• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Is deze dag toch nog best awesome geworden :3


    Caution first, always.

    Bah.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    I hate how much I love you boy.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Memoria schreef:
    Bah.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wat een zeikmensen zeg. Damnn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alweer mijn oortjes voor de iPod gesloopt... Blij dat ik reserves heb gekregen met Sinterklaas. (':


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik wil verder schrijven, maar ik ben misselijk :l


    Caution first, always.

    IK WIL ZO GRAAG MET JE PRATEN. Maar waarom ben ik zo fucking eigenwijs, dat haat ik zo erg aan mezelf.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    ):


    26 - 02 - '16

    Als ik zeg dat ik me niet goed in mijn vel voel en met je wil praten en dat ik je nodig heb, is het niet het moment om een boek te gaan lezen. Waarom doe je toch altijd zo? En je zal zien, achteraf ben ik weer de slechte omdat ik de bitch ga uitgangen omdat het me allemaal weer te veel word.

    Dit zou eigenlijk anon moet zijn ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik snap dat je wilt weten wat er is, maar ik kan je niet elk fucking detail geven van wat er de afgelopen 3 jaar is gebeurt?

    Kon ik je gemakkelijk vertellen wat ik voor je voel....


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik mis u echt zot hard! Dat het maar rap krokus is...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pfff niet te geloven ben jij, samen opgegroeid vanaf de peuterspeelzaal, we hebben elkaar zien opgroeien en nu praat je niet meer tegen me. Je bent een 'gangster' chick geworden en maakt je meer druk of je op elke foto wel een duckface trekt in plaats van je vrienden. En nu heb je met iemand uit de gevangenis, wauw, jij bent echt ongelovelijk.
    Als ik er maar aan dácht een anonieme brief door de deur te doen en erop te zetten dat jij met iemand uit de gevangenis hebt, dan weet ik zeker dat jou vader, ex dominee, je zou slaan of uit zou schelden. Maar dat doe ik niet omdat ik beter weet.
    Maar wauw. Wat ben jij een egoïstische bitch zeg. Alle herinneringen en dingen die ik voor je heb gedaan boeien je geen flikker.
    Thank you very much. Je wist zelfs wat ik mezelf allemaal aandeed en wat deed je er aan? Inderdaad, geen reet. Een jaar lang heb je gezien hoe ik mijn wonden heb verbonden en je zei niks. Fuck. You.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Waar ben ik aan begonnen?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.