• 9 kandidaten
    1 mol
    1 doel
    Ontmasker de mol
    Onthoud 1 ding
    Niets is wat het lijkt

    Trust nobody



    Dit keer doen er geen bekende Nederlanders mee aan het programma, maar jongeren tussen de 12-18 jaar. De jongeren moeten samen opdrachten doen en kunnen daar geld mee verdienen, alleen 1 van de jongeren saboteert de boel. Dat is de mol. Dit keer vindt Wie is de mol plaats in Griekenland.

    In te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Pluspunten tijdens WIDM:
    Minpunten tijdens WIDM:
    Extra:


    Sorry guys, alle rollen zijn al in gebruik. Je kan dus geen rol meer aanmaken.

    Meiden (5)
    -Samantha Felicia Calder||foxfaceXXX
    -Evanna Yin||WritingGirl
    -Sara Van Hanning||Beckett
    -Abdel "Abbey" Cymra Walé||Brookie
    -Hedwig Vivienne Williams.||xAmnesia

    Jongens (5)
    -Yves Smit||Sylvesti
    -Elliot Felix Green||Besar
    -Cyprian Nevio Moldovan||Boira
    -Nathan Eleveld||OhMyZiam
    -Yuan Zhang||Firebolt

    Regels:
    - Geen Mary-Sue's (perfecte personages)
    - Er komt een praattopic, dus plaats daar alles wat niets met WIDM te maken heeft
    - Minimaal 4 regels per post
    - Lees please de post's van anderen goed door
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Eerst max. 1 personage per persoon. Als er dan nog plaatsen over zijn, mag je er nog 1 aanmaken
    - Graag laten weten als je een tijdje niet kan reageren
    - Geen on-liners


    BELANGRIJK
    - Ik stuur iedereen een PB waarin staat of je de mol of een kandidaat bent. (Ik trek lootjes, zo heeft iedereen evenveel kans om de mol te zijn)
    - Ik stuur de mol voor iedere opdracht een PB over de opdracht. (dingen die er kunnen gebeuren tijdens de opdracht of jokers die ergens verborgen liggen)
    - Na 1/2 opdrachten krijg je een PB toegestuurd met de test. Die moet je invullen en terugsturen. Degene die de test het slechts heeft gemaakt, ligt eruit
    - Ik ben de presentator en bedenk de opdrachten, ook bepaal ik hoeveel geld er verdient is bij een opdracht


    Thanks!
    xx Ruexx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 17:30 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    ik reserveer een meisje :)


    imperfection is beauty

    Ik reserveer een jongen


    Bowties were never Cooler

    jullie staan erbij^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik ga een meisje reseveren :) De rol maak ik later wel aan :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Samantha Felicia Calder
    Leeftijd: 17
    Karakter: Sam is een meisje dat heel moeilijk te peilen is. Het ene moment lijkt ze een gewone kandidaat met als doel geld in de pot te krijgen, en het andere moment gedraagt ze zich heel ''mollerig'' en vreemd.
    Sam denkt dat bondgenootschappen goed zijn. Ookal is het met de mol. Hoe meer je van iemand weet, hoe beter...
    Uiterlijk:


    Pluspunten tijdens WIDM: Ze hoort en ziet alles. Ze ziet elk detail en slaat alles op in haar fotografische geheugen. Ze is goed in contacten leggen.
    Minpunten tijdens WIDM: Sam raakt vaak spullen kwijt(mollenboekje,jokers etc...). Soms is ook alles van haar gezicht af te lezen.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:23 ]


    imperfection is beauty

    foxfaceXXX schreef:
    Naam: Samantha Felicia Calder
    Leeftijd: 17
    Karakter: Sam is een meisje dat heel moeilijk te peilen is. Het ene moment lijkt ze een gewone kandidaat met als doel geld in de pot te krijgen, en het andere moment gedraagt ze zich heel ''mollerig'' en vreemd.
    Sam denkt dat bondgenootschappen goed zijn. Ookal is het met de mol. Hoe meer je van iemand weet, hoe beter...
    Uiterlijk:


    Pluspunten tijdens WIDM: Ze hoort en ziet alles. Ze ziet elk detail en slaat alles op in haar fotografische geheugen. Ze is goed in contacten leggen.
    Minpunten tijdens WIDM: Sam raakt vaak spullen kwijt(mollenboekje,jokers etc...). Soms is ook alles van haar gezicht af te lezen.
    Extra: /

    ik mag haar^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik wil graag een meisje reserveren ^^


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Naam: Evanna Yin
    Leeftijd: 14
    Karakter: Evanna is soms verschrikkelijk hyper-actief, wat tot grote ergernis van haar medemens kan leiden. Ze is dan ook verschrikkelijk koppig, wat ook niet altijd in de smaak valt bij de anderen. Maar, over het algemeen is Evanna een vriendelijk meisje dat je graag te vriend hebt. Al heeft ze een grote mond.
    Uiterlijk:


    Pluspunten tijdens WIDM: Evanna kan behoorlijk goed acteren, wat waarschijnlijk van pas gaat komen, behalve als...
    Minpunten tijdens WIDM: ... ze haar lach niet kan inhouden. Als dingen te grappig/dom of idioot zijn, heeft ze er moeite mee een neutraal gezicht te laten zien
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 18:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oeh, eindelijk is er zo'n RPG ^-^. Ik reserveer een meisje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mag ik een meisje reserveren?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kan ik nog een meisje reserveren? ik zie nu dat ze al vol zijn, doe dan maar een jongen (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 21:22 ]


    Do what people say you can't.

    Hoe epic? Ik wil een man. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Elliot Felix Green
    Leeftijd: Bijna 18
    Karakter: Elliot is een zorgzame jongen. Hij denkt eerst aan andere voordat hij aan zichzelf denkt. Soms dan. Vaak is hij ook een grote egoïst die alleen maar aan zichzelf denkt. Hij is snel chagrijning en redelijk prikkelbaar. Maar ookal doet 'ie rare dingen hij zal altijd blijven lachen. De rest zie je in de RPG
    Uiterlijk:


    Pluspunten tijdens WIDM:
    - Zijn gezicht kan net zo gesloten als een dicht boek zijn.
    - Hij is goed in geheimen geheim te houden
    Minpunten tijdens WIDM:
    - Soms is hij een beetje overdreven verdacht bezig
    - Hij is nogal slordig, nogal erg
    Extra: nope

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 19:42 ]


    Do what people say you can't.

    FINNY!!!


    Bowties were never Cooler

    Hoii mag ik een jongen reserveren? Ik vul 'm morgen dan wel in x


    Het orakel van Delphi.