
    Ik glimlach als als het ene meisje zich voorstelt als Amy en meteen wel vrolijk is, het andere meisje blijft wat nuchter en stil. 'Charlynn, maar zeg maar Charly.' Stel ik mezelf dan voor aan beide meisjes. Ik kan dan even naar het meisje dat zich nog niet had voorgesteld. Ze leek wel verdrietig.. ?? Uiteindelijk kijk ik toch weer naar het andere meisje en dan weer naar beide en begin dan toch maar te praten. 'Ik dacht, ik heb nog niet veel mensen gesproken hier en ik zag jullie zitten, dus ik dacht ga maar eens een praatje maken, anders ben ik ook maar zo alleen en nu weer hier zitten kunnen we maar ook beter vrienden maken, is het niet.. ?' Zeg ik en grinnik even, het klink zo onbenullig. Ik kijk weer naar beide meisje en glimlach nu weer wat zelfverzekerder, dit komt wel goed. En kijk dan de twee meisjes afwachtend aan.

    (...)


    Amy Michels

    'Oke zal ik doen,' grinnik ik en kijk haar vrolijk aan. Ik kijk even naast me, maar verwacht niet dat ze iets gaat zeggen. Ik zit al zowat een uur naast haar en ze heeft geen woord gezegd. Ik glimlach even naar Charly en kijk haar aan. 'Je hebt helemaal gelijk, ik ken hier ook maar een iemand en hij is weg.' Bij dat laatste klinkt mijn stem zacht. Ik bijt op mijn lip en schudt even mijn hoofd. Ik zet een glimlach op mijn gezicht. 'Zagen wij er zo loner uit,' lach ik zacht en kijk haar aan. Ik verschuif wat zodat ze erbij kan zitten. Het meisje naast me volgt ons gesprek zwijgend. Een glimlachje kan er niet echt vanaf, het enige wat ze doet is iets opschuiven, zodat Charly ertussen kan zitten. Dan kijkt ze weer naar het dekbed en frunnikt daar een beetje aan. Ik daar in tegen kijk met een lachje om me heen. Er was geen reden om vrolijk te zijn, maar alles beter dan depressief. Bovendien leek Charly me aardig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even. 'Alsof je het erg vind dat je bekeken wordt.' Zeg ik dan met opgetrokken wenkbrauwen en grinnik daarna toch weer even. Het is fijn zo met Ian te praten, alsof er niks aan de hand is, er nooit wat gebeurt is. 'Super eng.' Zeg ik dan heel overdreven en kijk hem even voor de grap bang aan, maar schiet dan even in de lach. Na zijn volgende woorden frons ik even en hou mijn lach weer in. 'Wat zullen de mensen wel niet denken als ze me op en neer zien lopen en dan ook nog naar de wc.' Zeg ik dan en schud lachend mijn hoofd. 'Zo snel zal dat niet gebeuren.' Zeg ik dan grijnzend over het skeletje opmerking. 'Misschien kom ik straks wat eten.' Mompel ik dan bedenkelijk en knik als hij zegt dat ik het moet zeggen als ik zijn hulp nodig heb. Plots voel ik de ongemakkelijke sfeer weer terug komen en bijt mijn lip. Ian staat er ook ongemakkelijk bij, handen in zijn broekzakken, om zich heen kijkend. Na zijn woorden bijt ik op mijn lip en even dwalen mijn ogen af van zijn ogen naar zijn lippen. De neiging was de hele tijd al zo groot, maar zou ik... Als hij dan wil weg lopen pak ik hem vast aan zijn bovenarm en draai hem terug om en bijt weer even op mijn lip en kijk hem een seconden recht aan. Langzaam breng ik dan toch mijn gezicht naar het Zijne en ik zoel zijn adem over mijn gezicht strijken. Ik verbreek uiteindelijk de laatste centimeters en plant mijn lippen zacht op de Zijne. Dit voelde goed, het gevoel kwam weer terug, het gevoel dat ik altijd kreeg als mijn lippen met die van Ian verbonden waren, het gevoel dat ik zo gemist heb. Als ik besef wat ik nu eigenlijk doe haal ik mijn lippen snel weer van de Zijne af en sla mijn ogen neer en bijt weer zachtjes op mijn lip. Misschien was dit toch niet zo'n goed idee. 'Sorry.' Mompel ik zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben even tandenpoetsen, brb!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En ben er weer, ben echt benieuwd naar Ian reactie!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [OMG haha ik heb hier in een ver verleden aan meegedaan :) ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Hooi, weer bijgelezen.
    Idd heavy van Myrthe, k hoop ook dat ze er bovenop komt, vind het zo erg voor haar.

    Over Ayden.. Het is niet veel, maar ik vind hem iemand die zijn 'zwakkere' emoties opkropt. Geeft misschien wat inspi (:]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Hooi, weer bijgelezen.
    Idd heavy van Myrthe, k hoop ook dat ze er bovenop komt, vind het zo erg voor haar.

    Over Ayden.. Het is niet veel, maar ik vind hem iemand die zijn 'zwakkere' emoties opkropt. Geeft misschien wat inspi (:]


    [Yeah, ben er mee bezig, zal het morgen in het Rollentopic zetten, dan is hij vast klaar! Laat je Julio nog komen? Anders heb je ook de hele tijd zo niks te doen. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik voel haar lippen op de mijne en gewillig ga ok mee in haar kus. Een vertrouwd en warm gevoel ging door me heen. Waar was het mis gegaan tussen ons. Nog voordat ik mijn armen om haar middel kan leggen, laat ze los. Verbaasd kijk ik haar aan. 'Spijt het je echt,' vraag ik haar. Dan vouw ikmijn armen om haar middel heen en ttek haar dicht tegen me aan. Mijn lippen druk ik ruw ip de hare, waarna ik haar tegrn de muur duw. Mijn handen plaats ik naast haar hoofd. 'Ik had er namelijk geen problemen mee,' fluister ik tegen haar lippen aan. Ik tik met mijn tong tegen haar lippen aan en laat mijn tong dan de hare vinden. Een heerlijk gevoel ging door me heen. Ik had Naomi gemist. Ik bijt speels op haar onderlip en kijk haar dan even zwijgend aan met een scheve grijns op mijn gezicht


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Na zijn woorden bijt ik mijn lip, spijt het me echt, absoluut niet, maar ik wist niet wat Ian er van zou vinden.
    Als ik dan zijn armen om mijn middel voel en hij me dicht tegen zich aantrekt verschijnt een glimlach rond mijn lippen. Maar voor ik het weet wordt ik tegen de muur geduwd en zitten zijn lippen ruw op de mijne en ik kus ze maar al te graag terug. Zijn handen steunen naast mijn hoofd tegen de muur en mijn handen rusten tegen zijn borstkas. Als hij mijn lippen dan weer iets los laat en zijn woorden uitspreekt haast tegen mijn lippen ontstaat er een brede grijns rond mijn lippen.
    Voor ik nog iets kan zegen voel ik zijn lippen weer op de mijne, maar voel nu zijn tong tegen mijn onderlip tikken voor toegang, die ik maar al te graag aan hem geef. Mijn armen wikkel ik om zijn nek en mijn handen vinden al snel zijn haar waar ik mijn vingers door heen laat gaan tijdens de kus/tongzoen. Als hij dan op mijn onderlip bijt open ik mijn ogen en kijk hem grijnzend aan, net zoals hij met een scheve grijns terug kijkt.
    'Nee.' Zeg ik dan, nog het antwoord op zijn vraag of het me echt speet en glimlach. En voor ik het dan weer weer druk ik mijn lippen weer ruw op de Zijne. En het heerlijke gevoel overspoelt me weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik en kijk haar met een veelbetekende blik ana. 'Hoe onverwacht,' grinnik ik. Ik voel haar lippen weer op de mijne. Ik til haar op en laar mijn handen rusten op haar kont, zodat ik haar makkelijk op kan tillen. Haar rug is nog altijd tegen de muur aan. Mijn lippen blijven in aanraking met de hare. Na een tijdje laat ik haar lippen toch los en kijk haar aan. Ik blijf haar wel optillen.
    'Waarom eigenlijk weer opeens,' vraag ik haar en kijk haar even aan. Ik strijk een plukje haar achter haar oor en kijk haar aan. 'Ik heb je gemist Naomi,' mompel ik. 'Maar ik ben veranderd, althans dat was ik van plan.' Ik kijk haar aan. 'Ik ga niet weer helemaal voor je vechten, uiteindelijk doet dat toch alleen maar pijn. Letterlijk en figuurlijk.' Ik kijk haar aan. 'Want hoewel ik sterker ben dan Sam, kanhij wel goed slaan,' grijns ik en bijt op mijn lip. 'Maar dat wil ik dus allemaal niet meer.' Ik kijk haar aan. 'En ik ben ook gestopt met de tweede kansen uitdelen.' Ik kijk haar aan en zet haar langzaam goed neer. 'Ik wil dat je dat weet.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even voordat onze lippen weer met elkaar verbonden zijn en sluit dan mijn ogen weer. Ik merk dan hoe hij me optilt en sla mijn benen rond zijn middel en voel zijn handen me bij mijn kont ondersteunen en kan het dan toch niet laten even in de kus te grijnzen.
    Als hij dan zijn lippen na een tijdje van de mijne haalt open ik mijn ogen weer en bijt kort op mijn lip en kijk Ian aan. Hij tilt me nog steeds en mijn armen zijn nog steeds rond zijn nek geslagen. Na zijn woorden verlaat een zucht even mijn mond, maar als hij dan een pluk haar achter mijn oor strijkt begin ik toch te praten. 'Omdat ik je miste Ian, ons, samen, het gevoel dat ik alleen al heb als ik bij je ben, ik miste dat alles. Het was het gevoel dat er een deel van me weg was.' zeg ik zacht en bijt mijn lip, het klonk eigenlijk zo belachelijk, maar ook zo waar. Als hij dan zegt dat hij mij ook gemist heeft ontstaat er weer een licht glimlachje ron mijn lippen. Het voelt fijn hier zo nu weer te zijn, in zijn armen. Maar na zijn volgende bijt ik weer zacht op mijn lip en knik nadat hij alles heeft verteld. 'Ik weet het Ian, ik wil ook niet meer dat je voor me vecht, me nog meer kansen geeft, die verdien ik niet meer, je hebt me er al genoeg gegeven. En als ik jouw was zou ik mezelf niet eens terug willen.' mompel ik dan eerlijk. 'Maar ik hou van je Ian, weet dat.' zeg ik dan zacht terwijl ik hem blijf aankijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik hoop dat Femster weer snel online komt...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, ik wil de reactie weten van Leslie! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp