• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lauren Campbell

    Mijn gedachtes dwalen telkens af naar Grey. Ik was als een van de laatste gekomen, hij was degene die mijn aandacht vroeg, die geïnteresseerd was in mij, maar nu zie ik hem nergens meer. Nog altijd voel ik zijn armen om me heen, hoe hij me dicht tegen zich aantrok en hoe hij me stevig vasthield. Het was zo fijn geweest, maar nu was hij weg. Ik was helemaal alleen. Niemand kon me nog schelen, niemand hoefde me te kennen. Niemand was geïnteresseerd. Althans dat dacht ik, totdat er ineens een meisje voor mijn neus staat. Ik kijk haar even aan glimlach zwakjes. Ik ben nooit goed geweest in contact leggen, ik heb ook geen zin om mezelf bloot te leggen aan vreemde, alles kon je pijn doen. Mensen konden je pijn doen.
    'Hoi,' zeg ik zwakjes terug. Ik had honger.... Met een diepe zucht kijk ik even om me heen, om vervolgens weer naar het meisje te kijken. Ik deed neit eens de meoite om haar naam te vragen, zij hoefde mijne ook niet te weten en als ik die vraag zou stellen, zou ik die vraag terugkrijgen. Daar had ik dus geen behoefte aan.

    Amy Michels

    Diep in gedachte staar ik voor me uit. Ergens vroeg ik me af waar Luke was. Het was fijn geweest met hem, hij sprak me moed in. Hij kwam later als Grey, Grey was lief geweest, maar met Luke was het anders. Ik sluit mijn ogen en haal diep adem. Ik maakte me zorgen, maar iets vertelde me dat ik hem moest vergeven. Hij zou niet terugkomen. Ik moest hem vergeten... Langzaam open ik mijn ogen als ik een stem hoor. Een meisje voor me glimlacht zwakjes, ik glimlach terug. gezelschap, daar had ik behoefte aan. Even mijn gedachte ergens anders neerleggen. Ik ga recht op zitten en kijk haar aan.
    'Hoi,' glimlach ik en kijk haar aan. 'Amy,' stel ik mezelf voor. Ik grijns even en bijt dan even hard op mijn lip. Ik zucht eventjes en sla mijn ogen neer. Volgens mij was ze redelijk nieuw, net zoals he tmeisje naast me, wiens naam ik niet wist. Ik glimlach even vriendelijk en wacht tot zij weer wat zegt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Naooms ik kijk net in het rollentopic en daar zie ik dat jij nog een rol had, een jongen genaamd Ayden, kan die anders ook naar Amy of Lauren? :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik zucht en lig nog steeds verveeld op mijn bed. Dit was echt niks voor mij, zo stil liggen en niks doen, ik koet gewoon wat te doen hebben. Ik ga met een geïrriteerde zucht weer rechtop zitten en kijk even de kamer rond. Ik zie dat Ian weg is en frons even, maar haal uiteindelijk toch mijn schouders op, ik zie wel waar hij heen is. Als ik er dan echt genoeg van heb sta ik op en loop rechtstreeks de kamer uit. Ik kan gewoon niet goed stilzitten/liggen, ik koet gewoon wat te doen hebben, tenzij ik een van die luie momenten heb of echt moe en vermoeid ben. Ik volg de weg naar de danszaal en glimlach even. Dansen maakte me op een of andere manier altijd vrolijk en ik kon er al mijn energie in kwijt, al mijn frustraties, emoties, gewoon alles. Al snel kom ik in de gang met alle danszalen en vind al snel de zaal met groot 'STREETDANCE' erop. Ik glimlach weer even en open voorzichtig de deur en kijk naar binnen. Als ik dan Ian zie bijt ik even mijn lip, maar hij heeft me nog niet gezien, volgens mij. Ik loop dan uiteindelijk toch langzaam, geruisloos de zaal binnen en hoop eigenlijk dat Ian me nog niet heeft gezien. Het is zo raar, eerst kwam ik hem bijna nooit meer tegen en nu blijf ik hem maar tegen komen. Ik kijk weer naar hem en bijt op mijn lip. Hij was aan het trainen en mijn ogen glijden weer langzaam langs zijn lichaam, tsja, meisjes kijken ook. Ik blijf kijken en wacht tot hij me ziet, als hij dat nog niet gedaan heeft. Ik wilde hem niet storen in zijn concentratie/training. Eigenlijk wist ik ook niet zo goed wat nu te doen, of te zeggen. Wie weet hoe hij zal reageren na alles...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    [Naooms ik kijk net in het rollentopic en daar zie ik dat jij nog een rol had, een jongen genaamd Ayden, kan die anders ook naar Amy of Lauren? :Y) ]


    [Whaha, Sure, maak hem wel even af en veranderen misschien het uiterlijk, als je wilt, als je opties weet kom maar! ;) En welke danstijl zou ik hem doen?? Dan laat ik hem wel komen.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik moet trainen, ben half 8 weer online denk ik (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Whaha, Sure, maak hem wel even af en veranderen misschien het uiterlijk, als je wilt, als je opties weet kom maar! ;) En welke danstijl zou ik hem doen?? Dan laat ik hem wel komen.]


    [Doe maar wat (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke, komt goed heb al een idee voor Ayden. En om half 8 begint mijn training, whaha! Dus dan ben ik er rond 9uur ongeveer, want moet daarna nog douche!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sporten ging toch niet door en heb Ayden bij Ballet gedaan! ;D ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Okeej (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Maar je moet me helpen met het karakter van Ayden, ik weet echt niks, wat vind je bij hem passen als je naar zijn uiterlijk kijkt enzo???]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn Williams
    Ik glimlach als als het ene meisje zich voorstelt als Amy en meteen wel vrolijk is, het andere meisje blijft wat nuchter en stil. 'Charlynn, maar zeg maar Charly.' Stel ik mezelf dan voor aan beide meisjes. Ik kan dan even naar het meisje dat zich nog niet had voorgesteld. Ze leek wel verdrietig.. ?? Uiteindelijk kijk ik toch weer naar het andere meisje en dan weer naar beide en begin dan toch maar te praten. 'Ik dacht, ik heb nog niet veel mensen gesproken hier en ik zag jullie zitten, dus ik dacht ga maar eens een praatje maken, anders ben ik ook maar zo alleen en nu weer hier zitten kunnen we maar ook beter vrienden maken, is het niet.. ?' Zeg ik en grinnik even, het klink zo onbenullig. Ik kijk weer naar beide meisje en glimlach nu weer wat zelfverzekerder, dit komt wel goed. En kijk dan de twee meisjes afwachtend aan.

    Naomi Micheal
    Ik zucht en lig nog steeds verveeld op mijn bed. Dit was echt niks voor mij, zo stil liggen en niks doen, ik koet gewoon wat te doen hebben. Ik ga met een geïrriteerde zucht weer rechtop zitten en kijk even de kamer rond. Ik zie dat Ian weg is en frons even, maar haal uiteindelijk toch mijn schouders op, ik zie wel waar hij heen is. Als ik er dan echt genoeg van heb sta ik op en loop rechtstreeks de kamer uit. Ik kan gewoon niet goed stilzitten/liggen, ik koet gewoon wat te doen hebben, tenzij ik een van die luie momenten heb of echt moe en vermoeid ben. Ik volg de weg naar de danszaal en glimlach even. Dansen maakte me op een of andere manier altijd vrolijk en ik kon er al mijn energie in kwijt, al mijn frustraties, emoties, gewoon alles. Al snel kom ik in de gang met alle danszalen en vind al snel de zaal met groot 'STREETDANCE' erop. Ik glimlach weer even en open voorzichtig de deur en kijk naar binnen. Als ik dan Ian zie bijt ik even mijn lip, maar hij heeft me nog niet gezien, volgens mij. Ik loop dan uiteindelijk toch langzaam, geruisloos de zaal binnen en hoop eigenlijk dat Ian me nog niet heeft gezien. Het is zo raar, eerst kwam ik hem bijna nooit meer tegen en nu blijf ik hem maar tegen komen. Ik kijk weer naar hem en bijt op mijn lip. Hij was aan het trainen en mijn ogen glijden weer langzaam langs zijn lichaam, tsja, meisjes kijken ook. Ik blijf kijken en wacht tot hij me ziet, als hij dat nog niet gedaan heeft. Ik wilde hem niet storen in zijn concentratie/training. Eigenlijk wist ik ook niet zo goed wat nu te doen, of te zeggen. Wie weet hoe hij zal reageren na alles...

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 20:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Maar je moet me helpen met het karakter van Ayden, ik weet echt niks, wat vind je bij hem passen als je naar zijn uiterlijk kijkt enzo???]


    [Stoer maar met een groot hart (: Of juist lief uitziende met en gemeen iets, alleen als je hem leert kennen dat hij echt heel lief is ofzo haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik hoor de deur open en dicht gaan, doof ben ik namelijk niet. Ik negeer het en verwacht wel dat de persoon weer weggaat of iets zegt. Beiden gebeurd niet. Na nog twintig keer opdrukken stop ik en kijk om. Ik zie Naomi staan.
    'Waarom zeg je geen gedag meer,' vraag ik haar en grinnik even. Ik pak mijn shirt van de vloer en trek die weer aan. Dan zet ik de muziek uit. 'Ben ik zo eng,' vraag ik met een kleine glimlach. 'Als je zelf niks zegt als je binnenkomt, maak je het juist erger tussen ons,' grijns ik kleintjes. Dan kijk ik haar fronsend aan. 'Ging je nou weer dansen,' vraag ik haar een beetje verbaasd. Ik bijt op mijn lip en houd mijn hoofd schuin. Ik grinnik even en sla mijn armen over elkaar. 'Kan je niet beter wat eten ofzo,' vraag ik haar weer en loop iets dichter naar haar toe. 'Je krijgt al niet zoveel eten en je danst ook nog is veel de laatste tijd,' zeg ik iet wat bezorgd. Gelijk kan ik mezelf wel slaan. Hoe dom was ik?! Erg leuk, bezorgde jognen uit hangen hier...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Als hij me dan eindelijk opmerkt en stopt met opdrukken en weer opstaat glimlach ik toch even. Na zijn woorden kan ik het toch niet laten en grinnik even en een speelse grijns verschijnt er rond mijn lippen. 'Nee, je bent niet eng, of alhoewel.' Zeg ik dan en grinnik even. 'Nee, maar ik wilde je gewoon niet storen, je was net zo bezig.' Plus het was zeer aangenaam om naar te kijken, Ian zonder shirt is altijd aangenaam om naar te kijken, maar dat zei ik er toch maar niet achteraan. Na zijn woorden of ik weer ging dansen bijt ik even mijn lip en haal mijn schouders op. 'Ik ben niet iemand die lang kan stil zitten, ik moet toch iets te doen hebben.' Zeg ik dan en glimlach weer wat zwakjes. Als hij dan op zijn lip bijt en zijn hoofd schijn houdt grinnik ik even net zoals hem. Als hij dan wat dichterbij komt en weer begint te praten is het mijn beurt om op mijn lip te bijten. 'Het gaat wel.' Mompel ik dan, Ian klonk zelfs wat bezorgt. Ik vond het zelf niet echt erg, Tuurlijk ik was mager, maar dat was iedereen wel hier. Dan glimlach ik toch weer. 'Maak je geen zorgen, het komt wel goed met me.' Zeg ik dan toch en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach even, de rare, ongemakkelijke sfeer was weg. Gelukkig. 'O, nou ja, stoor me volgende keer maar weer wel. Anders voel ik me zo bekeken,' lach ik en woel even door mijn haren. Ik lach even. 'Nou ja? Ik en eng,' vraag ik grinnikend en schud mijn hoofd. 'Dank je,' lach ik. Ik kijk haar aan en grinnik even. 'O ja is dat zo? Maar dat hoeft ook niet, je kan heen en weer lopen naar de wc, in plaats van dansen,' lach ik en kijk haar even aan. 'Of gewoon iets anders, weet ik wel. Ik iwl gewoon niet dat je een skeletje wordt.' Ik kijk haar even aan. 'Ze hebben net een lading eten gehaald, hoefde ik een keer niet,' grinnik ik en denk aan de tijden dat ik door het rooster ging voor eten. Ik knik even. 'Kom naar me toe als je me hulp nodig hebt, goed?' Vragend kijk ik haar aan. Dan stop ik mijn handen in mijn broekzakken en kijk even om me heen. 'Nou ja, dan ga ik nou maar of...' Ik kijk haar aan. De ongemakkelijke sfeer was weer een beetje terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne