• 9 kandidaten
    1 mol
    1 doel
    Ontmasker de mol
    Onthoud 1 ding
    Niets is wat het lijkt

    Trust nobody



    Dit keer doen er geen bekende Nederlanders mee aan het programma, maar jongeren tussen de 12-18 jaar. De jongeren moeten samen opdrachten doen en kunnen daar geld mee verdienen, alleen 1 van de jongeren saboteert de boel. Dat is de mol. Dit keer vindt Wie is de mol plaats in Griekenland.

    In te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Pluspunten tijdens WIDM:
    Minpunten tijdens WIDM:
    Extra:


    Sorry guys, alle rollen zijn al in gebruik. Je kan dus geen rol meer aanmaken.

    Meiden (5)
    -Samantha Felicia Calder||foxfaceXXX
    -Evanna Yin||WritingGirl
    -Sara Van Hanning||Beckett
    -Abdel "Abbey" Cymra Walé||Brookie
    -Hedwig Vivienne Williams.||xAmnesia

    Jongens (5)
    -Yves Smit||Sylvesti
    -Elliot Felix Green||Besar
    -Cyprian Nevio Moldovan||Boira
    -Nathan Eleveld||OhMyZiam
    -Yuan Zhang||Firebolt

    Regels:
    - Geen Mary-Sue's (perfecte personages)
    - Er komt een praattopic, dus plaats daar alles wat niets met WIDM te maken heeft
    - Minimaal 4 regels per post
    - Lees please de post's van anderen goed door
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Eerst max. 1 personage per persoon. Als er dan nog plaatsen over zijn, mag je er nog 1 aanmaken
    - Graag laten weten als je een tijdje niet kan reageren
    - Geen on-liners


    BELANGRIJK
    - Ik stuur iedereen een PB waarin staat of je de mol of een kandidaat bent. (Ik trek lootjes, zo heeft iedereen evenveel kans om de mol te zijn)
    - Ik stuur de mol voor iedere opdracht een PB over de opdracht. (dingen die er kunnen gebeuren tijdens de opdracht of jokers die ergens verborgen liggen)
    - Na 1/2 opdrachten krijg je een PB toegestuurd met de test. Die moet je invullen en terugsturen. Degene die de test het slechts heeft gemaakt, ligt eruit
    - Ik ben de presentator en bedenk de opdrachten, ook bepaal ik hoeveel geld er verdient is bij een opdracht


    Thanks!
    xx Ruexx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 17:30 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Brookie schreef:
    Dat betekent niet dat je geen inspiratie hebt, maar zodat je het bij "mijn topics" komt te staan, en zo weet de eigenaar(es) of je offline bent of niet.

    indd maar ik zet eigenlijk alleen neer als ik geen inspiratie heb voor een beginpost,


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ruexx schreef:
    (...)
    indd maar ik zet eigenlijk alleen neer als ik geen inspiratie heb voor een beginpost,


    Oh thankyouu both.
    Ik snapte er echt niks van xd.


    Het orakel van Delphi.

    We hebben het met de mods overlegd en besloten dat deze RPG niet mag. Wie is de mol is een wedstrijd dus je zal je moeten aanmelden voor op de wachtlijst van de themawedstrijden te komen. Als je meer vragen hebt mag je me een pb sturen. Slotje.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn